Osmannerriget[Osman] erklærer Nordic Mashup[MASH], Fair-Play (F-P) og Brumbass (Bzzz) krigen starter d. 31 august kl. 20:30

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Søslag nær davs
    (01.10.2018 14:32:45)
    Moano[Osman] fra two, davs
    vs
    sir_naur[MASH] fra davs, rebel[MASH] fra Polis

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vædre-skib...........................182(-18) - Vædre-skib...........................139(-36)
    Flammeskib............................20(-28) - Flammeskib...........................211(-98)
    Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................84(-0)
    Damp-væder.............................70(-0) - Damp-væder.............................40(-0)
    ............................................. - Raketskib...............................2(-8)
    Undervandsbåd..........................41(-4) - Undervandsbåd..........................46(-4)
    Speed hjuldamper.......................60(-0) - Speed hjuldamper.......................89(-0)
    Ballonbærer............................27(-0) - Ballonbærer............................16(-4)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................30(-0)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General................................-344.4 - General...............................-1204.4
    Angrebspoint.............................3011 - Defensivpoint.............................861
    Skade modtaget..........................17220 - Skade modtaget..........................60220
    Skades procent............................22% - Skades procent............................78%

Vindere: rebel[MASH], sir_naur[MASH]

Tabere: Moano[Osman]

Miraklet af sir_naur[MASH] 'Colossus' er aktiveret. (01.10.2018 14:31:26)
    Jeg er bedre kendt som MrNight

• Kamp ved one
    (02.10.2018 23:15:15)
    Moano[Osman] fra one
    vs
    sir_naur[MASH] fra davs

Hoplit...............................141(-19) - Hoplit.................................0(-50)
    General.................................-26.6 - General...................................-70
    Angrebspoint..............................175 - Defensivpoint............................66.5
    Skade modtaget...........................1330 - Skade modtaget...........................3500
    Skades procent............................27% - Skades procent............................73%

Vindere: Moano[Osman]

Tabere: sir_naur[MASH]

Kamp ved two
    (02.10.2018 23:15:10)
    Moano[Osman] fra two
    vs
    sir_naur[MASH] fra davs

Hoplit...............................141(-19) - Hoplit.................................0(-50)
    General.................................-26.6 - General...................................-70
    Angrebspoint..............................175 - Defensivpoint............................66.5
    Skade modtaget...........................1330 - Skade modtaget...........................3500
    Skades procent............................27% - Skades procent............................73%

Tabere: sir_naur[MASH]
  • Oberst_Mustang wrote:

moano hvorfor er jeg den eneste du ikke har besøg i nu jeg ville også kæmpe mod dig XD
    Så fik du dit ønske opfyldt.

Søslag nær Mustang V V1
    (02.10.2018 22:10:23)
    Moano[Osman] fra POLIS2222, Mustang S V1, Mustang ST V1, Mustang S V2
    vs
    Oberst_Mustang[Bzzz] fra Mustang V V1

Vædre-skib...........................606(-80) - Vædre-skib............................0(-120)
    Flammeskib...........................29(-121) - Flammeskib............................3(-198)
    Morter skib...........................126(-0) - Morter skib............................35(-0)
    Damp-væder...........................200(-21) - Damp-væder............................57(-43)
    ............................................. - Raketskib..............................0(-12)
    Speed hjuldamper......................125(-5) - Speed hjuldamper......................21(-39)
    Ballonbærer............................51(-8) - Ballonbærer............................0(-10)
    Tender.................................40(-0) - Tender.................................10(-0)
    Undervandsbåd.........................163(-7) - .............................................
    General...............................-2051.6 - General...............................-3725.2
    Angrebspoint.............................9313 - Defensivpoint............................5129
    Skade modtaget.........................102580 - Skade modtaget.........................186260
    Skades procent............................35% - Skades procent............................65%

Tabere: Oberst_Mustang[Bzzz]
  • Så røg hele din flåde.

Søslag nær Mustang V V1
    (03.10.2018 14:30:48)
    Moano[Osman] fra Mustang ST V1
    vs
    Oberst_Mustang[Bzzz] fra Mustang V V1

Vædre-skib............................80(-70) - Vædre-skib............................0(-120)
    Flammeskib.............................4(-66) - Flammeskib..............................0(-3)
    Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................0(-50)
    Damp-væder............................47(-23) - Damp-væder.............................0(-57)
    ............................................. - Raketskib..............................0(-12)
    Speed hjuldamper.......................60(-0) - Speed hjuldamper.......................0(-51)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................10(-0)
    Undervandsbåd..........................35(-0) - .............................................
    Ballonbærer............................14(-6) - .............................................
    General...............................-1479.2 - General.................................-3769
    Angrebspoint...........................9422.5 - Defensivpoint............................3698
    Skade modtaget..........................73960 - Skade modtaget.........................188450
    Skades procent............................28% - Skades procent............................72%

Tabere: Oberst_Mustang[Bzzz]
  • Jeg sletter min konto her snarest, så jeg siger tak for denne krig. Tråden kan lukkes.

Jeg tror det er klart, at jeg står som vinder i denne krig. Jeg er, må jeg indrømme, meget overrasket over at modstanden har været så lille - selvom i har bygget mere end 450.000 GS - jeg alene har mere angrebspoint end alle jer 3 alliancer tilsammen. Det har været en meget let krig, easy peky. Hehe. Med disse ord vil jeg råde jer til alle 3 alliancer at skrive klart og tydeligt på jeres eksterne side at i er Byggemandbobber og at i ikke kender til krigens kunst - så man ikke sætter forventninger højt op.

MrNight den mægtige osmanner siger på gensyn.

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Står om vinder puha det er da årets vittighed :)

Dit valgt at du sletter din konto men kan godt forstå dig nu hvor du er blevet uvenner med alle på serveren.

Søslag nær So Cruel
    (04.10.2018 6:56:03)
    Moano[Osman] fra POLIS2222
    vs
    basse[MASH] fra Tov, So Cruel

Vædre-skib...........................565(-60) - Vædre-skib...........................110(-60)
    Flammeskib..........................708(-152) - Flammeskib............................12(-72)
    Morter skib...........................168(-0) - Morter skib............................84(-0)
    Damp-væder............................242(-0) - Damp-væder.............................91(-8)
    Undervandsbåd........................187(-16) - Undervandsbåd.........................43(-16)
    Speed hjuldamper......................125(-0) - Speed hjuldamper......................101(-0)
    Ballonbærer............................54(-0) - Ballonbærer............................48(-0)
    Tender.................................40(-0) - Tender.................................25(-0)
    General...............................-1565.6 - General...............................-1261.6
    Angrebspoint.............................3154 - Defensivpoint............................3914
    Skade modtaget..........................78280 - Skade modtaget..........................63080
    Skades procent............................55% - Skades procent............................45%

Tabere: basse[MASH]

2089 enheder fra Moano[Osman] bloker indgangsporten til So Cruel

Miraklet af basse[MASH] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:11:03)

Miraklet af Moano[Osman] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:11:03)

Miraklet af basse[MASH] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:11:50)

Miraklet af Moano[Osman] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:26:03)

basse hær er kaldt tilbage, og har forladt slagmarken.

Miraklet af basse[MASH] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:30:01)

Miraklet af Moano[Osman] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:41:03)

Miraklet af basse[MASH] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:43:38)

Miraklet af Moano[Osman] 'Hephaistos smedje' er aktiveret. (04.10.2018 6:56:03)

Da basse[MASH] ikke havde nogle enheder tilbage til at holde den vigtigste kamplinje, har resten af hæren trukket sig tilbage.

Da basse[MASH] ikke havde nogle enheder tilbage til at holde den vigtigste kamplinje, har resten af hæren trukket sig tilbage.

• HAHAHA, den var god allan. Jeg tror det klart for alle, at jeg har vundet flest kampe(haft mindst tab af GS) både mod F-P, MASH og Bzzz - ellers kan i gå igennem forum indlæggene igen.

Jeg har sguda ikke valgt at slette min konto fordi jeg er uvenner med alle i serveren. Jeg valgte selv at erklære alle 3 alliancer krig.
    Spillet er bare blevet for kedeligt. Der er under 300 tilbage i serveren, hvoraf 35-40 % er inaktive, 50 % er multier og så har vi 10-15% aktive spiller.
    Jeg valgte netop at erklære alle 3 alliancer krig, 2 af alliancerne ligger på henholdsvis 1. og 2. plads. fordi det var blevet så kedeligt.
    Men krigen har sørme også været kedeligt og for let.
    79.000.000 TS mod 3.000.000 TS
    450.000 GS mod 25.000 GS
    35 spillere mod 1 spillere.

Det har været alt for nemt. Følg mit råd i mit sidste indlæg => skift jeres eksterne alliancesider.