Osmannerriget[Osman] erklærer Nordic Mashup[MASH], Fair-Play (F-P) og Brumbass (Bzzz) krigen starter d. 31 august kl. 20:30

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Søslag nær Crystal Cave
    (15.09.2018 16:11:18)
    Moano[Osman] fra SkovlenSvovl
    vs
    zimba[MASH] fra Neptun

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Flammeskib.............................40(-0) - Flammeskib.............................0(-10)
    Vædre-skib............................137(-0) - .............................................
    Morter skib...........................115(-0) - .............................................
    Damp-væder............................264(-0) - .............................................
    Undervandsbåd..........................51(-0) - .............................................
    Speed hjuldamper.......................80(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General.....................................0 - General...................................-62
    Angrebspoint..............................155 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget...........................3100
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Vindere: Moano[Osman]

Tabere: zimba[MASH]
    Jeg er bedre kendt som MrNight
  • Det er mærkeligt, at pjokket Moano kun vil kæmpe før han erklærer krig og gerne uforberedt og om natten. Denne rapport viser hvilket pjok han er :thumbdown:

Kamp ved S 1
    (19.09.2018 18:48:24)
    Luca Brasi[F-P] fra L svovl, Bær marmor 1
    vs
    Moano[Osman] fra S 1

Svovl Karabinere.......................84(-0) - Svovl Karabinere......................395(-0)
    Sværdkriger...........................600(-0) - Sværdkriger...........................242(-0)
    Hoplit..............................675(-125) - Hoplit.................................33(-0)
    ............................................. - Damp-kæmpe............................159(-0)
    Rambuk.................................30(-0) - Rambuk................................24(-10)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Mur.....................................3(-4)
    Gyrokopter............................120(-0) - .............................................
    Morter.................................30(-0) - .............................................
    Ballon-Bombardier......................30(-0) - .............................................
    General..................................-175 - General...................................-44
    Angrebspoint..............................110 - Defensivpoint...........................437.5
    Skade modtaget...........................8750 - Skade modtaget...........................2200
    Skades procent............................79% - Skades procent............................21%
    Vindere: Luca Brasi[F-P]
    Tabere: Moano[Osman]
    Det har aldrig kunne svare sig at være flink.
  • Luca Brasi for det første så vandt jeg den kamp.
    For det andet, så kæmper jeg ikke fordi mit smedje er under nedkøling - jeg har lige været på ferie og MASH sabortere et af mine mirakler.
    For det tredje, så skal du nok forstå at jeg kæmper når det er strategisk klogt - jeg kæmper teoretisk set mod 42 medlemmer.
    For det fjerde, så har jeg ikke gyrokopter i den by, så det vil være dumt af mig at blive og kæmpe da du har balloner.

Jeg behøver ikke forklare mig til dig, men jeg gøre en undtagelse denne gang.

Kan vi aftale, man kun sætter rapporter op som man har vundet?!!
  • Enhver idiot kan vinde en kamp når man bliver bag muren - og det er åbenbart det eneste du magter - og så dine gamle kamprapporter hvor du angriber spillere, der ikke er forberedt på en konflikt.

Du er næsten ved at overhale Trump i useriøs og latterlig spillestil :thumbdown:
    Det har aldrig kunne svare sig at være flink.
  • Måske vi skal koncertere os om hvad denne tråd faktisk går ud på, og ikke blot ord.
    Kan se F-P mangler lidt træning i hvert fald.

Søslag nær Tune
    (19.09.2018 17:37:16)
    zimzum[SPQR] fra Tune
    vs
    fugl[F-P] fra Polis
    ............................................. - Vædre-skib.............................0(-19)
    ............................................. - Flammeskib.............................0(-18)
    Damp-væder.............................46(-0) - Damp-væder.............................0(-15)
    Raketskib..............................12(-3) - .............................................
    Ballonbærer............................24(-0) - .............................................
    General...................................-84 - General................................-566.6
    Angrebspoint...........................1416.5 - Defensivpoint.............................210
    Skade modtaget...........................4200 - Skade modtaget..........................28330
    Skades procent............................12% - Skades procent............................88%
    Vindere: fugl[F-P]
    Tabere: zimzum[SPQR]
    Som retard blev jeg født, som retard jeg forsvinder. :shit:

• Kamp ved S 1
    (15.09.2018 2:32:41)
    Ramzz[MASH] fra Plus6
    vs
    Moano[Osman] fra S 1, L svovl

Svovl Karabinere.......................84(-0) - Svovl Karabinere......................479(-0)
    Sværdkriger.........................192(-542) - Sværdkriger........................1432(-488)
    Hoplit..............................130(-656) - Hoplit..............................168(-603)
    ............................................. - Damp-kæmpe............................507(-0)
    Gyrokopter............................0(-120) - Gyrokopter...........................543(-90)
    Rambuk.................................30(-0) - Rambuk.................................50(-0)
    Morter.................................30(-0) - Morter.................................44(-0)
    Kok....................................20(-0) - Kok....................................35(-0)
    General...............................-1868.8 - General...............................-1654.8
    Angrebspoint.............................4137 - Defensivpoint............................4672
    Skade modtaget..........................93440 - Skade modtaget..........................82740
    Skades procent............................53% - Skades procent............................47%

Vindere: Moano[Osman]

Tabere: Ramzz[MASH]
  • Luca Brasi wrote:

Det er mærkeligt, at pjokket Moano kun vil kæmpe før han erklærer krig og gerne uforberedt og om natten. Denne rapport viser hvilket pjok han er :thumbdown:

Kamp ved S 1

(19.09.2018 18:48:24)

Luca Brasi[F-P] fra L svovl, Bær marmor 1

vs

Moano[Osman] fra S 1

Svovl Karabinere.......................84(-0) - Svovl Karabinere......................395(-0)

Sværdkriger...........................600(-0) - Sværdkriger...........................242(-0)

Hoplit..............................675(-125) - Hoplit.................................33(-0)

............................................. - Damp-kæmpe............................159(-0)

Rambuk.................................30(-0) - Rambuk................................24(-10)

Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)

............................................. - Mur.....................................3(-4)

Gyrokopter............................120(-0) - .............................................

Morter.................................30(-0) - .............................................

Ballon-Bombardier......................30(-0) - .............................................

General..................................-175 - General...................................-44

Angrebspoint..............................110 - Defensivpoint...........................437.5

Skade modtaget...........................8750 - Skade modtaget...........................2200

Skades procent............................79% - Skades procent............................21%

Vindere: Luca Brasi[F-P]

Tabere: Moano[Osman]

Ja men nu er det vel ligegyldigt
    Moano fyrede resten af sine enheder, så stor sejr til dig uden at bruge noget GS