Osmannerriget[Osman] erklærer Nordic Mashup[MASH], Fair-Play (F-P) og Brumbass (Bzzz) krigen starter d. 31 august kl. 20:30

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hygge x 1.000.000

Jeg bliver faktisk en smule bekymret. Jeg bliver bekymret for om min fremtidig kone vil blive jaloux over hvor meget Catman og jeg hygger :love:

Søslag nær The Capital
    (08.09.2018 7:28:33)
    Moano[Osman] fra Polis
    vs
    Catman[MASH] fra Tuttetatten

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vædre-skib.............................85(-0) - Vædre-skib.............................0(-16)
    Damp-væder.............................80(-0) - Damp-væder.............................0(-10)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General.....................................0 - General..................................-320
    Angrebspoint..............................800 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................16000
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Vindere: Moano[Osman]

Tabere: Catman[MASH]

Søslag nær M 3
    (08.09.2018 7:36:33)
    Moano[Osman] fra The Capital
    vs

Vædre-skib.............................36(-0) - Vædre-skib..............................0(-7)
    Damp-væder.............................35(-0) - Damp-væder..............................0(-5)
    General.....................................0 - General..................................-155
    Angrebspoint............................387.5 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget...........................7750
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Søslag nær M 2
    (08.09.2018 7:51:44)
    Moano[Osman] fra The Capital, M 3
    vs

Vædre-skib.............................85(-0) - Vædre-skib.............................0(-24)
    Damp-væder.............................80(-0) - Damp-væder.............................0(-10)
    General.....................................0 - General..................................-360
    Angrebspoint..............................900 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................18000

Jeg er bedre kendt som MrNight
  • Hygge x ti millioner

Søslag nær Polis
    (08.09.2018 9:26:02)
    Moano[Osman] fra M 2, Polis
    vs
    Catman[MASH] fra Tuttetatten, rebel[MASH] fra Polis

Vædre-skib...........................140(-60) - Vædre-skib...........................316(-72)
    Flammeskib............................20(-76) - Flammeskib...........................12(-134)
    ............................................. - Morter skib...........................142(-0)
    Damp-væder...........................135(-15) - Damp-væder............................288(-1)
    Undervandsbåd.........................38(-12) - Undervandsbåd.........................127(-0)
    Speed hjuldamper......................120(-0) - Speed hjuldamper......................153(-0)
    Ballonbærer............................34(-6) - Ballonbærer............................74(-8)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................82(-0)
    ............................................. - Raketskib.............................19(-18)
    General...............................-1541.6 - General...............................-1942.8
    Angrebspoint.............................4857 - Defensivpoint............................3854
    Skade modtaget..........................77080 - Skade modtaget..........................97140
    Skades procent............................44% - Skades procent............................56%

Vindere: Catman[MASH], rebel[MASH]

Tabere: Moano[Osman]
  • Hygge x 100.000.000

Hvis i står og tænker om hvordan jeg er kommet frem til det tal? Så er svaret meget simpelt. Det er fordi vi har haft det
    meget/rigtig meget/rigtig rigtig meget/rigtig rigtig rigtig rigtig meget/ekstrem/stor/allerstørst/alvorlig/astronomisk/betydelig/ enorm/koloenorm/kolossal/kæmpe/rigelig/overmægtig/uhyre/voldsom/vældig/betydningsfuld/uendelig/tordende hygge(ligt)

Søslag nær M 2
    (08.09.2018 22:57:24)
    Moano[Osman] fra M 2
    vs
    rebel[MASH] fra Polis, Catman[MASH] fra Tuttetatten, Polis

Vædre-skib............................86(-54) - Vædre-skib............................38(-54)
    Morter skib............................50(-0) - Morter skib............................36(-0)
    Damp-væder............................99(-36) - Damp-væder............................53(-42)
    Undervandsbåd.........................26(-12) - Undervandsbåd.........................24(-12)
    Speed hjuldamper......................120(-0) - Speed hjuldamper.......................70(-0)
    Ballonbærer............................28(-6) - Ballonbærer............................12(-6)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................13(-0)
    Flammeskib.............................2(-10) - Flammeskib.............................2(-10)
    General...............................-1606.4 - General...............................-1750.4
    Angrebspoint.............................4376 - Defensivpoint............................4016
    Skade modtaget..........................80320 - Skade modtaget..........................87520
    Skades procent............................47% - Skades procent............................53%

• Jeg må ærligt indrømme jeg er enormt skuffet over MASH's præstation i krigen.
    For ikke så længe siden erklærede jeg Bzzz krig, hvorefter folk fortalte mig, at jeg burde erklære en større alliance krig.
    Jeg fulgte deres råd og erklærede JOK krig - som havde et ry for at have stabile krigeriske spillere. De opfyldte hellere ikke mine forventninger. Herefter opfordrede folk mig til at erklære en alliance i top 3 krig. Jeg erklærede derfor MASH krig, som ligger på 2. pladsen.

12 dage efter krigen, må jeg konstatere at Bzzz har givet større modstand end MASH. Hvis jeg var i MASH's ledelse, vil jeg stærkt overveje at slette alliancen.

Hvis nogle undre sig over hvorfor MASH ikke har delt nogle kamprapporter, så er det fordi at de ikke har så mange. Så med andre ord.. de vil altså ikke gøre sig selv tilgrin med den store ulige fordeling af vundne kampe.
    MASH har dog overrasket mig på et andet punkt. De har i mellemtiden været ude og erhverve sig nye medlemmer.. hahah - selvom de altså er i krig mod EN spiller. Jeg er på ingen måder sur over dette træk fra MASH, tværtimod så tager jeg det her som et stort kompliment.

Med disse ord, vil jeg erklære alle alliancer i serveren krig undtagen Snow, RUS og F-P. Hvis dette er selvfølgelig tilladt. Krigen mod disse alliancer vil begynde i morgen kl. 17:30.
  • Hygge x 1 milliard

Søslag nær M 2
    (11.09.2018 0:10:57)
    Moano[Osman] fra M 2
    vs
    Catman[MASH] fra Tuttetatten, rebel[MASH] fra Polis

Vædre-skib............................62(-24) - Vædre-skib............................42(-24)
    Flammeskib..............................2(-0) - Flammeskib.............................8(-28)
    Morter skib............................50(-0) - Morter skib............................52(-0)
    Damp-væder............................84(-15) - Damp-væder.............................98(-5)
    ............................................. - Raketskib..............................2(-10)
    Undervandsbåd..........................18(-8) - Undervandsbåd..........................36(-0)
    Speed hjuldamper......................120(-0) - Speed hjuldamper.......................70(-0)
    Ballonbærer............................27(-1) - Ballonbærer............................19(-1)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................20(-0)
    General................................-669.6 - General................................-721.6
    Angrebspoint.............................1804 - Defensivpoint............................1674
    Skade modtaget..........................33480 - Skade modtaget..........................36080
    Skades procent............................48% - Skades procent............................52%

• I kan tydeligvis ikke finde ud af at bruge krigens kunst eller krigens teknik.

Jeg bliver dog nødt til at indrømme at der er en ting I er gode til at bruge..

AMBROISER. HEHEHEHEHEHEHE. Jeg bliver enormt smigret, når i bruger så mange penge på mig (byflytninger osv.). Jeg takker. :D :phatgrin: :crazy:
  • Nu er MASH begyndt at sabortere mirakler. Det er vel fint hehehe :crazy:
    Altså hvad skulle de ellers gøre mod Moano? Mod en osmanner. Mod osmannerriget. Mod krigeren over alle krigere. Mod legenden MrNight. Mod krigernes vogter. Mod pavens overhoved. Mod kongen over kongerne. Mod alphaen. Mod Ares's fader. Mod poseidons ypperste præst. Mod Colossus lysende fakkel. Mod Hermes's hurtighed. Mod Hades frygetelig Gorgoner.
    Ja, alle de her ting er Moano. Så spørgsmålet er:

Hvad kan de gøre mod MOANO?
  • Jeg erklære krig mod F-P og Bzzz. Krigen starter i morgen d. 18 september kl. 17:50. I følge reglerne, kan en alliance erklære krig mod 5 alliancer.
    Kan vi få en GO til at rette overskriften, tak.

Status er, at vi på den ene side har:

- Alliancen Osman med 1 medlem og 3,3 millioner point.
    I alt ca. 30.000 GS score.

Og på den anden side har:

- Alliancen F-P med 22 medlemmer og 50,5 millioner point.
    - Alliancen MASH med 14 medlemmer og 19,1 millioner point.
    - Alliancen Bzzz med 6 medlemmer og 6,3 millioner point.
    I alt ca. 450.000 GS score.

Held og lykke til begge sider. :crazy:

• Søslag nær Chongqing
    (14.09.2018 20:40:00)
    rebel[MASH] fra Polis
    vs
    Moano[Osman] fra Polis

............................................. - Vædre-skib............................222(-0)
    Flammeskib.............................0(-10) - Flammeskib............................156(-0)
    ............................................. - Morter skib...........................115(-0)
    ............................................. - Damp-væder............................239(-0)
    ............................................. - Raketskib...............................3(-0)
    ............................................. - Undervandsbåd..........................55(-0)
    ............................................. - Speed hjuldamper.......................80(-0)
    ............................................. - Ballonbærer............................44(-0)
    General...................................-62 - General.....................................0
    Angrebspoint................................0 - Defensivpoint.............................155
    Skade modtaget...........................3100 - Skade modtaget..............................0
    Skades procent...........................100% - Skades procent.............................0%

Tabere: rebel[MASH]
  • Fugl, jeg håber du er glad for at se hvor godt jeg tog i mod dine spydmænd og morter

Tak for råstofferne forresten

Kamp ved fiskeskib
    (14.09.2018 22:40:36)
    Moano[Osman] fra S 1
    vs
    fugl[F-P] fra fiskeskib

............................................. - Spydmænd..............................0(-102)
    Morter.................................30(-0) - Morter.................................0(-12)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Svovl Karabinere.......................84(-0) - .............................................
    Sværdkriger...........................480(-0) - .............................................
    Hoplit...............................655(-45) - .............................................
    Gyrokopter............................270(-0) - .............................................
    Rambuk.................................30(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    General...................................-63 - General................................-433.2
    Angrebspoint.............................1083 - Defensivpoint...........................157.5
    Skade modtaget...........................3150 - Skade modtaget..........................21660
    Skades procent............................12% - Skades procent............................88%

Tabere: fugl[F-P]

Byen fiskeskib er plyndret af Moano[Osman]. De følgende ressourcer er stjålet 9,852 , 9,826 , 5,320

• Hvordan kan du erklære krig mens du er i fm.

Du er et vældig pjok Moano - det ved alle efterhånden.

Bortset fra Trump har jeg endnu ikke mødt en mere useriøs spiller end dig - for at du ikke er i tvivl bliver det en konflikt der ikke kan forhandles ophørt - også selvom dine flæberier til vores diplomat fortsætter.
    Det har aldrig kunne svare sig at være flink.
  • Nånå Luca, kan se du er aften sur, eller skal jeg sige morgen sur?

Under alle omstændighed min kære gode ven Luca, så takker jeg mange gange for råstofferne og endnu flere gange for at jeg måtte hygge med dine fine spydmænd og små stenslynger

Kamp ved L svovl
    (15.09.2018 1:29:01)
    Moano[Osman] fra S 1
    vs
    Luca Brasi[F-P] fra L svovl

............................................. - Stenslynger.............................0(-1)
    Svovl Karabinere......................168(-0) - Svovl Karabinere.......................0(-84)
    ............................................. - Spydmænd................................0(-1)
    Sværdkriger.........................450(-230) - Sværdkriger...........................0(-589)
    Hoplit..............................876(-374) - Hoplit................................0(-473)
    Gyrokopter..........................230(-100) - Gyrokopter............................0(-108)
    ............................................. - Ballon-Bombardier......................0(-36)
    Rambuk.................................30(-0) - Rambuk.................................0(-30)
    Morter.................................30(-0) - Morter.................................0(-24)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    General...............................-1049.6 - General...............................-3060.8
    Angrebspoint.............................7652 - Defensivpoint............................2624
    Skade modtaget..........................52480 - Skade modtaget.........................153040
    Skades procent............................25% - Skades procent............................75%

Tabere: Luca Brasi[F-P]

Byen L svovl er plyndret af Moano[Osman]. De følgende ressourcer er stjålet 23,161 , 1,129 , 5,002 , 20,707
  • Jamen Luca dog. Det var da ikke pænt sagt.

Men dine (B’s) overgivelseskrav er simple, og ret nemme og indebærerer ikke uretfærdighed. Så er den konflikt ovre.

Derudover behøver allan ikke at “flæbe” over en eller anden bitter ende, det kommer ikke til at ske.

The post was edited 2 times, last by Trumpski ().

• Jeg bliver nærmest oversvømmet af råstoffer, tak tak tak Fugl

Kamp ved fiskeskib
    (14.09.2018 22:57:20)
    Moano[Osman] fra S 1
    vs
    fugl[F-P] fra fiskeskib

Hoplit.................................95(-5) - .............................................
    Rambuk.................................12(-0) - .............................................
    Morter.................................14(-0) - .............................................
    ............................................. - Mur.....................................5(-2)
    General....................................-7 - General.....................................0
    Angrebspoint................................0 - Defensivpoint............................17.5
    Skade modtaget............................350 - Skade modtaget..............................0
    Skades procent...........................100% - Skades procent.............................0%

Tabere: fugl[F-P]

Byen fiskeskib er plyndret af Moano[Osman]. De følgende ressourcer er stjålet 24,461 , 24,352 , 13,186
  • Vi fangede Moano et par gange mere og så gik han på ferie, da han ikke kunne undgå vi fik fat i hans morterer
    Vi gearer selvfølgelig os til at tage kampene med dig men turen kommer selvfølgelig til dem der har solgt dig GS og givet garnisonstilladelse

Kamp ved Buddemis
    (15.09.2018 14:55:26)
    Moano[Osman] fra S 1, Buddemis
    vs
    Stony[F-P] fra Polsk, Druesk, Luca Brasi[F-P] fra Buddemis, Klodshans[F-P] fra Jeg slår igen 5, topa[F-P] fra Topa Sten 1, Topa Sten 3 sme, Pjuske[F-P] fra Buddemis

............................................. - .............................................
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................17(-0)
    Gyrokopter..........................165(-378) - Gyrokopter...........................32(-368)
    Sværdkriger.........................290(-950) - Sværdkriger..........................52(-979)
    Hoplit..............................154(-874) - Hoplit.............................496(-1370)
    Svovl Karabinere......................336(-0) - Svovl Karabinere......................100(-0)
    Rambuk.................................30(-0) - .............................................
    ............................................. - Morter..................................6(-0)
    ............................................. - Spydmænd................................4(-6)
    Damp-kæmpe..........................118(-186) - .............................................
    General...............................-4461.8 - General...............................-4016.4
    Angrebspoint............................10041 - Defensivpoint.........................11154.5
    Skade modtaget.........................223090 - Skade modtaget.........................200820
    Skades procent............................52% - Skades procent............................48%

Vindere: Luca Brasi[F-P], Klodshans[F-P], Pjuske[F-P], topa[F-P]

Tabere: Stony[F-P], Moano[Osman]

The post was edited 4 times, last by allan g ().

• Hygger med Ramzz, Catman og rebel

Søslag nær The Capital
    (14.09.2018 23:20:30)
    Moano[Osman] fra The Capital
    vs
    Ramzz[MASH] fra Sahmee, Catman[MASH] fra Tuttetatten, rebel[MASH] fra Polis

............................................. - Flammeskib.............................0(-37)
    ............................................. - Vædre-skib..............................0(-2)
    Damp-væder.............................50(-0) - .............................................
    Tender..................................5(-0) - .............................................
    General.....................................0 - General................................-239.4
    Angrebspoint............................598.5 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................11970

Tabere: Catman[MASH], rebel[MASH], Ramzz[MASH]
  • Zimba Zimba Zimba Zimba

Søslag nær Nerve Opticus
    (15.09.2018 14:29:31)
    zimba[MASH] fra Polis
    vs
    Moano[Osman] fra Nerve Opticus

Flammeskib.............................0(-20) - Flammeskib.............................73(-3)
    General..................................-124 - General.................................-18.6
    Angrebspoint.............................46.5 - Defensivpoint.............................310
    Skade modtaget...........................6200 - Skade modtaget............................930
    Skades procent............................86% - Skades procent............................14%

Tabere: zimba[MASH]

• Søslag nær S 1
    (15.09.2018 18:16:51)
    Moano[Osman] fra S 1
    vs
    Ramzz[MASH] fra Sahmee

............................................. - Vædre-skib.............................0(-15)
    Damp-væder.............................12(-0) - .............................................
    General.....................................0 - General...................................-75
    Angrebspoint............................187.5 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget...........................3750

Tabere: Ramzz[MASH]
  • Greve og jeg hygger

Søslag nær Himmelbjerget
    (15.09.2018 0:27:00)
    Moano[Osman] fra Dolphicrys, SkovlenSvovl, The Capital
    vs
    Greve[Bzzz] fra Himmelbjerget

Vædre-skib...........................137(-85) - Vædre-skib............................42(-95)
    Flammeskib...........................10(-116) - Flammeskib............................8(-107)
    Morter skib...........................115(-0) - Morter skib............................24(-0)
    Damp-væder...........................214(-25) - Damp-væder............................79(-45)
    ............................................. - Raketskib..............................15(-0)
    Undervandsbåd..........................51(-4) - Undervandsbåd.........................13(-16)
    Ballonbærer............................44(-0) - Ballonbærer.............................0(-6)
    Tender..................................7(-0) - Tender.................................10(-0)
    Speed hjuldamper.......................80(-0) - .............................................
    General.................................-1825 - General...............................-2709.6
    Angrebspoint.............................6774 - Defensivpoint..........................4562.5
    Skade modtaget..........................91250 - Skade modtaget.........................135480
    Skades procent............................40% - Skades procent............................60%

Tabere: Greve[Bzzz]