Ændringer af feriemode

• Spillet

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ændringer af feriemode

Hej forum!

Kunne der måske ændres i feriemode så folk ikke misbrugte det i forhold til krig?

Central/West gik på feriemode for et par dage siden da han var ved at tabe en krig og han kom på igen i dag.

Da krigen ikke er ovre sendte jeg en flåde afsted hvorefter han går på feriemode igen et par minutter senere.

Hvis dette fortsætter vil man aldrig få afsluttet krige på nogen måde og jeg ved at dette heller ikke er formålet med feriemode.

Kun man sætte en "cooldown timer" på hvornår man kan aktivere feriemode igen? Måske 3 dage eller lignende?

Mvh Rekute
    • Hahaha. Du bruger bare mig som eksempel, jeg ved godt du ikke kan undvære mig, siden du skal skrive om mig hele tiden. Hahaha. Det er ligesom at se Lady hun snakker også om mig hele tiden.

Folk skal ligesom ha´ mulighed for at gå i feriemode, hvis de skal noget.

Fx. Hvis man nu kommer på efter en feriemode og så skal noget 1-2 dage efter "Uventet" så kan det ligsom ikke nytte noget at der er cooldown på.

Jeg synes personligt ikke at feriemode skal ændres eller der skal cooldown på.
    • Jeg er også klar fortaler for en CD på feriemode der er for mange spillere i dette spil der synes man skal skabe ravage for der efter at gå på ferie i 2 dage logge på angribe de timer man sidder forand PCen også i ferie igen. der er vel en grund til at GF har lavet spillet på irl tid altså at ting tager tid og man køre alle døgnets 24 timer og det ødelægger feriemode i stor stil lige pt da folk virkelig er begyndt at misbruge den knap.
    • Jeg kan godt lide FM, da den begrænser hvor meget en større gruppe af spillere, kan slå ned på en enkeltperson.
      Det er en skam, at den bliver misbrugt, men jeg synes ikke der er behov for en CD, selvom den nok også ville bringe et interessant planlægningsarbejde med sig.

Zurel: Jeg vil gerne påpege, at man ikke kan træne soldater imens man er i feriemodus, så det er vel begrænset hvor “hårdt” man kan slå på folk efter endt ferie? :P
    • President Trump wrote:

Jeg kan godt lide FM, da den begrænser hvor meget en større gruppe af spillere, kan slå ned på en enkeltperson.
      Det er en skam, at den bliver misbrugt, men jeg synes ikke der er behov for en CD, selvom den nok også ville bringe et interessant planlægningsarbejde med sig.

Zurel: Jeg vil gerne påpege, at man ikke kan træne soldater imens man er i feriemodus, så det er vel begrænset hvor “hårdt” man kan slå på folk efter endt ferie? :P
      Jamen Trump der er noget der hedder salg og køb af tropper.
      og både dig og Central beviser jo meget godt min pointe. i er begge to på ferie i spillet men af en eller andet grund har i begge to tid til at sidde og holde øje med
      forum her, men ikke tid til at passe jeres konto. men nå ikke mere om det håber i nyder varmen under palmerne.
    • Jamen bestemt, du er da mere end velkommen til at have din mening.

Min “PresidentTrump” på zeta, er vist mere i feriemode for tiden, da jrg godt har regnet ud at B, kan dække flere af døgnets timer end, end jeg kan, sidst endte vi jo ud i jeg brugte 20timer på en Lørdag morgen-> Lørdag nat, på at slås.
      Så spændende er waving dog heller ikke, at jeg gider det hver weekend :phatgrin:
    • Igen. Når en flok spillere kigger surt på 1 bestemt spiller, så er det klart man bruger FM knappen?

Bare se på Lady, når hun ser jeg er online så er hele IKA-E efter mig. Så FM knappen skaber godt nok lidt problemer, men det beviser jo også bare at man kan have et sted at koble af :) ;)
    • Jeg bliver altså nødtil at korrigere dig lidt Central.
      Uagtet dit sprogbrug, så er HoG og eliten 2 alliancer. Så din ferie denne gang, den syntes jeg bare vi skal lade Rekute tage æren for ;)
      At vi hænger godt sammen, det er så en anden snak.
      Men det betyder ikke at jeg sidder og holder øje med din ferie tid.
      Og nej vi snakker så ment heller ikke om dig, så længe du ikke giver os et grundlag for det.
      Jo større de er, desto tungere falder de
    • Jeg gider ikke starte en diskussion over en konflikt der ingen ende får foreløbig.

Men angående feriemode:

HVIS der nu skulle dukke noget akut og fuldstændig uventet op som kræver at man skal bruge et par dage yderligere fri fra spillet, så dør man vel ikke af 2 dages inaktivitet? Eller bare af 24 timer endda?

Jeg har adskillige gange set eksempler (uden at nævne navne) på hvordan nogle spillere angriber andre uprovokeret i nattens mulm og mørke og derefter gå på feriemode så der ikke er mulighed for hævnaktion.

Jeg har dog aldrig set en spiller gå ud af feriemode i 30 minutter og derefter gå på igen fordi at der kom noget akut op og IKKE fordi de var i problemer i forhold til krig.

Jeg synes selv en CD på 24 eller 48 timer ville være meget fint da den forhindrer det misbrug af FM der finder sted.
      Hvis der er andre der har gode ideer til hvordan vi løser problemet så lytter jeg gerne! :)
    • Uanset hvordan vi vender og drejer den så er FM træls men også for mange nødvendig

I trumps tilfælde af at en hel alliance ( B ) angriber ham som ene mand hvilket er 21 v 1 så havde jeg dælme ikke handlet anderledes da logikken siger sig selv at man bliver slagtet hvis man lader kontoen stå åben i ugens løb da man desværre også skal have sin søvn 8o

men igen så er det desværre en part af spillet, lige som raid byer, colossus og mange andre ting som der har været dannet tråde omkring men uanset hvor meget teamet lytter kan de ikke gøre noget ved det, og Game Forge gør næppe noget ved at vi sidder her i de små hjørne og prøver at råbe højt nok til toppen ;(

Men nok om ika lad os sige skål og smutte ud i det gode vejr :phatgrin:
      Is there any real life? i trought only war excist :ninja:
    • Det Trump har gang i er misbrug af FMs oprindelige formål, men ja jeg forstår godt hvorfor.
      Nu ved jeg ikke hvad der startede krigen mellem Trump og 21 andre, men der er måder man kan løse konflikter på udover at gå på feriemode. Misbrug af feriemode løser intet og forhindrer bare krige som er en stor del af dette spil.

Min pointe er ganske simpel: Der er en funktion der bliver misbrugt og det forhindrer spillet i at nå dets fulde potentiale og det bør der gøres noget ved.

Og hvis vi er nok der er utilfredse så kan GF nok finde ud af noget ;) Det hjælper hvertfald intet at give op på forhånd!