-BD- Bold Drengene erklære krig mod HoG House of Gaul

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Mosen wrote:

Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre
      Mosen jeg kan godt forstå din holdning, men frozen er jeg ej.

Jeg er irriteret på Lady og hendes holdninger, jeg er irriteret på hendes måde at håndtere sine problemer på. Jeg har hjulpet hendes små medlemmer en del, men efter som hun mener jeg plyndre hendes små spillere, ja så må det jo være sandt, men jeg ved intet til plyndringer af små spillere fra IKA-E....

Jeg har hjulpet flere IKA-E spillere, med at tømme store inaktive spillere og så mener lady at jeg plyndre dem`?

Jeg stopper denne diskussion her, og jeg melder klart ud at jeg aldrig nogen sinde vil røre mindre spillere og holde fast i dem...
    • Den eneste spillere der har hjulpet små nye i eliten med at plyndre inaktive er frozen,
      Det er helt rigtigt, det har du gjort da du var i eliten.

Når det så er sagt, så valgte du at starte med, at besøge eer12
      og du var endda så venlig, at skrive til ham at du stoppede når han meldte sig ud af eliten og ind i din alliance.
      Normalt kunne man så sige, at det var en del af indbakke gamet og havde det været en som ikke har kendskab til eer12 ville diplomaten nok bare have ladet et ord falde i indbakken.
      Men netop fordi du har været i eliten er du også bekendt med at der bag nicket gemmer sig ikke bare en grøn spillere men også en meget ung en af slagsen.
      Du vidste udmærket hvad hans reaktion ville være og hvor meget han ville gå i panik over dit skriveri. Du har været i eliten når han har panikket over spillere der har besøgt ham.
      Du vidste også godt hvad min reaktion ville være, for du er klar over hvor meget jeg og resten af eliten værner om ham.
      Det eneste der kunne være en overraskelse for dig er, at bla naxiis, rekute og srensen fra HoG af gammel vane og omsorg for denne unge spillere, stadigvæk passer på ham og holder lidt øje med hvad der sker omkring ham.
      Jo større de er, desto tungere falder de
    • Selvom jeg er gået på ferie, for 2 gang, så kan han jo godt se denne kamp rapport

Kamp ved vin 2
      (02.05.2018 17:45:46)
      West[-A-] fra Vin W1
      vs
      Vamaro[HoG] fra Asgård, Bifrost, Ida-sletten, Warlord[IKA_E] fra Hovedstad, Vin W1, Marianne Hansen[IKA_E] fra Polis, Dennis123849[IKA_E] fra Vindruen, Rekute1[HoG] fra The Shire, Helms Deep, lady Raven[IKA_E] fra aress, Mjodur, Asgård

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Svovl Karabinere.....................1600(-8) - Svovl Karabinere.....................1921(-0)
      Sværdkriger.......................3606(-1798) - Sværdkriger.......................4670(-1800)
      Hoplit............................1770(-2268) - Hoplit............................3073(-2304)
      Damp-kæmpe...........................1254(-0) - Damp-kæmpe...........................1004(-0)
      ............................................. - Rambuk................................142(-0)
      ............................................. - Katapult................................6(-0)
      Morter................................88(-13) - Morter................................440(-0)
      Læge...................................30(-0) - Læge..................................196(-0)
      Kok....................................60(-0) - Kok...................................325(-0)
      Gyrokopter..........................316(-524) - Gyrokopter...........................1119(-0)
      ............................................. - Ballon-Bombardier....................86(-429)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      General...............................-7077.8 - General...............................-7873.8
      Angrebspoint..........................19684.5 - Defensivpoint.........................17694.5
      Skade modtaget.........................353890 - Skade modtaget.........................393690
      Skades procent............................47% - Skades procent............................53%

Vindere: Warlord[IKA_E], Dennis123849[IKA_E], lady Raven[IKA_E], Marianne Hansen[IKA_E], Rekute1[HoG], Vamaro[HoG]

Tabere: West[-A-]

Endnu engang, ser man lige mig tæve en masse IKA-E og HoG spillere ;) I er mange mod 1 hahahaha.
    • Kamp ved Krystal W
      (20.05.2018 12:22:23)
      Rekute1[HoG] fra Rivendell
      vs
      West[-A-] fra Krystal W

Hoplit................................21(-28) - Hoplit................................700(-0)
      ............................................. - Ballon-Bombardier......................40(-0)
      ............................................. - Mur.....................................7(-0)
      Sværdkriger...........................19(-41) - .............................................
      Morter..................................0(-5) - .............................................
      General................................-243.4 - General.....................................0
      Angrebspoint................................0 - Defensivpoint...........................608.5
      Skade modtaget..........................12170 - Skade modtaget..............................0
      Skades procent...........................100% - Skades procent.............................0%

Vindere: West[-A-]

Tabere: Rekute1[HoG]
    • "Ferie, ferie ferie! Slap nu af du har fri og syng en glad melodi!"

Lille update herfra:
      Efter at have mistet 4k i GS har West/Central nu hoppet på ferie for 4. gang :) Græsset gror åbenbart hurtigere end han kan slå det så havearbejdet tager en del tid og derfor kan han ikke spille Ikariam.

Kampene der fandt sted var mellem West og 3 spillere fra House of Gaul som nu genopbygger deres hær, mens Central/West ikke har mulighed for at genopbygge sin da han, som nævnt før, er hoppet på feriemode for 4. gang. Central/West sidder nu fast på 26k GS uden mulighed for at øge den.

I denne omgang deltog 3 ud af 13 medlemmer fra HoG og det var ikke engang de 3 største.

Jeg kan poste en kamprapport såfremt det har nogens interesse :)
    • Jeg er nu mere interesseret i hvornår West vil ud og lege igen ;)
      Denne konflikt blev startet af West på egen hånd mens hans alliance var i FM og de har ikke deltaget i nogle kampe mod os, så i mine øjne handler det her mere om West alene end hans alliance :)

Det kan jo ændre sig afhængigt af hvordan resten forholder sig ;)
    • Søslag nær Svovl T
      (08.06.2018 6:08:08)
      Rekute1[HoG] fra The Shire
      vs
      West fra Svovl T

............................................. - Flammeskib.............................0(-82)
      Vædre-skib............................172(-0) - .............................................
      Morter skib............................50(-0) - .............................................
      Damp-væder............................100(-0) - .............................................
      Undervandsbåd..........................20(-0) - .............................................
      Speed hjuldamper.......................28(-0) - .............................................
      Ballonbærer.............................5(-0) - .............................................
      Tender..................................5(-0) - .............................................
      General.....................................0 - General................................-508.4
      Angrebspoint.............................1271 - Defensivpoint...............................0
      Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................25420
      Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Vindere: Rekute1[HoG]

Tabere: West

380 enheder fra Rekute1[HoG] bloker indgangsporten til Svovl T

West's flåde er fuldstændigt ødelagt.

West er nu hoppet på FM for 5. gang
    • Søslag nær Marmor T2
      (18.06.2018 7:54:39)
      Srensen9o[HoG] fra srensen vin, srensen svovl
      vs
      West fra Marmor T2

Vædre-skib..........................245(-105) - Vædre-skib............................0(-317)
      Flammeskib............................11(-89) - Flammeskib.............................0(-90)
      Morter skib............................51(-0) - Morter skib...........................0(-100)
      Damp-væder............................94(-12) - Damp-væder.............................0(-32)
      Speed hjuldamper.......................0(-50) - Speed hjuldamper.....................126(-74)
      Tender..................................7(-0) - Tender.................................60(-0)
      Raketskib..............................37(-0) - .............................................
      Ballonbærer............................0(-10) - .............................................
      General...............................-1964.8 - General...............................-5624.6
      Angrebspoint..........................14061.5 - Defensivpoint............................4912
      Skade modtaget..........................98240 - Skade modtaget.........................281230
      Skades procent............................25% - Skades procent............................75%

Vindere: Srensen9o[HoG]

Tabere: West

377 enheder fra Srensen9o[HoG] bloker indgangsporten til Marmor T2

68 enheder fra Srensen9o[HoG] bloker indgangsporten til Marmor T2

Da West ikke havde nogle enheder tilbage til at holde den vigtigste kamplinje, har resten af hæren trukket sig tilbage.

West hær er kaldt tilbage, og har forladt slagmarken.