-BD- Bold Drengene erklære krig mod HoG House of Gaul

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• seriøst nævner du ENT igen <3
      der er bare nogen der har svært ved at slippe de smæk de engang fik

jamen det må du skam også gerne alt det du lige vil
      Det eneste vi vil sikre os er at du ikke har gs nok til at gå på de små i HoG de næste par dage, så de har en chance for at opruste
      Jo større de er, desto tungere falder de
    • Okay, har i helt tabt sutten alle sammen?

Har siden jeg startede på My. også holdt øje med dette forum, og må sige jeg er skuffet over den opførsel der er.

Jeg er blot en "gammel" ung spiller der er kommet tilbage, men hvad pokker er det der foregår?

Mudderkastning til højre og venstre! Du dit og han datten.... STOP DET....

Hvad blev der af dengang man kunne grine og grade sammen med sine modstandere? "Jaaaa du udraderende min flåde, men jeg kommer igen!" Er det helt væk?

Alt jeg ser, er ordkløverig om regler for en krige, og hvem der har gjort hvad, og hvem der blander sig i hvad.... Er det ikke lige meget?

Det et spil? Genopbyg! Kom tilbage i kampen!

Nu lyder det som om jeg rækker ned på Central, det gør jeg sådan set også, men i andre er da lige så stor en del i det!

Blander serverne sammen, hvorfor nu det? Hvorfor må man ikke kunne have en personlighed på en server og profil, og en anden på en anden server? DER ER IKKE nok spillere til vi efterhånden kan tillade os at blande serverne sammen!

Desuden ser jeg en høj indblanding i andres anlæggender og konflikter.... Hvad blev der af, lige børn leger best? Hvis to parter, ca. samme styrke, har en konflikt, hvorfor skal alliancer, og i sidste ende andre spillere der er helt uden for sagen, så blande sig? Det et spil! Lad nu lige børn lege sammen!

Jaa, mit sure opstød på et community der i mine øjne er ved at skrive deres egen dødsdom.
    • Du har startet krigen før datoen og derved er din krigserklæring ugyldig.
      Derudover har vi afvist din krigserklæring.

Så derfor er der ingen krigsregler vi skal overholde når du bryder dem til at begynde med.

Denne "konflikt" slutter først når du nedruster og din GS er på 0.
    • Nååårh ja, her kommer lige en mere....

Hvad blev der af, "krig slutter om 14 dage, lad den bedste alliance vinde på mest vundet GS"

Nej, nu slutter en krig først når den ene eller anden part skal ligge helt i støvet og tikke og be om tilgivelse, for at spille et spil?

Kom nu tilbage til kampen! Drop nu de ydmygelser af hinanden!

Jeg håber inderligt det kommer tilbage til tid, og GS, det andet splitter og gør ingen gavn!
    • HVEM FÅR SMÆK?

Kamp ved Vin W1
      (02.05.2018 14:01:56)
      Warlord[IKA_E] fra vin 2
      vs
      West[-A-] fra Vin W1

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Svovl Karabinere......................180(-0) - Svovl Karabinere.....................1608(-0)
      Sværdkriger.........................446(-790) - Sværdkriger........................5404(-552)
      Hoplit.............................483(-1081) - Hoplit.............................4038(-743)
      ............................................. - Damp-kæmpe...........................1254(-0)
      ............................................. - Gyrokopter............................840(-0)
      Morter.................................48(-0) - Morter................................101(-0)
      ............................................. - Læge...................................30(-0)
      Kok....................................19(-0) - Kok....................................60(-0)
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      General...............................-2461.4 - General...............................-1702.6
      Angrebspoint...........................4256.5 - Defensivpoint..........................6153.5
      Skade modtaget.........................123070 - Skade modtaget..........................85130
      Skades procent............................59% - Skades procent............................41%

Vindere: Warlord[IKA_E]

Tabere: West[-A-]

Søslag nær Vin W1
      (02.05.2018 12:14:17)
      Rekute1[HoG] fra The Shire
      vs
      West[-A-] fra Vin W1

Vædre-skib............................93(-30) - Vædre-skib...........................118(-18)
      ............................................. - Flammeskib..............................6(-0)
      Morter skib............................50(-0) - Morter skib...........................100(-0)
      Damp-væder............................65(-18) - Damp-væder...........................116(-18)
      Tender.................................11(-0) - Tender.................................60(-0)
      Undervandsbåd..........................25(-0) - .............................................
      Speed hjuldamper.......................20(-0) - .............................................
      Ballonbærer............................12(-0) - .............................................
      General..................................-582 - General..................................-522
      Angrebspoint.............................1305 - Defensivpoint............................1455
      Skade modtaget..........................29100 - Skade modtaget..........................26100
      Skades procent............................52% - Skades procent............................48%

Vindere: Rekute1[HoG]

Kamp ved Vin W1
      (02.05.2018 10:45:30)
      Warlord[IKA_E] fra vin 2
      vs
      West[-A-] fra Vin W1

Svovl Karabinere......................290(-0) - Svovl Karabinere.....................1608(-0)
      Sværdkriger.........................856(-388) - Sværdkriger........................6314(-276)
      Hoplit.............................1233(-521) - Hoplit.............................5361(-363)
      ............................................. - Damp-kæmpe...........................1254(-0)
      ............................................. - Gyrokopter............................924(-0)
      ............................................. - Morter................................101(-0)
      ............................................. - Læge...................................30(-0)
      Kok....................................25(-0) - Kok....................................60(-0)
      Rambuk.................................20(-0) - .............................................
      General.................................-1195 - General................................-839.4
      Angrebspoint...........................2098.5 - Defensivpoint..........................2987.5
      Skade modtaget..........................59750 - Skade modtaget..........................41970
      Skades procent............................58% - Skades procent............................42%

Vindere: Warlord[IKA_E]

Kamp ved Vin W1
      (02.05.2018 10:01:31)
      Warlord[IKA_E] fra vin 2, Vin W1, lady Raven[IKA_E] fra vin 2
      vs
      West[-A-] fra Vin W1

Svovl Karabinere.....................341(-29) - Svovl Karabinere.....................1608(-0)
      Sværdkriger........................1284(-840) - Sværdkriger........................6590(-512)
      Hoplit............................1317(-1038) - Hoplit.............................5724(-700)
      Gyrokopter............................0(-217) - Gyrokopter...........................924(-14)
      ............................................. - Ballon-Bombardier.....................0(-104)
      ............................................. - Morter................................101(-0)
      Læge...................................13(-0) - Læge...................................30(-0)
      Kok....................................21(-0) - Kok....................................60(-0)
      Rambuk................................35(-14) - .............................................
      General...............................-3181.3 - General...............................-2232.6
      Angrebspoint...........................5581.5 - Defensivpoint.........................7953.25
      Skade modtaget.........................159065 - Skade modtaget.........................111630
      Skades procent............................58% - Skades procent............................42%

Vindere: West[-A-]

Tabere: Warlord[IKA_E], lady Raven[IKA_E]
    • Lady, jeg er ikke hoppet på nogen små, du er fuldstændig til grin.

Ja men du ved jo at nu er i jo 48 mod mig, så jeg laver lige en Lady og hopper på ferie her senere, ligesom du gjorde på MY....

Hvis jeg har angrebet nogen fra eliten og HoG de sidste 2 dage. hvem er det så?

Ja jeg har angrebet HoG fordi de truet mig, men hvem har jeg angrebet fra eliten? BEVISER TAK, SCREENSHOT!!!
    • Central wrote:

Lady, jeg er ikke hoppet på nogen små, du er fuldstændig til grin.

Ja men du ved jo at nu er i jo 48 mod mig, så jeg laver lige en Lady og hopper på ferie her senere, ligesom du gjorde på MY....

Hvis jeg har angrebet nogen fra eliten og HoG de sidste 2 dage. hvem er det så?

Ja jeg har angrebet HoG fordi de truet mig, men hvem har jeg angrebet fra eliten? BEVISER TAK, SCREENSHOT!!!
      jeg undskylder på forhold det hårde sprog

er du virkelig så dum at du ikke selv kan se at du pisser på alle omkring dig?? for 2 måneder siden var det naxiis der måtte bruge 2 uger på at miste 1 mil ress og derefter banke dig i feriemode som du gik ind og ud af som en lille kylling, indtil naxiis som det rare menneske han er, sagde stop vi slår en streg over det. og nu igen ubegrundet besætter du en af vores SMÅ SPILLERE.

udover det, så vil jeg lige sige at du brød reglerne først, så HoG står som sejrsherrene i denne krig, det der foregår nu er bare simpel fordeling af bytte, og slagtning af oprørsgrupper osv. som rekute sagde, så ser vi fremover at din GS ALDRIG RUNDER DEN HØJE SIDE AF 10k da du gentagende gange nu har vidst at du ikke helt kan styre det,

God kampløst. Nogen vil nok komme med nedgørene kommentar i denne tråd, men så må i det, det påvirker os ikke. Så ved man bare i har ondt i røven over ingenting.

*g*

VH Srensen Vergobret
    • Upsi. Jeg brød ingen regler, jeg angreb før tid ja, men der var ingen regl om at man ikke måtte det, ja der var en start dato og den dato er det stedvæk, men i brød reglerne, så vi vinder tabere.

...

Tillykke så siger vi jo bare i vinder,.

.....

Indlæg redigeret af Helle
    • Central wrote:

Upsi. Jeg brød ingen regler, jeg angreb før tid ja, men der var ingen regl om at man ikke måtte det, ja der var en start dato og den dato er det stedvæk, men i brød reglerne, så vi vinder tabere.
      .........

Tillykke så siger vi jo bare i vinder,.

.....

Quote redigeret af Helle
      jeg acceptere din overgivelse

men med det sagt er mit lederteam sat i gang med at fremskrive regler for dig (der skal overholdes). du vil få dem sendt når du er færdig med at græde snot (Feriemode FTW)

hvad Lady Raven og company angår, den må du selv finde ud af.
    • Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre

The post was edited 1 time, last by Mosen: PS jeg er heller ikke lady raven/fønix fan eftersom hun åbenbart ikke fortæller sine medlemmer at det er en god ide at donere til de øer man er på og ikke ødelægger miraklerne på øerne ().

• Mosen wrote:

Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre

hvis du savner stemningen fra gamle dage, har lady lavet en discord hvor den gamle hygge stadig lever i bedste velgående ;)