-BD- Bold Drengene erklære krig mod HoG House of Gaul

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• -BD- Bold Drengene erklære krig mod HoG House of Gaul

Efter eget ønske fra HoG House of Gaul erklære vi hermed krig. Vi har dog nogen enkle regler, som vi lige skal fastslå her og nu..... <3

1. Alliancerne må ikke tage nye medlemmer med, når dette opslag er oppe (15:37)
      2. Krigen slutter når en af alliancerne overgiver sig.
      3. Ingen spillere/alliancer må blande sig under eller før krigen.

Krigen starter. D. 04-05-2018 kl. 23:59

13 vs 3 - I kan ikke smide nogen ud og tag nogen nye medlemmer med, da vi har noteret jeres medlemmer ned :) ;) I kan også lige få vores medlemmer :)

Zelena - West - Tumle. :blackeye: :blackeye: :blackeye:

Vi ved i er følgene spillere i HoG. :whistling: :rolleyes:

1. naxiis1
      2. Bonner
      3. Itanio
      4. Srensen9o
      5. King Robse
      6. Roxi
      7. Marquuus
      8. Rekute1
      9. Vamaro
      10. The Black King
      11. Antoft
      12. toxic
      13. NICEDK17

.............

God kampløst. Nogen vil nok komme med nedgørene kommentar i denne tråd, men så må i det, det påvirker os ikke. Så ved man bare i har ondt i røven over ingenting.

Indlæg redigeret af Helle
    • ved slet ikke hvor jeg skal begynde. det her er jo til grim på så højt et plan at det burde være forbudt. i har jo allerede besat og plyndret flere byer. i kommer med regler om at vi ikke på få hjælp men udnytter på det groveste at IKA-E ikke smadrede jer (feriemode FTW) men jaja lad of få en *fair* kamp. fuldstændig til grin... vi har ikke travlt så i skal forberede jer på en lang krig(som rekute siger)

og lige med reglerne
      ingen slowboats
      igen sabotage af mirakler :*
    • Vi havde erklæret krig hvis du ikke trak dine tropper fra vores medlems by ja.

Men nu har du jo angrebet os fuldstændig umotiveret EFTER du havde trukket dine tropper så vi ikke længere havde nogen grund til at bekrige dig?

Det er et fuldstændigt umotiveret angreb du har iværksat.
    • Central wrote:

Krigen er med regler, krigen er som den er....

følger i ikke de regler, vi er kommet med, så er det jer som vil tabe krigen....

LÆS IGEN? Pinligt fra din side af?

igen... overholdes startdato ikke så følger man jo ikke reglerne. så derfor må det jo være JER der taber? eller er der noget jeg har misforstået?

om ikke andet føler jeg at diskussion med typer som dig, ikke fører til noget. ligesom sidste gang naxiis ødelagde dig og du stod og græd snot om at han skulle stoppe. vi fra HoG vil sige god kamp.
    • Woooo der sker ting og sager mens man sover..
      Så BD opgiver kampen mod eliten og lukker den uden en lyd for så at gå på HoG?
      Det lyder til at BD ikke er klar over hvem HoG er i forhold til eliten

Men en ting er sikkert Central
      Med det medie cirkus du har lavet på forummet de sidste par dage, har du formået at tippe min tålmodighed så meget, at du nu ryger ud af DA på lambda.
      Hvis det er denne måde du hele tiden blæser på reglerne på kan du ganske enkelt ikke være i nogen af mine alliancer.

01.05.2018Central1
      medlem3,987
      Jo større de er, desto tungere falder de

The post was edited 1 time, last by Lady Raven ().

• Jeg troede Central havde et meget hurtigt haste møde med kæresten så han ikke havde tid til Ikariam :phatgrin:

Udover det så lad os da se nogle kamp rapporter som er overholdt af timers osv og en sober tone 8-)

Og så må du da gerne afsløre hvem Central er på Lambda Fønix. :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:
      Is there any real life? i trought only war excist :ninja:
    • hovhov
      det eneste jeg pt har gjort er at smide dig ud af min alliance på lambda
      Og din såkaldte krig starter jo først d. 4
      At du så har været jævnligt på besøg hos HoG og ikke givet dem muligheden for at opruste som en dato jo faktisk er beregnet til betyder ikke at krigen er startet.
      Du har selv valgt datoen.

Men jeg kan da godt blande mig nu du faktisk ber om det.
      Jeg tager det lidt som at du kalder på mig ;)
      Jo større de er, desto tungere falder de