Anonymous (ANM) Erklære Dark Demons(DD) Krig

• Krigserklæring
    • Anonymous (ANM) Erklære Dark Demons(DD) Krig

New

Hejsa efter mange kampe med DD ønsker vi og gøre krigen officel

Vi ser Frem til en god og lang krig,

Krigen starter Tirsdag den 17/4 Kl 08.00

Krigen slutter vis DD mister 50 procent af deres medlemmer, eller ved en officel erklæring fra Fønix selv hvor hun anerkender at at dd ikke er en Krigs Alliance

Mr Escobar

Diplomat I Anonymous :cookie:
    • New

Ønsker rigtig god krig til begge parter :D

Og så kan man jo håbe at DD/DA om ikke andet bare vil ligge en enkelt rapport på forum, da de jo trods alt er en krigs alliance.

Også går med lidt gang i den på My :phatgrin: :phatgrin: :phatgrin:
      Is there any real life? i trought only war excist :ninja:
    • New

Krigsalliance?
      jeg ved ikke hvor den kommer fra, for vi i DD aner faktisk ikke selv, på nuværende tidspunkt hvad fremtiden skal være på MY for DD.(hvilket også kan ses på vores forside)
      Så jeg er da lidt imponeret over at en anden alliance på MY ved hvad DD er ;)

Da vi ikke er en krigsalliance, og ikke på nuværende tidspunkt har en interesse i at modtage en krigserklæring, afvise vi hermed ANM.
      Jo større de er, desto tungere falder de
    • New

Haha, afslå krigserklæring - hører jeg rigtigt? Altså, kom nu ind i kampen istedet for at spille fandango i stuerne. Hvis man ikke kan være med de store drenge(piger for den sags skyld), så det jo simpelthen man sletter sin ikariam konto for altid og spiller Tetris istedet. :)

mvh
      Kongen
    • New

nu er spillet jo sådan, at man selv kan vælge om man vil være krigere, handelsmand eller bare bygge.
      Og uanset hvad du mener kære CK
      Så har vi valgt at sige at DD ikke er en krigsalliance og at vi derfor afslår deres krigserklæring.
      Så ikke alene takker vi pænt nej tak
      Vi opfylder frivilligt et af deres krav :)
      Jo større de er, desto tungere falder de
    • New

Er du også kommet på Block Mr Escobar, det er jo desværre den magt Fønix/Lady Raven bruger i sine chats, når sandheden er ilde hørt, eller når hun er i et af sine sure hjørner, troede når man havde den magt at man skulle være en neutral moderator, det har Fønix lidt svært ved at leve op til.

I havde vel ikke regnet med de ville tage imod en krigserklærring frivilligt, bare se den krig vi havde imod hendes alliance på lambda, hvor der derimod stod de var en krigsalliance, den var der heller ikke meget krig over, vi var til sidst ved at kede os ihjel, de der gamle alpha krigere der bliver lavet så meget reklame for af dig Fønix, hvor er deres krigsglæde blevet af, har du dræbt den hos dem :o
    • New

Røg da på Block da jeg spurgte til hvorfor du var blevet Blokket?

Neej da fønix kan bedre lide og blokke alle, og så skrive rund til alle ingame, og så håbe på hun kan finde hovede/hale i sin egen livlige fantasi.

Tænk på hun er leder i 3 alliancer med 80 medlemmer som alle "forguder" den selv udnævnte dronning af Ikariam :cookie: <X
    • New

Fønix, Fønix, Fønix.

Hvornår opdager dine medlemmer på de forskellige servere, at det er en dårlig ide at have dig som leder?

Hvis du spørg mig, så er jeg blevet træt af alt dit ævl.

Men forstår ikke hvorfor i ikke tager kampen op inde på My, synes du var så kæp høj på i min indbakke, om at i vil blive den mest aktive og største / stærkeste alliance derinde.

#Feriemode-på-mange-af-jer

HAHAHA.

//Central