Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

• Krigserklæring
  • Hey hey, "Bar' gi' mig et smil når du møder mig på din vej, heyo, heyo."

Lad os holde os til kamprapporter på forum, og en sober tone tak. Når i er klar til at indfri et af mine krav, så skriv gerne, ellers fortsætter vi indtil i får lyst til at indfri et af mine krav.
    Ares's eneste discipel
  • Moano wrote:

Hey hey, "Bar' gi' mig et smil når du møder mig på din vej, heyo, heyo."

Lad os holde os til kamprapporter på forum, og en sober tone tak. Når i er klar til at indfri et af mine krav, så skriv gerne, ellers fortsætter vi indtil i får lyst til at indfri et af mine krav.

Du er en festlig fætter, jeg er begyndt at fatte interesse for denne såkaldte "krig"! :)

Du kan få langt mere end et heyo heyo, jeg kommer gerne hyppigere på besøg - men pt. kan jeg desværre ikke komme igennem, da dine byer er blokerede - men du er da velkommen til at kigge forbi - nu er det dig der har smidt krigserklæringen og jeg føler mig lidt udenfor....

Hvad er en sober tone for dig? det er vel i sidste ende et spørgsmål om definition ikke sandt?

Hvis man nu tager de kedelige realiteter, hvor du for nyligt har fået et ban fra forum og ingen fra joker har fået et - så er det vel på sin plads at spørge dig om, hvem der holder en sober tone.

Du bød op til dans, så nu danser vi, indtil du bliver rundtosset :)
  • Fordelingsskadeprocenten gør' mig helt "varmt" :crazy:

Søslag nær S 1
    (15.02.2018 14:42:47)
    Moano[Ares] fra Polis
    vs
    Rix[JOK] fra Vin 2

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Vædre-skib............................97(-20) - Vædre-skib.............................0(-75)
    Flammeskib..............................5(-0) - Flammeskib.............................2(-98)
    ............................................. - Katapultskib...........................6(-24)
    Morter skib............................60(-0) - .............................................
    Damp-væder.............................70(-0) - .............................................
    Speed hjuldamper......................132(-0) - .............................................
    Ballonbærer.............................3(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General..................................-100 - General...............................-1136.2
    Angrebspoint...........................2840.5 - Defensivpoint.............................250
    Skade modtaget...........................5000 - Skade modtaget..........................56810
    Skades procent.............................8% - Skades procent............................92%

Vindere: Moano[Ares]

Tabere: Rix[JOK]
    Ares's eneste discipel
  • Hygge

Kamp ved S 1
    (15.02.2018 16:55:20)
    Moano[Ares] fra Alphabetrium
    vs
    Rix[JOK] fra Sten 3, Tautilius[JOK] fra

Svovl Karabinere......................336(-0) - Svovl Karabinere......................0(-200)
    Sværdkriger........................1684(-432) - Sværdkriger...........................0(-800)
    Hoplit.............................3202(-558) - Hoplit...............................0(-1078)
    Gyrokopter...........................760(-40) - Gyrokopter............................0(-100)
    Morter.................................48(-0) - Morter.................................0(-30)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................20(-0)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Rambuk.................................30(-0) - .............................................
    Ballon-Bombardier......................58(-2) - .............................................
    Damp-kæmpe............................170(-0) - .............................................
    General...............................-1411.2 - General...............................-4449.2
    Angrebspoint............................11123 - Defensivpoint............................3528
    Skade modtaget..........................70560 - Skade modtaget.........................222460
    Skades procent............................24% - Skades procent............................76%

Tabere: Tautilius[JOK], Rix[JOK]
    Ares's eneste discipel

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• New

(Vi har det) meget/rigtig meget/rigtig rigtig meget/rigtig rigtig rigtig rigtig meget/ekstrem/stor/allerstørst/alvorlig/astronomisk/betydelig/enorm/koloenorm/kolossal/kæmpe/rigelig/overmægtig/uhyre/voldsom/vældig/betydningsfuld/uendelig/tordende hygge(ligt)

Kamp ved M 1
    (17.02.2018 11:24:42)
    Donny[JOK] fra storm m3, M 2
    vs
    Moano[Ares] fra M 1, M 2

............................................. - Stenslynger.............................4(-0)
    Svovl Karabinere......................300(-0) - Svovl Karabinere......................336(-0)
    Sværdkriger........................1950(-750) - Sværdkriger.........................976(-708)
    Hoplit............................1923(-1012) - Hoplit.............................2251(-948)
    ............................................. - Damp-kæmpe............................170(-0)
    Gyrokopter..........................282(-118) - Gyrokopter..........................580(-180)
    Rambuk.................................36(-0) - Rambuk.................................30(-0)
    Morter.................................24(-0) - .............................................
    Kok....................................40(-0) - Kok....................................31(-0)
    Ballon-Bombardier......................0(-60) - .............................................
    General...............................-2959.8 - General...............................-2626.8
    Angrebspoint.............................6567 - Defensivpoint..........................7399.5
    Skade modtaget.........................147990 - Skade modtaget.........................131340
    Skades procent............................52% - Skades procent............................48%

Vindere: Donny[JOK]

Tabere: Moano[Ares]
    Ares's eneste discipel
  • New

Tautilius wrote:

Du kan få langt mere end et heyo heyo, jeg kommer gerne hyppigere på besøg - men pt. kan jeg desværre ikke komme igennem, da dine byer er blokerede - men du er da velkommen til at kigge forbi - nu er det dig der har smidt krigserklæringen og jeg føler mig lidt udenfor....
    Jeg har valgt at tage det til mig. Jeg håber du er glad for dette besøg :crazy:

Søslag nær M 2
    (19.02.2018 0:07:41)
    Moano[Ares] fra M 1
    vs
    Tautilius[JOK] fra Obsidium

Vædre-skib............................59(-31) - Vædre-skib............................40(-60)
    Flammeskib.............................3(-27) - Flammeskib.............................3(-57)
    ............................................. - Katapultskib...........................35(-0)
    Morter skib............................35(-0) - Morter skib............................20(-0)
    Damp-væder............................57(-22) - Damp-væder............................14(-36)
    ............................................. - Raketskib.............................26(-16)
    Undervandsbåd..........................50(-0) - Undervandsbåd...........................5(-0)
    Speed hjuldamper.......................50(-0) - Speed hjuldamper.......................0(-39)
    Ballonbærer............................24(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    General................................-850.4 - General.................................-2215
    Angrebspoint...........................5537.5 - Defensivpoint............................2126
    Skade modtaget..........................42520 - Skade modtaget.........................110750
    Skades procent............................27% - Skades procent............................73%

Tabere: Tautilius[JOK]
    Ares's eneste discipel
  • New

Var lige ved at glemme den her.

Men endnu en hyggeligstund vi havde sammen Tautilius min gode ven. :)

Søslag nær M 3
    (19.02.2018 1:25:12)
    Moano[Ares] fra M 2, M 1
    vs

Vædre-skib............................76(-30) - Vædre-skib............................45(-60)
    Flammeskib............................20(-51) - Flammeskib.............................3(-57)
    Morter skib............................35(-0) - Morter skib............................50(-0)
    Damp-væder............................42(-15) - Damp-væder............................12(-38)
    ............................................. - Raketskib..............................5(-16)
    Undervandsbåd..........................50(-0) - Undervandsbåd..........................15(-0)
    Speed hjuldamper.......................50(-0) - Speed hjuldamper.......................0(-40)
    Ballonbærer............................26(-0) - .............................................
    General................................-826.2 - General...............................-2269.4
    Angrebspoint...........................5673.5 - Defensivpoint..........................2065.5
    Skade modtaget..........................41310 - Skade modtaget.........................113470
    Skades procent............................26% - Skades procent............................74%

Ares's eneste discipel
  • New

Moano wrote:

Tautilius wrote:

Jeg har valgt at tage det til mig. Jeg håber du er glad for dette besøg :crazy:
    Søslag nær M 2(19.02.2018 0:07:41)Moano[Ares] fra M 1vs

Vædre-skib............................59(-31) - Vædre-skib............................40(-60)
    Flammeskib.............................3(-27) - Flammeskib.............................3(-57)
    ............................................. - Katapultskib...........................35(-0)
    Morter skib............................35(-0) - Morter skib............................20(-0)
    Damp-væder............................57(-22) - Damp-væder............................14(-36)
    ............................................. - Raketskib.............................26(-16)
    Undervandsbåd..........................50(-0) - Undervandsbåd...........................5(-0)
    Speed hjuldamper.......................50(-0) - Speed hjuldamper.......................0(-39)
    Ballonbærer............................24(-0) - .............................................
    General................................-850.4 - General.................................-2215
    Angrebspoint...........................5537.5 - Defensivpoint............................2126
    Skade modtaget..........................42520 - Skade modtaget.........................110750
    Skades procent............................27% - Skades procent............................73%

Nu er det vel næppe et besøg Moano, når du befrier din egen havn for gud ved hvilken gang. Hver gang jeg har været i kamp med dig, har det været i og omkring dine byer - når du ikke tilfældigvis er i FM, som du nu er IGEN!

@ Moderator, er der ikke en uskreven regel om, at hvis en klan går i FM flere gange (alle medlemmer, i det her tilfælde kun 1 medlem), så er krigen afsluttet. I min verden har Moano givet op, men er ikke selv voksen nok, så der er brug for lidt assistance udefra.

Kan vi få lukket denne krig?
  • New

Lone wrote:

Hvad er din undskyldning for at være i FM i denne gang moano??
    Jeg har lidt travlt de næste par dage. :) Jeg har i krigen normalt kørt 100-130 km i timen, men når jeg vender tilbage så laver jeg en uvending og kører op til 350 km i timen - hvis ikke mere. :crazy:
    Ares's eneste discipel

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• New

Moano jeg er simplehen så træt af at høre på dine dårlige undskyldninger!!!! Du har lidt travlt..?? Ja du har lidt travlt med at få dig gemt!! Prøv at hør her, du erklæret os krig, vi er hele tiden på dine øen, kom ud af busken og vis hvor sej du er!! Du skriver hele tiden in game til mig om at jeg skal mande mig op, men jeg er sjovt nok ikke at finde i FM hele tiden.. Samt at hvis du har så travlt, er det super fedt at du "lige" kan finde tid til at komme på forum og svare i dine travle hverdag på - (Hvad var det nu det var du lavet, listen af dine erhverv er snart ved at være så lang at jeg helle ikke kan finde rundt i det) Lastbilchauffør, butikbestyrre i netto, elektriker, pizzabager eller medicinstudent - nogle jeg har glemt..??

Sjovt nok hvergang vi fange dig, så har du "travlt" du fandt simpelhen ud af i nat kl 00.58 at du havde travlt da vi havde fanget din hær, havde jeg ikke være online og du kunne have forsat dine angreb på min flåde, så havde du nok ikke haft så travlt..??

Dine forældre må være stolte af at have opdraget sådan en velfungere ung pige!!! Eller ved de ikke hvad du laver oppe så sent om natten..??

Du kan svine mig alt det du vil til nu.. Men for mig en denne krig slut.. Der er ikke nogle modstander at bekæmpe, så tråden kan lukkes da modstanden har givet op!!!
    Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...
  • New

Nej, vi lukker ikke krigen. Jeg har lige gennemtjekket "Krigserklæringsregler per 10.03.2017", og der står intet med FM..

Jeg er trådstarter, så i har ingen rettigheder til at "bestemme" over min tråd.

Tautilius wrote:

I min verden har Moano givet op, men er ikke selv voksen nok, så der er brug for lidt assistance udefra.
    Givet op? Prøv se alle de kamprapporter jeg har lagt ud. Kalder du det at "give op"?

Donny wrote:

(Hvad var det nu det var du lavet, listen af dine erhverv er snart ved at være så lang at jeg helle ikke kan finde rundt i det) Lastbilchauffør, butikbestyrre i netto, elektriker, pizzabager eller medicinstudent - nogle jeg har glemt..??
    Jeg har da altid kun sagt jeg er medicinstuderende haha??

Donny wrote:

Sjovt nok hvergang vi fange dig, så har du "travlt" du fandt simpelhen ud af i nat kl 00.58 at du havde travlt da vi havde fanget din hær, havde jeg ikke være online og du kunne have forsat dine angreb på min flåde, så havde du nok ikke haft så travlt..??
    Den kamp vandt jeg på GS, men kan ikke logge ind og få fat i kamprapporten da jeg er på FM. Den bliver sat op så snart jeg er tilbage igen.

Donny wrote:

Du kan svine mig alt det du vil til nu.. Men for mig en denne krig slut.. Der er ikke nogle modstander at bekæmpe, så tråden kan lukkes da modstanden har givet op!!!
    Jeg vil da ikke svine dig til? Jeg vil blot fortsætte krigen. Som sagt, kig på rapporterne som er blevet lagt ud.. det tyder da ikke på at jeg har givet op? Derudover er der 2 rapporter til som bliver sat op her om nogle dage.
    Husk nu det er 1 mod 8, mand jer op! :) Kan i huske hvordan i gentagne gange erklæret krig mod COH, selvom de ikke havde lyst? Men i blev ved.. måske fordi det var den eneste alliance i kunne vinde over??

Donny wrote:

Dine forældre må være stolte af at have opdraget sådan en velfungere ung pige!!! Eller ved de ikke hvad du laver oppe så sent om natten..??
    Altså hvad snakker du om hahahha? For det første er jeg en dreng, og for det andet hvad snakker du om haha?

Tautilius wrote:

Nu er det vel næppe et besøg Moano, når du befrier din egen havn for gud ved hvilken gang. Hver gang jeg har været i kamp med dig, har det været i og omkring dine byer - når du ikke tilfældigvis er i FM, som du nu er IGEN!
    Selvfølgelig går jeg ikke 1 mod 8. I har samlet set 140.000 GS point. Det vil være idioti hvis jeg gik 1 mod 8. Derfor fanger jeg jer 1 af gangen, nogle gange 2.
    Ares's eneste discipel

The post was edited 7 times, last by Moano ().

• New

Hvis du er så sej Moano og så dygtigt!!!

Så lads os lave et væddemål.. Når du kommer ud fra FM så præcist 7 dage frem tage vi en mod en..??

jeg mister mest GS (jeg sletter min konto)

Hvis du mister mest GS (Du sletter din konto)

Lige meget (så sletter du din konto) Det må være fair du er langt større end mig og har jo bevist af flere omgange at jeg ikke kan vinde over dig.. Og hvad er oddset for at det skal ende lige..??

Hvad sige du, er du frisk..?? Vinder bliver selvfølgelig fundet ud fra rapporter på forum..

Vi kan også være fair at sige vi starter på lørdag 24-02-2018 00.00 og frem til fredag 02-03-2018 23.59

Hvad siger du min pige..??

The post was edited 1 time, last by Donny ().

• New

Hvem er det der ikke skriver pænt nu?

Jeg kommer ikke til at slette min konto under nogle omstændigheder.

Og som konsekvens på din tuderi osv. så nej.. jeg vil ikke lade dine alliancemedlemmer være.. faktisk vil der nu ske intense plyndringer og angreb mod jeres små spillere - jeg har bare virkelig ikke haft rigtig tid. De må mærke konsekvensen af dine handlinger Donny - ligesom da du i starten af serveren angreb mine små allierede spillere.
    Jeg håber blot at du selvfølgelig ikke vil blande andre spillere eller alliancer og tage i mod udfordringen. Det er trods alt 1 mod 8 spillere. Selvom i ikke har haft så meget held indtil videre, kan det jo vende. :)

Hvis du ønsker at slutte krigen så må du skrive på en sober og venlig tone ingame. Så kan vi nok finde en eller anden løsning sammen. :)
    Ares's eneste discipel
  • New

Hvorfor skriver jeg ikke pænt..??

Regnet jeg heller ikke med at du turde min pige..

Men så fik vi nok den rigtige side af Moano at se..

Bliv du heller i FM, så har du mere tid til at tænke over dit såkaldte "studie" Det må være svært at passe skole og være oppe til kl 3 hver nat..

Jeg har desværre blokeret dig in game, hvilket du nok har lagt mærke til.. Så kan ikke modtage dine beskeder der ;) Plus at det jo er svært at skrive til en der hele tiden er i FM :/

Men igen hvorfor er du i FM når du har masser tid til at sidde herinde og skrive, du forvirrer mig simple lille hoved :/

Du kan jo bare lukke krigen, du er tros alt den STORE trådstarter!!!

The post was edited 1 time, last by Donny ().

• New

Altså hvis du bare gerne vil snakke sort så kan vi sagtens det..

Vidste du godt at jeg engang nede i brugsen mødte en sød pige, hun ved ned for at køber pære, og ved du hvad? jeg ved dernede for at købe banaer!! Hvad er oddset!!! Så skete der det at hun godt nok var svensk, og jeg var jo dansk, men jeg forstår ikke så godt udenlandsk, men det er min fejl og det kunne hun ikke gøre for, men derefter stod vi længe og snakkede frem og tilbage, men ved du hvad!!! Jeg forstod slet ikke noget af hvad hun sagde, så det grinte vi længe over.. Eller jeg ved jo faktisk ikke om det var det vi grinte over, så det endte med at bliver lidt akavet.. Eller det troede jeg ihvertfald at det var, men hun forstod åbenbart godt mig, eller det tror jeg ihvertfald at hun gjorde. Hun synes ihvertfald at det var rigtigt sjovt at jeg skulle købe banaer, når nu hun skulle købe pære.. Men så kom hun i tanke om at det var rigtigt dumt at hun stod i frugt og grøn afdeling, når det nu var pære hun skulle have.. og jeg forstod jo stadigvæk ikke noget af det hele, så jeg blev rigtigt forvirret, jeg har jo taget mine 10 banaer og var på vej mod kasse, da en pulselig råbte STOP TYVEN!!! men han kunne næste ikke råbe, men så var det heldig at vi stod i en brugs for så tog han hurtigt en HALLS og så kunne have råbe!!! Men hvem var nu tyven, han har jo netop taget en HALLS som han ikke havde betalt for!!! Og jeg var jo på vej op for at betale for mine banaer.. Men pigen fik heldigvis sin pære med hjem.. Eller det tror jeg ihvertfald, jeg forstod hende jo ikke..

Kan du se ligheder..???

Jeg er jer, dengang jer og Jeg er Jer, nu Jeg.