Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Det er stedvæk et spil, alle har lov til at melde krig, så hvis du ikke kan tåle at flere går mod dig fordi du er flabet og håndtere tingene på den forkerte måde, så burde du måske stoppe med at spille.

Jeg kan huske engang for mange år siden, hvor min egen alliance var i krig med 6 andre alliancer og det er åbenbart på samme måde her, vi kunne klare os hvorfor kan du så ikke klare 3 alliancer?

Ja det kan godt være vi var 27 i min egen alliance, men de andre var nu over 70 ialt så det er det samme her.
  • Central wrote:

Det er stedvæk et spil, alle har lov til at melde krig, så hvis du ikke kan tåle at flere går mod dig fordi du er flabet og håndtere tingene på den forkerte måde, så burde du måske stoppe med at spille.

Jeg kan huske engang for mange år siden, hvor min egen alliance var i krig med 6 andre alliancer og det er åbenbart på samme måde her, vi kunne klare os hvorfor kan du så ikke klare 3 alliancer?

Ja det kan godt være vi var 27 i min egen alliance, men de andre var nu over 70 ialt så det er det samme her.
    Det var den værste sammenligning til dages dato.
    I princippet er de nu antal mæssigt 13-14 gange større end mig
    Ares's eneste discipel
  • Nå nu må jeg nok prøve at skære denne her sag ud i pap for dig Moano. Du kan eller vil vist ikke lytte på hvad alle andre har prøvet at forklare dig.

Du skal ikke komme og give os skylden for at alle er i mod dig. Har du overvejet at din attitude har noget at gøre med det?

Når du erklære os krig mens vi er i en krig så er det da klart at der kommer reaktioner på det fra den mod krigende alliance. I dette tilfælde er det MASH der reagere. Du vælger at være meget nedladen over for den kære Trump og kan derefter ikke forstå at hans alliance vælger at bakke ham op. Her er din forklaring på hvorfor at der er tre alliancer i mod dig.

Når du så vælger at skrive til Donny at jeg ikke tager dine henvendelser seriøse er der sjovt nok en grund til dette. Hvilket Donny også påpeger over for dig.

Jeg kan ikke se hvordan jeg skal tage dine beskeder seriøse når de indeholder "Hej ven hvordan går det og hvad syntes du om mine geniale indlæg på forum?" og hvad du ellers har fået skrevet til mig IG.

Jeg har faktisk ikke det store behov for at se på dine selvudslettende indlæg her på forum da jeg faktisk har et liv uden for dette spil som jeg holder meget af.

Når du så endelig skriver noget der minder om fornuft og diplomati går du i FM. Så hvorfor skal jeg enlig spilde mine diplomatiske evner på dig?

Med hensyn til dit så kaldte medicin studie og din såkaldte praktik så har jeg ret svært ved at tro på det og især at du ikke havde overvejet at det kunne blive en udfordring at føre en krig både IG og her på forum..

Og en praktik kommer ikke bare lige fra den ene dag til den anden. Det er noget der er planlagt og så vælger du at lave en krig når du ikke har tid til den.. Det er ikke særlig vel overvejet, men det er du jo ikke generelt.

Og så lær lige at finde rundt i dine små historier.

// toca3 - diplomat i JOK
    When you fall down, just try again :dwarf:

En joker på Kappa :love:
  • toca3 wrote:

Når du så vælger at skrive til Donny at jeg ikke tager dine henvendelser seriøse er der sjovt nok en grund til dette. Hvilket Donny også påpeger over for dig.

toca3 wrote:

Jeg kan ikke se hvordan jeg skal tage dine beskeder seriøse når de indeholder "Hej ven hvordan går det og hvad syntes du om mine geniale indlæg på forum?" og hvad du ellers har fået skrevet til mig IG.
    Hahahahahahahaha :crazy:
    Ares's eneste discipel

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Der står 50%/50%

Kamp ved Nikomedia
    (08.02.2018 15:29:56)
    Moano[Ares] fra M 1, M 2
    vs
    Paven fra MontSaintMichel, Megatron[JOK] fra M 3, Donny[JOK] fra storm m1, M 2, Flaze[MIGA] fra Nikomedia, Nicaea, Argos, M 1, Antioch

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Stenslynger.............................1(-0)
    Svovl Karabinere......................296(-0) - Svovl Karabinere......................620(-0)
    ............................................. - Spydmænd................................1(-0)
    Sværdkriger.......................1154(-1479) - Sværdkriger.......................1977(-1482)
    Hoplit............................1358(-2373) - Hoplit............................2136(-2261)
    Damp-kæmpe............................206(-0) - Damp-kæmpe............................100(-0)
    Gyrokopter..........................212(-546) - Gyrokopter...........................67(-520)
    ............................................. - Mur.....................................1(-6)
    Rambuk.................................30(-0) - Rambuk.................................66(-0)
    Kok....................................30(-0) - Kok....................................80(-0)
    ............................................. - Ballon-Bombardier......................0(-30)
    Morter.................................48(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General.................................-6462 - General...............................-6417.8
    Angrebspoint..........................16044.5 - Defensivpoint...........................16155
    Skade modtaget.........................323100 - Skade modtaget.........................320890
    Skades procent............................50% - Skades procent............................50%

Vindere: Flaze[MIGA], Donny[JOK], Megatron[JOK]

Tabere: Paven, Moano[Ares]
    Ares's eneste discipel
  • Tak for aftensmad. :crazy:
    Søslag nær M 2
    (10.02.2018 15:30:34)
    Moano[Ares] fra M 2
    vs
    Megatron[JOK] fra Hellum

Damp-væder............................250(-0) - Damp-væder.............................0(-10)
    Morter skib............................60(-0) - .............................................
    Raketskib..............................28(-0) - .............................................
    Speed hjuldamper......................111(-0) - .............................................
    Ballonbærer.............................8(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    General.....................................0 - General..................................-240
    Angrebspoint..............................600 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................12000
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Vindere: Moano[Ares]

Tabere: Megatron[JOK]
    Ares's eneste discipel
  • Donny og jeg vi hygger rigtig meget. Min fremtidig kone vil nok blive lidt jaloux... :crazy:

Kamp ved M 1
    (11.02.2018 17:52:44)
    Donny[JOK] fra storm m3
    vs
    Moano[Ares] fra M 1, M 3

............................................. - Stenslynger.............................1(-0)
    ............................................. - Spydmænd................................0(-1)
    Gyrokopter............................0(-250) - Gyrokopter..........................142(-194)
    ............................................. - Mur.....................................3(-4)
    Hoplit.............................1335(-665) - Hoplit..............................964(-326)
    Svovl Karabinere.....................178(-22) - Svovl Karabinere......................168(-0)
    Kok....................................40(-0) - Kok....................................30(-0)
    ............................................. - Damp-kæmpe.............................0(-30)
    Rambuk.................................0(-36) - .............................................
    ............................................. - Ballon-Bombardier......................60(-0)
    Morter................................18(-38) - Morter.................................30(-0)
    Sværdkriger..........................1700(-0) - Sværdkriger..........................1154(-0)
    General...............................-2980.4 - General.................................-1128
    Angrebspoint.............................2820 - Defensivpoint............................7451
    Skade modtaget.........................149020 - Skade modtaget..........................56400
    Skades procent............................72% - Skades procent............................28%

Tabere: Donny[JOK]
    Ares's eneste discipel

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Lidt af de små af slagsen

Søslag nær M 02
    (12.02.2018 19:36:59)
    Moano[Ares] fra M 01
    vs
    Donny[JOK] fra Away Joker M

............................................. - Flammeskib..............................0(-3)
    Damp-væder..............................9(-0) - Damp-væder..............................0(-3)
    General.....................................0 - General.................................-90.6
    Angrebspoint............................226.5 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget...........................4530
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Tabere: Donny[JOK]

Kamp ved M 3
    (11.02.2018 13:44:24)
    Moano[Ares] fra storm m1, M 1
    vs
    Megatron[JOK] fra Hellum

Hoplit..............................1289(-56) - Hoplit................................0(-130)
    Rambuk.................................30(-0) - Rambuk.................................0(-18)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Svovl Karabinere......................336(-0) - .............................................
    Sværdkriger..........................1154(-0) - .............................................
    Damp-kæmpe............................200(-0) - .............................................
    Gyrokopter............................336(-0) - .............................................
    Morter.................................48(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    Ballon-Bombardier......................60(-0) - .............................................
    General.................................-78.4 - General................................-261.2
    Angrebspoint..............................653 - Defensivpoint.............................196
    Skade modtaget...........................3920 - Skade modtaget..........................13060
    Skades procent............................23% - Skades procent............................77%
    Ares's eneste discipel
  • Du tager de små Moano - så napper jeg de store.......... Desværre kom du online.........

Søslag nær M 1
    (14.02.2018 8:41:12)
    Tautilius[JOK] fra M 2, Deneton[JOK] fra storm m3
    vs
    Moano[Ares] fra M 1

Vædre-skib..........................451(-156) - Vædre-skib..........................117(-270)
    Flammeskib...........................44(-156) - Flammeskib.............................5(-95)
    Morter skib...........................234(-0) - Morter skib............................60(-0)
    Damp-væder...........................111(-80) - Damp-væder...........................70(-197)
    Raketskib..............................16(-9) - Raketskib..............................0(-60)
    Speed hjuldamper......................319(-0) - Speed hjuldamper......................132(-0)
    Ballonbærer...........................59(-12) - Ballonbærer............................3(-45)
    Tender.................................20(-0) - Tender.................................20(-0)
    Undervandsbåd.........................62(-27) - .............................................
    General...............................-4800.6 - General.................................-9607
    Angrebspoint..........................24017.5 - Defensivpoint.........................12001.5
    Skade modtaget.........................240030 - Skade modtaget.........................480350
    Skades procent............................33% - Skades procent............................67%

Vindere: Deneton[JOK], Tautilius[JOK]

Tabere: Moano[Ares]

Da Moano[Ares] ikke havde nogle enheder tilbage til at holde den vigtigste kamplinje, har resten af hæren trukket sig tilbage.

Moano hær er kaldt tilbage, og har forladt slagmarken.