Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Central wrote:

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg ikke bange for dig. Tror der er mange som kan tæve dig uden problemer.
    Ser du min ven, det er der du tager fejl.

Som du kan se.. viser det sig at 1 alliance med 8 medlemmer (altså JOK) har forsøgt at få assistance og altså får nu assistance fra spillere fra en anden alliance mod mig.. sølle mig. :/ :(
    Ares's eneste discipel
  • Hygge

Kamp ved Blyant
    (08.02.2018 2:56:13)
    Moano[Ares] fra M 1
    vs
    toca3[JOK] fra Blyant

---------------------------------------------------------------------------------------------
    Sværdkriger.........................1464(-36) - Sværdkriger...........................0(-100)
    Hoplit.............................2393(-107) - Hoplit..............................101(-567)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Svovl Karabinere......................280(-0) - .............................................
    Gyrokopter............................450(-0) - .............................................
    Ballon-Bombardier......................90(-0) - .............................................
    Rambuk.................................30(-0) - .............................................
    Morter.................................48(-0) - .............................................
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General..................................-193 - General................................-913.8
    Angrebspoint...........................2284.5 - Defensivpoint...........................482.5
    Skade modtaget...........................9650 - Skade modtaget..........................45690
    Skades procent............................17% - Skades procent............................83%

Vindere: Moano[Ares]

Tabere: toca3[JOK]
    Ares's eneste discipel
  • Kære Moano

Jeg blev faktisk lige i tvivl om du egentlig har fået kendskab til det her ingame eller her på forum...

Set fra dit synspunkt kan jeg godt se at det ser ud som om at MASH har besluttet sig at hjælpe os (JOK) i "krigen mod dig"...
    Og hvis det er sådan du tolker det... Så fred være med det. Vi er lige glade med hvad du tæker om det!

Vi i JOK er blot blevet enormt trætte af dig og har besluttet os for at gå på dig for at få lukket dig ned, så vi kan komme videre i spillet uden dine forstyrelser.
    At MASH har valgt at gøre det samme, kan jeg kun være taknemlig over. :)

Og så lige til din info:
    - Der kommer ingen kamprapporter fra vores side af.
    - Vi er ligeglade med hvem der har størst GS tab.
    - Vi er lige glade med tab af guld og ressourcer.
    - Vi er ligeglade med hvor lang tid det kommer til at tage
    - Der kommer ikke flere kommentare her på forum fra vores side af, da vi ser det som en ingame sag.

Det eneste vi koncentrerer os om at at finde din hær og flåde, få dem nedkæmpet og få besat dine byer på ubestemt tid.
    (Og ja det kommer nok til at tage lidt tid, da Ikariam åbenbart er tændt konstant hos dig...)

Men det rager os!!

Og bare lige så det står HELT klart: JOK har på intet tidspunkt, og vil på intet tidspunkt acceptere din krigserklæring!!

Så hvad JOK angår er denne tråd faktisk spild af tid og kan lukkes.
  • Hvad er det dog for noget bras at skrive. Jeg er ikke gået på fm pga af jer sguda. I får nu hjælp fra en tredje allaince(MIGA, de skifter navn hele tiden, det er jo helt forskruret, ***) - jeg håber inderligt at f-p erklærer dem krig igen, så vi kan høre dem tude igen dagen lang (mit ynglingsmusik..). :crazy:

Stop med at opføre jer som en flok småbørn, i er blevet eklæret krig så tag i mod udfordringen og lad vær' med få 2 andre alliancer til at hjælpe jer. Det jo helt latterligt hahahah. ***. Vi har jo ikke været i kamp i går men der sker så følgende 2 ting: 1) Jeg går på fm 2) Jeg indtager første pladsen på angrebspointlisten... tror i så det er pga af jeres såkaldte ikke-eksisterende modstand jeg er gået på fm? Jeg er i praktik på et hospital i forbindelse med mit medicin-studie, så jeg har ikke helt tid lige nu. Men jeg lover jeg kommer meget snart tilbage.

Jeg troede man forsøgte at skabe et ry af ære, respekt og hæderlig.. men det har i, Basse fra MASH og MIGA jo fuldstændig givet afkald på.

En lille opfordring til jer JOK: Kæmp nu jeres egen kamp istedet for at få andre alliancer til at kæmpe jeres kamp (i har endnu ikke vundet en eneste kamp). Og stop med jeres tuderi både her på forum og ingame.

Indlæg redigeret - Little Devil
    Ares's eneste discipel
  • Moano wrote:

Hvad er det dog for noget bras at skrive. Jeg er ikke gået på fm pga af jer sguda. I får nu hjælp fra en tredje allaince(MIGA, de skifter navn hele tiden, det er jo helt forskruret, ***
    ) - jeg håber inderligt at f-p erklærer dem krig igen, så vi kan høre dem tude igen dagen lang (mit ynglingsmusik..). :crazy:

Stop med at opføre jer som en flok småbørn, i er blevet eklæret krig så tag i mod udfordringen og lad vær' med få 2 andre alliancer til at hjælpe jer. Det jo helt latterligt hahahah. ***
    . Vi har jo ikke været i kamp i går men der sker så følgende 2 ting: 1) Jeg går på fm 2) Jeg indtager første pladsen på angrebspointlisten... tror i så det er pga af jeres såkaldte ikke-eksisterende modstand jeg er gået på fm? Jeg er i praktik på et hospital i forbindelse med mit medicin-studie, så jeg har ikke helt tid lige nu. Men jeg lover jeg kommer meget snart tilbage.

Jeg troede man forsøgte at skabe et ry af ære, respekt og hæderlig.. men det har i, Basse fra MASH og MIGA jo fuldstændig givet afkald på.

En lille opfordring til jer JOK: Kæmp nu jeres egen kamp istedet for at få andre alliancer til at kæmpe jeres kamp (i har endnu ikke vundet en eneste kamp). Og stop med jeres tuderi både her på forum og ingame.

FM eller ej...Mod F-P kunne du ikke engang holde 2 dage med din guldbeholdning. Det var nok derfor du ikke var god nok til os.

Fordi nogle af taggende hedder MIGA - MASH -Joker er det ikke ens betydning med hele alliance er efter dig - Så fair nok hvis du har en indvendig sejr over 3 alliancer går mod dig ;)

Og det med opførelse, i stedet for at åbne op for alt muligt ligegyldigt, så spil spillet og læg de kamprapporter op i stedet mod joker. Det bad du os om mod F-P. Og ikke alt det snak. Eller det har du også glemt ? ?(

The post was edited 1 time, last by Little Devil ().

• naur wrote:

Det var nok derfor du ikke var god nok til os.
    Det var mig der valgte at forlade alliancen? Lol.

naur wrote:

Fordi nogle af taggende hedder MIGA - MASH -Joker er det ikke ens betydning med hele alliance er efter dig -
    Det er rigtigt at når det gælder MASH, så er det indtil videre kun 1 fra MASH. Det er også derfor jeg gøre det klart: "Basse fra MASH".
    Men når det gælder MIGA, så er det vel over 50 % og derfor kan det betegnes som hele alliancen.

naur wrote:

Og det med opførelse, i stedet for at åbne op for alt muligt ligegyldigt, så spil spillet og læg de kamprapporter op i stedet mod joker. Det bad du os om mod F-P. Og ikke alt det snak. Eller det har du også glemt ? ?(
    Det var sguda også det jeg gjorde indtil i (MIGA) valgte at blande jer. Du mener vel ikke helt seriøst jeg har en chance for at sætte gode kamprapporter op når det er 1 spillere mod 2 alliancer + en spiller fra en anden alliance. Tag dig dog sammen sir.
    Ares's eneste discipel
  • Altså nu må de jo selvom hvem de angriber ikke?

Du kan tag kampen mod dem eller lad vær, de angriber dig nok fordi de har lyst og de vil?

Så lad vær med at tude Moano. Hvis du kan klare 8 spillere, hvorfor bliver du så sur over at 3 alliancer eller 1 alliance og 2 halve alliancer går imod dig?
  • Central wrote:

Altså nu må de jo selvom hvem de angriber ikke?

Du kan tag kampen mod dem eller lad vær, de angriber dig nok fordi de har lyst og de vil?

Så lad vær med at tude Moano. Hvis du kan klare 8 spillere, hvorfor bliver du så sur over at 3 alliancer eller 1 alliance og 2 halve alliancer går imod dig?
    Lol.

Jeg anmoder MIGA om at blande sig uden om. De er mere end velkommen til at erklære mig krig, når min krig mod JOK er slut.
    Venligst lad denne krig mod JOK udfolde sig uden indblandinger fra jer. Tak på forhånd. Jeg undskylder selvfølgelig hvis jeg har trådt nogen over tæerne.

Til Basse fra MASH, du er velkommen til at assistere JOK, det er helt fint med mig haha :crazy: 9 er et af mine yndlingstal. Så vis du fortsætter med at hjælpe JOK, så bliver det jo 9 mod 1(såfremt selvfølgelig MIGA vælger at blande sig uden om.. og eventuel vente hvis de har en trang til at bekrige mig:P)? Mon ikke heldet er med mig så hvis vi rammer min yndlingstal? :phatgrin:
    Ares's eneste discipel

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Så vidt jeg husker var du på knæ igår for at vi lod dig være. Det var dig der ville starte en krig med mig, så vidt jeg husker endda.

Men hvorfor skulle vi stoppe? - Du kalder mig racist, du truer mig, og listen bliver ved, for slet ikke at nævne du kaldte os svanser for et par indlæg siden.

Jeg er ikke synderlig imponeret over dine diplomati skills, jeg foreslår du laver en ''MrNight'' manøvre og forsvinder.
  • Diplomat bliver jeg vidst aldrig haha. :D

"Jeg går ikke med kors, og jeg går ikke ned på knæ ihvertfald ikke for nogen for denne her verden sårn er det, næh jeg bøjer mig ikke for nogen *** " - Nik og Jay.

Men tilbage til sagen. Det er da oplagt hvorfor i skulle "stoppe", jeg er lige pt i krig mod en anden alliance, og jeg er sikker på at du selv kan se at det ikke fair med flere alliance mod en person. Jeg åbner jo muligheden for at i kan erklære mig krig efter?

Jeg har på fornemmelsen at din pludselig indblanding skyldes en af følgende 2 årsager:
    - hævn over jeg forlod jeres alliance under krigen mod f-p, og måske endda hævn over et rygte om at jeg videregav informationer til dem (hvilket ikke er sandt).
    - gribe chancen nu når jeg allerede er presset, da i ikke kan tage mig 1:1.

Ares's eneste discipel