Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Moano wrote:

Greetings, Warriors

Eftersom der står på Jokers ekstern allianceside: "Privat alliance.. Joker, tjaa hvem ved!!", så har jeg i samarbejde med den græske gud Ares sat os det mål at finde ud af om det er en privat alliance! ?(
    Ares's nye motto er følgende: "Tæv, og så spørg". Så vi i Ares har tænkt os at tæve alle dem som ved om det er en privatalliance? ?( og så spørge om det er er en privatalliance eller ej? ?( (et af livets store spørgsmål).
    Så Ares's delmål er at tæske medlemmerne i Joker og derefter spørge dem om deres alliance er eller er ikke en privatalliance...?

Krigen slutter når et af følgende krav kan opfyldes:
    • Donny skifter navn til Pony og Joker skifter navn til Ares's slaver
    • 5 spillere for Joker(excl. Donny) grundlægger en eller flere byer i en marmor-ø, med henblik på at få minerne i henholdsvis lvl 65 for savværket og lvl 64 for stenbruddet, for så at nedrive alle de grundlagte byer i den pågældende ø, så jeg kan overtage øen. PS. miraklet på øen skal enten være smedje eller delfin(en afstemning skal finde sted, Donnys stemme tæller kun for en halv).
    • Alle medlemmer i Joker skal nedrive deres hovedby, altså hvor paladset befinder sig. Men før det sker skal alle bygninger nedrives og de råstoffer man får fra nedrivningerne, skal doneres på et af de øer hvor Moano befinder sig.
    • Halvdelen af medlemmerne i Joker skal bygge en gs som giver dem en minus på guldproduktion der svarer til ca.100 pr. time(de må ikke forske eller have nogen produktion). De skal så vente indtil deres guld er opbrugt. OPS! de må ikke fyre deres flåde eller hær! Det skal gå tabt!
    • Donny som nu arbejder for Dong Energy, skal give alle dem som spiller på serveren Kappa gratis strøm!
    • Donny sletter sin konto.
    • Donny og et andet medlem fra Joker spiller med max en by og nedriver de andre byer.
    • Når Moano eller guden Ares har lyst til at stoppe krigen.

Held og lykke, og må vi i fælleskab finde svaret på et af livets store spørgsmål.

/Moano
    Ares's eneste discipel
    Første gang var det måske lidt sjovt. Nu er det mest af alt patetisk.

Jeg vil undlade at ønske noget held og lykke med denne "krig" - megen krig bliver der næppe. Moano spiller, som han plejer - angriber, håber at modstanderen ikke er online, er modstanderen online flygter han... desuden er der ikke meget krig over én spiller, som angriber en alliance...
    ...
  • Rapollo wrote:

Moano wrote:

Greetings, Warriors

Eftersom der står på Jokers ekstern allianceside: "Privat alliance.. Joker, tjaa hvem ved!!", så har jeg i samarbejde med den græske gud Ares sat os det mål at finde ud af om det er en privat alliance! ?(
    Ares's nye motto er følgende: "Tæv, og så spørg". Så vi i Ares har tænkt os at tæve alle dem som ved om det er en privatalliance? ?( og så spørge om det er er en privatalliance eller ej? ?( (et af livets store spørgsmål).
    Så Ares's delmål er at tæske medlemmerne i Joker og derefter spørge dem om deres alliance er eller er ikke en privatalliance...?

Krigen slutter når et af følgende krav kan opfyldes:
    • Donny skifter navn til Pony og Joker skifter navn til Ares's slaver
    • 5 spillere for Joker(excl. Donny) grundlægger en eller flere byer i en marmor-ø, med henblik på at få minerne i henholdsvis lvl 65 for savværket og lvl 64 for stenbruddet, for så at nedrive alle de grundlagte byer i den pågældende ø, så jeg kan overtage øen. PS. miraklet på øen skal enten være smedje eller delfin(en afstemning skal finde sted, Donnys stemme tæller kun for en halv).
    • Alle medlemmer i Joker skal nedrive deres hovedby, altså hvor paladset befinder sig. Men før det sker skal alle bygninger nedrives og de råstoffer man får fra nedrivningerne, skal doneres på et af de øer hvor Moano befinder sig.
    • Halvdelen af medlemmerne i Joker skal bygge en gs som giver dem en minus på guldproduktion der svarer til ca.100 pr. time(de må ikke forske eller have nogen produktion). De skal så vente indtil deres guld er opbrugt. OPS! de må ikke fyre deres flåde eller hær! Det skal gå tabt!
    • Donny som nu arbejder for Dong Energy, skal give alle dem som spiller på serveren Kappa gratis strøm!
    • Donny sletter sin konto.
    • Donny og et andet medlem fra Joker spiller med max en by og nedriver de andre byer.
    • Når Moano eller guden Ares har lyst til at stoppe krigen.

Held og lykke, og må vi i fælleskab finde svaret på et af livets store spørgsmål.

/Moano
    Ares's eneste discipel
    Første gang var det måske lidt sjovt. Nu er det mest af alt patetisk.
    Jeg vil undlade at ønske noget held og lykke med denne "krig" - megen krig bliver der næppe. Moano spiller, som han plejer - angriber, håber at modstanderen ikke er online, er modstanderen online flygter han... desuden er der ikke meget krig over én spiller, som angriber en alliance...
    Rapollo jeg plejer at være enige med dig, men denne gang kan jeg ikke være mere uenige.

Jeg synes jeg gav jer meget modstand da vi var i krig. Det fremgår da tydeligt på kamprapporterne.
    Jeg er bedre kendt som MrNight
    I vil kunne læse jer frem til i myterne og de gamle fortælinger, at jeg er Ares's eneste discipel
  • Ja men moano du stak af hver gang vi var online, meget få gang du var i kamp med os hvor vi var online.. så lad vær med at lyve?

Og hvorfor er du ikke stoppet endnu.. du jo prøvet sælge din konto til alle og hver mand. og du sagde du ville stoppe men har stadig ikke gjordt det endnu? ;( havde ellers glædet mig til du endelig var væk :thumbsup: :thumbsup:
  • Det er da tydeligt at se at JOK og Bzz har et yderst interessant venskabeligt forhold. Jeg kan da på ingen måder se hvorfor Bzz skal komme og blande sig så voldsomt.

Jeg har den fulde ret til at erklære JOK krig, og det gøre jeg så.
    Jeg kan sagens se at de allerede er i krig mod en anden alliance, men JOK erklærede selv Ares krig, da Ares var i krig mod en anden alliance. Så de kan vel få lov til at smage på deres egen medicin/metode :crazy: :crazy:
    I vil kunne læse jer frem til i myterne og de gamle fortælinger, at jeg er Ares's eneste discipel
  • Selvom vi på ingen måde har lyst, så har vi efter meget ingame skriverier blevet enig om at Moano ikke skal have lov til at ødelægger spillet for os.. Derfor tage vi kampe op...
    Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...
  • Ødelægge spillet for jer? Come on, stop med at pive og tag kampen op. Det er trods alt 1 spiller mod 8. Mand dig op, og tage konsekvensen af det i gjorde, da i erklæret Ares krig, da Ares var i krig mod en anden alliance.

:crazy:
  • Jeg gætter på Basse fra MASH er i ledtog med jer, siden han vælger at angribe mig uden grund og på samme tid som resten af jer gør' (og fra en af jeres byer).
    I snakker om moral; jeres diplomat Toca forsøger ingame at belære mig om moralen ved krig, samtidig med at et af jeres medlem vælger at lave et indlæg på forum som handler om at "håndhæve regler", "respekt" og "moral".
    Hmmmm... for det første så vælger i at angribe før tid.. fint fint. Men at i så trækker andre folk ind i krigen? Måske synes i ikke 8 mod 1 er fair?
    Som jeg før har skrevet, så er i nogle pragtfulde eksempler på: Moral er godtdobbeltmoral er dobbelt så godt.

Søslag nær M 1
    (06.02.2018 18:24:39)
    basse[MASH] fra Sterup
    vs
    Moano[Ares] fra M 1

---------------------------------------------------------------------------------------------
    ............................................. - Vædre-skib............................100(-0)
    Flammeskib.............................0(-24) - Flammeskib............................150(-0)
    ............................................. - Morter skib............................42(-0)
    ............................................. - Damp-væder.............................2(-0)
    ............................................. - Raketskib..............................15(-0)
    ............................................. - Undervandsbåd..........................13(-0)
    ............................................. - Speed hjuldamper.......................6(-0)
    ............................................. - Ballonbærer............................10(-0)
    ............................................. - Tender.................................20(-0)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------
    General................................-148.8 - General.....................................0
    Angrebspoint................................0 - Defensivpoint.............................372
    Skade modtaget...........................7440 - Skade modtaget..............................0
    Skades procent...........................100% - Skades procent.............................0%

Vindere: Moano[Ares]

Tabere: basse[MASH]

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Moano tror du ikke du skulle prøve at gå en tur i det dejlige vejr, evt finde en sød dreng at holde lidt i hånden, måske i kunne dele en pose flæskesvær så er jeg ret sikker på at din dag ville blive lidt mere hyggelig :love:
    Vegetar - et gammel indiansk ord for "Dårlig jæger".
  • Joey H wrote:

Nu er hele ideen jo at vinde på GS, så hvis han ser I er online, og stærkere, så giver det ikke meget mening at blive vel?
    Nej, det gør det sådan set ikke, men det har ikke meget med krig at gøre... Jeg drømmer mig en gang imellem tilbage til den tid, hvor et slag kunne overstås på én runde - se det var tider. Og jeg skal hilse at sige, at det gav nogle ridser i lakken en gang imellem, når man ramte en godt sammensat forsvarshær :D

I øvrigt er det noget pjat, at man kun vinder, når man vinder på GS. Principielt kan JOK fjerne hele Moanos hær med ene "nederlag", men hvem har så egentlig vundet?
    ...
  • Jeg er desværre mere til damp-væder. Sprøde, varme og store dampvædre.
    Så tak til megatron for denne portion. :crazy: - jeg håber at det okay jeg har stavet dit navn med lille begyndelsesbogstav ellers piv ligesom donny.. det hjælper ser det ud til. :D

Søslag nær V 1
    (07.02.2018 10:53:01)
    Moano[Ares] fra Polis
    vs
    Megatron[JOK] fra Hellum

Damp-væder.............................65(-0) - Damp-væder.............................0(-40)
    Vædre-skib.............................90(-0) - .............................................
    Morter skib............................35(-0) - .............................................
    Raketskib..............................12(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    General.....................................0 - General..................................-960
    Angrebspoint.............................2400 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................48000
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Tabere: Megatron[JOK]
  • Jeg må ærligt indrømme at jeg er blevet positivt overrasket over JOKs gæstfrihed samt gavmildhed.
    Først byder JOK på sprøde damp-væder, og nu på lækre sværdkrigere.
    Sværdkrigere er er en ret jeg godt kan lide, men når det gælder sværdkrigere, så vil jeg gerne ha' dem i store mængder... så derfor blev jeg lidt trist da jeg havde spist 600 fra Ris, fordi jeg ku mærke at der stadig var plads til mer'.

Og det er så her jeg kan se JOK's sammenhold. toca vælger så at assisterer sin alliance-ven og tilbyde 60 sværdkrigere, så mængden af sværdkrigere blev tilstrækkeligt, og jeg blev tilfreds. Så tak for det. Tak for jeres gæstfrihed og gavmildhed.

Kamp ved Svovl
    (07.02.2018 11:42:47)
    Moano[Ares] fra Polis
    vs
    Rix[JOK] fra Svovl

Sværdkriger.........................2909(-60) - Sværdkriger...........................0(-600)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Svovl Karabinere......................280(-0) - .............................................
    Hoplit...............................4164(-3) - .............................................
    Damp-kæmpe............................209(-0) - .............................................
    Gyrokopter............................758(-0) - .............................................
    Rambuk.................................30(-0) - .............................................
    Morter.................................48(-0) - .............................................
    Kok....................................30(-0) - .............................................
    Ballon-Bombardier......................90(-0) - .............................................
    General.................................-76.2 - General..................................-720
    Angrebspoint.............................1800 - Defensivpoint...........................190.5
    Skade modtaget...........................3810 - Skade modtaget..........................36000
    Skades procent.............................9% - Skades procent............................91%

Tabere: Rix[JOK]

og

Kamp ved Kuglepen
    (07.02.2018 12:14:56)
    Moano[Ares] fra Svovl
    vs
    toca3[JOK] fra Kuglepen

Sværdkriger...........................180(-0) - Sværdkriger............................0(-60)
    ............................................. - Mur.....................................0(-7)
    Svovl Karabinere.......................70(-0) - .............................................
    Damp-kæmpe............................206(-3) - .............................................
    Morter.................................24(-0) - .............................................
    Kok....................................10(-0) - .............................................
    General.................................-18.6 - General...................................-72
    Angrebspoint..............................180 - Defensivpoint............................46.5
    Skade modtaget............................930 - Skade modtaget...........................3600
    Skades procent............................20% - Skades procent............................80%

Tabere: toca3[JOK]
  • Tak for de yderligere 36 damp-væder, udover de 40 styks jeg fik. Det er virkelig sødt megatron.
    Jeg får næsten lyst til at gøre det her som deneton skriver, med dig. <3 :love: :

Deneton wrote:

Moano tror du ikke du skulle prøve at gå en tur i det dejlige vejr, evt finde en sød dreng at holde lidt i hånden,

Søslag nær V 2
    (07.02.2018 11:40:17)
    Moano[Ares] fra V 1
    vs
    Megatron[JOK] fra Hellum

Damp-væder.............................65(-0) - Damp-væder.............................3(-36)
    Vædre-skib.............................90(-0) - .............................................
    Morter skib............................35(-0) - .............................................
    Raketskib..............................12(-0) - .............................................
    Tender.................................20(-0) - .............................................
    General.....................................0 - General..................................-864
    Angrebspoint.............................2160 - Defensivpoint...............................0
    Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................43200
    Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Tabere: Megatron[JOK]

Og hej igen til Basse fra MASH :crazy:

Søslag nær M 1
    (07.02.2018 18:56:16)
    basse[MASH] fra storm m2
    vs
    Moano[Ares] fra M 1

............................................. - Vædre-skib............................150(-0)
    Flammeskib.............................0(-12) - Flammeskib............................100(-0)
    ............................................. - Morter skib............................24(-0)
    ............................................. - Damp-væder.............................15(-0)
    ............................................. - Raketskib..............................10(-0)
    ............................................. - Undervandsbåd..........................13(-0)
    ............................................. - Speed hjuldamper......................11(-0)
    ............................................. - Ballonbærer............................10(-0)
    ............................................. - Tender.................................10(-0)
    General.................................-74.4 - General.....................................0
    Angrebspoint................................0 - Defensivpoint.............................186
    Skade modtaget...........................3720 - Skade modtaget..............................0
    Skades procent...........................100% - Skades procent.............................0%

Tabere: basse[MASH]
  • Når Moano endelig får et bud på 1000 kr for sin konto, så afviser han den. Jeg tror ikke den knægt kan leve uden ikariam, selvom han har lovet sin mor at stoppe. Sikke en sølle knægt.

Tror lige jeg skaffer mig en konto og kommer ind og vil kæmpe lidt mod ham, så han ikke lige tror han er den bedste derinde.
  • Central wrote:

Når Moano endelig får et bud på 1000 kr for sin konto, så afviser han den. Jeg tror ikke den knægt kan leve uden ikariam, selvom han har lovet sin mor at stoppe. Sikke en sølle knægt.

Tror lige jeg skaffer mig en konto og kommer ind og vil kæmpe lidt mod ham, så han ikke lige tror han er den bedste derinde.

Jeg er den berygtede MrNight :crazy: . Hvis du har spillet i Kappa før, så har du 100 % stødt ind i navnet.