Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ares(Ares) erklærer Joker(JOK ) krig. Krigen starter d.10.02.2018 kl. 12:00

Greetings, Warriors

Eftersom der står på Jokers ekstern allianceside: "Privat alliance.. Joker, tjaa hvem ved!!", så har jeg i samarbejde med den græske gud Ares sat os det mål at finde ud af om det er en privat alliance! ?(
    Ares's nye motto er følgende: "Tæv, og så spørg". Så vi i Ares har tænkt os at tæve alle dem som ved om det er en privatalliance? ?( og så spørge om det er er en privatalliance eller ej? ?( (et af livets store spørgsmål).
    Så Ares's delmål er at tæske medlemmerne i Joker og derefter spørge dem om deres alliance er eller er ikke en privatalliance...?

Krigen slutter når et af følgende krav kan opfyldes:
    • Donny skifter navn til Pony og Joker skifter navn til Ares's slaver
    • 5 spillere for Joker(excl. Donny) grundlægger en eller flere byer i en marmor-ø, med henblik på at få minerne i henholdsvis lvl 65 for savværket og lvl 64 for stenbruddet, for så at nedrive alle de grundlagte byer i den pågældende ø, så jeg kan overtage øen. PS. miraklet på øen skal enten være smedje eller delfin(en afstemning skal finde sted, Donnys stemme tæller kun for en halv).
    • Alle medlemmer i Joker skal nedrive deres hovedby, altså hvor paladset befinder sig. Men før det sker skal alle bygninger nedrives og de råstoffer man får fra nedrivningerne, skal doneres på et af de øer hvor Moano befinder sig.
    • Halvdelen af medlemmerne i Joker skal bygge en gs som giver dem en minus på guldproduktion der svarer til ca.100 pr. time(de må ikke forske eller have nogen produktion). De skal så vente indtil deres guld er opbrugt. OPS! de må ikke fyre deres flåde eller hær! Det skal gå tabt!
    • Donny som nu arbejder for Dong Energy, skal give alle dem som spiller på serveren Kappa gratis strøm!
    • Donny sletter sin konto.
    • Donny og et andet medlem fra Joker spiller med max en by og nedriver de andre byer.
    • Når Moano eller guden Ares har lyst til at stoppe krigen.

Held og lykke, og må vi i fælleskab finde svaret på et af livets store spørgsmål.

/Moano
    Ares's eneste discipel
    Jeg er bedre kendt som MrNight

The post was edited 2 times, last by Moano ().

• Du får din vilje.. Jeg lukker min konto ned, kan simplehen ikke overskue dig længere.. Så skulle der vist ikke være mere i det.. Tak for denne gang til alle jeg har spillet sammen med.. Håber i kan nyde spillet på tros af Moano..
    Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...
  • Vent moano har du ikke fået solgt din konto endnu? :o
    Selvom jeg er glad for at se alliancekrige på forum, så må jeg sgu sige det er dårlig stil at erklære en alliance krig bare fordi man kan se de allerede er igang med nogle andre
    Sometimes by losing a battle you find a new way to win the war

-Donald Trump
  • "Donny og et andet medlem fra Joker spiller med max en by og nedriver de andre byer."

Jeg er helt enig med Donny det er sku ikke til at holde ud, så jeg bliver det andet medlem af Joker der sletter sin konto
    Vegetar - et gammel indiansk ord for "Dårlig jæger".
  • Piraten wrote:

Vent moano har du ikke fået solgt din konto endnu? :o
    Selvom jeg er glad for at se alliancekrige på forum, så må jeg sgu sige det er dårlig stil at erklære en alliance krig bare fordi man kan se de allerede er igang med nogle andre
    men piraten han er jo nødt til at erklære nogen krig imens de er i krig med andre for at kunne vinde... :)
    troede også han skulle have solgt hans konto
  • hvor er det trist a en med så lav selv værd skal ødelægge det for andre. Hvad for du ud af Dette?

Når du alligevel har lovet din mor at stoppe? Så gøre hvad du har lovet din mor og stop der er åbenlyst ingen der gider dig her.
    :nocom:
  • Moana du erklæret os krig da du var i krig mod brumbass.. Den var ugyldig, og derfor erklæret vi dig krig.. Men jeg gider ikke mere, for det er det samme med dig hvergang!!! En ting skal du have, og noget som du VIRKELIG er dygtigt til, og som jeg må tage hatten af for!!!

Du er virkelig dygtigt til at få dig selv til at lyde som offer!!!

Slut for denne gang Moana!!! Som sagt du vandt!!!

Men hvorfor lyder du ikke glad.. Du har jo fået din vijle..??
    Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...

The post was edited 1 time, last by Donny ().

• dig wrote:

hvor er det trist a en med så lav selv værd skal ødelægge det for andre. Hvad for du ud af Dette?

Når du alligevel har lovet din mor at stoppe? Så gøre hvad du har lovet din mor og stop der er åbenlyst ingen der gider dig her.
    Moano skulle du ikke også fokusere på dit studie? det får du da ikke tid til med en krig?

-Donald Trump
  • Piraten wrote:

dig wrote:

hvor er det trist a en med så lav selv værd skal ødelægge det for andre. Hvad for du ud af Dette?

Moano skulle du ikke også fokusere på dit studie? det får du da ikke tid til med en krig?
    Hvad hedder du ingame?
  • Moano wrote:

Piraten wrote:

dig wrote:

Hvad hedder du ingame?
    Hvis du tænker kappa, så har jeg ikke nogen konto der

-Donald Trump
  • Piraten wrote:

Moano wrote:

Piraten wrote:

dig wrote:

Hvad hedder du ingame?
    Hvis du tænker kappa, så har jeg ikke nogen konto der
    Så lad da vær' med at blande dig. Jeg er en sømand.

En pirat og en sømand fortalte hinanden stolte historier fra havet. Sømanden spurgte så hvordan piraten havde fået hans træben, klap for øjet og krogen på hånden.
    Piraten: Jo ser du, jeg mistede mit ben, da jeg blev angrebet af en haj. Min hånd mistede jeg i en sværdkamp, og min klap fik jeg, da jeg fik en fugleklat i øjet.
    Sømanden: En fugleklat i øjet, jamen det mister man da ikke øjet ved.
    Piraten: Jo ser du, det var dagen efter jeg fik krogen.
  • Moano wrote:

Så lad da vær' med at blande dig. Jeg er en sømand.

En pirat og en sømand fortalte hinanden stolte historier fra havet. Sømanden spurgte så hvordan piraten havde fået hans træben, klap for øjet og krogen på hånden.
    Piraten: Jo ser du, jeg mistede mit ben, da jeg blev angrebet af en haj. Min hånd mistede jeg i en sværdkamp, og min klap fik jeg, da jeg fik en fugleklat i øjet.
    Sømanden: En fugleklat i øjet, jamen det mister man da ikke øjet ved.
    Piraten: Jo ser du, det var dagen efter jeg fik krogen.
    Altså nu er det heldigvis sådan, at alle har ret til at skrive på forum.

-Donald Trump
  • Denne tråd har udviklet sig til en stor omgang mudderkastning.
    Tråden lukkes indtil teamet har haft tid til at gennemgå den.
    Med mindre der står andet, udtaler jeg mig på egne vegne - som spiller til spiller.

Women are all born angels and if someone breaks our wings, we continue to fly ... on a broomstick
  • Vi har nu kigget tråden igennem - og selvom der er en del mudderkastning og nogle af indlæggene er lige på grænsen, så lader vi dem stå.

Vi vil dog bede jer holde jer til emnet for tråden fremover, nemlig krig mellem Ares og Joker.
    Med mindre der står andet, udtaler jeg mig på egne vegne - som spiller til spiller.

Women are all born angels and if someone breaks our wings, we continue to fly ... on a broomstick