Joker (JOK) erklærer Ares (Ares) krig 11-10 2017 Krigen begynder torsdag den 12. oktober 2017 kl. 20.00.

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Joker (JOK) erklærer Ares (Ares) krig 11-10 2017 Krigen begynder torsdag den 12. oktober 2017 kl. 20.00.

Joker (JOK) erklærer Ares (Ares) krig 11-10 2017 Krigen begynder torsdag den 12. oktober 2017 kl. 20.00.

Så kom der en rigtigt en, hvilket betyder at vi selvfølgelig accepter Moano krigserklæring

//Donny
      Leder Joker
      Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...
    • Donny wrote:

Bare gerne kamprapporter..
      Donny De er klar over at den sætning De skriver er ikke sproglig korrekt?
      Jeg forstår overhovedet ikke hvad De mener med denne uforstående sætning. Kan De venligst forsøge igen?
      De kan eventuelt tage et stave/grammatisk/dansk kursus inden? 8o Det har De da råd til, når De arbejder for Dong Energy. :phatgrin:

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Moano wrote:

Donny De er klar over at den sætning De skriver er ikke sproglig korrekt?
      Jeg forstår overhovedet ikke hvad De mener med denne uforstående sætning. Kan De venligst forsøge igen?
      De kan eventuelt tage et stave/grammatisk/dansk kursus inden?
      "Donny, De er..." - husk kommaet
      "uforstående"? Måske "uforståelige"?
      "...grammatisk kursus"? Måske "grammatik kursus"?

Når det er sagt/skrevet, så skulle man måske holde sig til kamprapport, istedet for at forsøge at belære andre...
      ...
    • Vi ville rigtigt gerne føre krig mod Moano.. Men Moano har valgt at fyre det meste af sin hær (Eller det går vi udfra, da han pludselig var på 2000 GS) Men vi prøver da og se, om vi ikke kan finde de sidste par tusind GS..

Lidt trist :/
    • Don donn donny.

Lad mig gøre det klart, kort og detaljeret for dig... jeg har haft nogle fugle der har hvisket til mig og fortalt mig at der er korruption i min flåde og hær! Derfor så har jeg været nødt til at give slip på de illoyale dele af af hæren og flåden...
      De der er tilbage er loyale! Det er de stærkeste mænd! UNDERVURDER OS IKKE! Derfor har jeg også investeret intens i dem.. jeg har fx købt det stærkeste og flotteste armor til dem, at nogle faktisk vil mene at armoren skinner mere end selve solen? ?( Deres sværd er smedet af dværgene.. deres støvler er blevet lavet af fru hansen i en gemt by i jylland... De vil i dagens danmark blive kaldt for ninjaer! fordi de sniger sig ind hos fjenden om natten.. de er ubarmhjertelige.. de frygter ingen... udover Moano. :)
      Men de er også venligsindede. Og venter faktisk på at du kommer forbi Donny. Jeg har udbygget mine værtshuse, så der er vin til os allesammen når du engang kommer forbi og siger hej. :phatgrin: Jeg har fået skovhuggeren til at forme de flotteste møbler. Stenhuggeren har fået til opgave at bygge de bedst velstillet huse du nogensinde vil få at se, hvis nu du vælger at overnatte. :D
      Vi har offeret i templerne, så vi håber på godt vejr. Det betyder også strandene ved vore skibsværft og handelshavne er blevet sat i god stand.
      Så håber vi også at vi måske kan lave en aftale med din arbejdsplads? Altså Dong Energy.. måske vi evt. kunne få gratis strøm i nogle måneder?

- Vi glæder os i hvertfald til du kommer forbi og holder vagt foran vores bymur. :)
    • Toca3 var på besøg og fik lov til at holde vagt ude foran min havn... men... da de ikke drak alt den vin jeg tilbød.. måtte jeg aflive dem. :phatgrin: :thumbsup:

Det er også et tegn på ninjafærdighederne... de angreb når de mindst forventede det.. frygtløst.. ubarmhjerteligt.. langsomt..pludseligt... ;)

Søslag nær M 4
      (14.10.2017 14:20:32)
      Moano[Ares] fra M 4, Vin tønden
      vs
      toca3[JOK] fra Farveblyant

---------------------------------------------------------------------------------------------
      Vædre-skib.............................20(-0) - Vædre-skib.............................0(-40)
      ............................................. - Bueskib................................0(-11)
      ............................................. - Katapultskib...........................0(-25)
      Speed hjuldamper........................1(-0) - .............................................
      Flammeskib.............................20(-0) - .............................................
      Morter skib............................18(-0) - .............................................
      Damp-væder.............................18(-0) - .............................................
      ---------------------------------------------------------------------------------------------
      General.....................................0 - General................................-434.8
      Angrebspoint.............................1087 - Defensivpoint...............................0
      Skade modtaget..............................0 - Skade modtaget..........................21740
      Skades procent.............................0% - Skades procent...........................100%

Vindere: Moano[Ares]

Tabere: toca3[JOK]

The post was edited 1 time, last by Moano ().

• Det slutter desværre før det overhoved er startet..

Vi kan se at Moano er blevet bannet.. Det gør jo at der ingen ide i er at føre denne krig videre.. Så derfor slutter krigen.. Så må Moano erklærer os krig på ny, hvis hans konto kommer op at køer igen..
    • Jeg er tilbage i morgen.
      Donny det var da hurtigt du gav op?

Jeg der er leder, general, indenrigsminister og diplomat for alliancen Ares vil hermed accepter jeres overgivelse.

Jævnfør de kamprapporter der er blevet lagt op(herunder optælling af angrebspoint/forsvarspoint), er vinderen af krigen: Moano. Tillykke til Moano. :D

Tak for denne meget korte og episke krig. :)