Ares (Ares) erklærer Brumbass(Bzzz ) krig. Krigen start d. 4 oktober kl. 20:00.

• Krigserklæring

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Moano wrote:

I kan vel starte med at spørge Tbak hvilken af JOKS byer han valgte at sende sine tropper 'til forsvar'.
    Dernæst kan i vel også spørge Lady!

Det er dårlig stil i højeste level.
    Moano så tag den med Bzzz og ikke os.. Kommer der flere angreb på os fra dig af, plus beskyldninger om at vi hjælper Bzzz.. Ja så kommer der en krigserklæring fra os af.. Så hold os venligst udenfor, hvis du ikke vil have os med..
    Den tykke vil altid vinde, for han magter ikke at rejse sig fra stolen...
  • Moano wrote:

Hr. politimand er på banden. Velkommen Flaze. :))
    Det bliver ikke mere sandt af at du bliver ved med at gentage det - som med så mange andre rygter om mig ;)
    Jeg synes nu bare det ville være en skam hvis I ødelagde en ellers fin krigstråd men en masse pladder. Jeg er skam ikke kommet for at blande mig :)
    //

The post was edited 1 time, last by Flaze ().

• Jeg er da glad for at Rapollo vælger at indrømme at nogle fra Bzzz valgte at bruge JOK's byer, selvom resten af Bzzz nægter det. Det flot Rapollo, det bliver jeg da rigtig glad for.

Jeg er dog overrasket over at Donny endnu ikke har kommenteret på det? Jeg har da en klar forventning at Donny og JOK gøre det klart overfor Bzzz, at de IKKE må bruge deres byer. Måske Donny også kunne true med krig? Det var han da hurtig til lige før.
    - moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt
  • Moano wrote:

Jeg er da glad for at Rapollo vælger at indrømme at nogle fra Bzzz valgte at bruge JOK's byer, selvom resten af Bzzz nægter det. Det flot Rapollo, det bliver jeg da rigtig glad for.

Jeg er dog overrasket over at Donny endnu ikke har kommenteret på det? Jeg har da en klar forventning at Donny og JOK gøre det klart overfor Bzzz, at de IKKE må bruge deres byer. Måske Donny også kunne true med krig? Det var han da hurtig til lige før.
    - moral er godt dobbeltmoral er dobbelt så godt
    Af ren nysgerrighed: hvad betyder det egentlig at man ikke må bruge andre byer? Ex. har både du og Bzzz 'brugt' andre byer ved at besætte dem, og udføre angreb derfra. I dag befriede jeg ex. en P-H by som du havde besat. Er det egentlig så meget anderledes end 'forsvar by/havn'? Og betyder det, at P-H lader dig bruge deres byer?

Hvis det er det du mener, så skal jeg såmænd gerne indrømme, at jeg 3 nætter plyndrede inaktive byer i langtbortistan, og forsvarede alliancemedlemmers havne, indtil min hær var stor nok til at kunne følge med. Jeg regnede det ikke som snyd, men som et strategisk træk indtil min hær var stor nok til at følge med.

Hvis det betegnes som snyd, så vil jeg gerne have en udpensling af reglerne. Krigregler for dummies måske? :D
  • Moano wrote:

Lady:
    Haha. Jeg kan tydeligt se at du er sur over din flåde og hær blev ødelagt.
    Det er vel også okay? Jeg ville også blive sur :rolleyes:

Jeg ved netto har billige servietter og nogle kiks - tudekiks hedder de vel. :thumbsup: ;)
    Jeg bærer skam ingen nag, du kigger bare forbi. Du ved hvor jeg bor ;) Men siden min GS er højere end din i øjeblikket, så tror jeg næppe det sker foreløbig. ;(

Hvis du har særlige regler som du forventer at vi følger, så mu du også forventes at forklare det. At dømme efter dine kommentarer tror jeg snarere du er pigesur over at vi slår igen. Men fred være med det, det var også en lidt overmodig krigserklæring. Nu du siger det, så skal jeg faktisk i netto alligevel, så tak for tippet. :thumbsup:
  • Moano wrote:

Jeg er da glad for at Rapollo vælger at indrømme at nogle fra Bzzz valgte at bruge JOK's byer, selvom resten af Bzzz nægter det. Det flot Rapollo, det bliver jeg da rigtig glad for.
    Har jeg indrømmet noget? Det er gået hen over hovedet på mig ;)

Jeg har blot gjort opmærksom på, at det er normal praksis at "låne" andre spilleres byer - noget som både du gør, Moano, og som vi gør i Bzzz. Om det så drejer sig om at besætte byer eller forsvare byer gør ingen forskel for mig.

PS! Lady Josephine, jeg tror du skal i Rema for at få tudekiks :D
    ...