Tempel trosprocent fejl?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Tempel trosprocent fejl?

Da jeg fornyelig byggede et tempel, så opdagede jeg, at trosprocenten er baseret på det totale antal indbyggere, der er plads til i byen og ikke det aktuelle antal indbyggere, der er i byen. Det vil sige, at jeg skal have 716 præster for at opnå 100% tro, når jeg har plads til 3576 indbyggere, selvom jeg kun har 2000 indbyggere (hvor 400 præster burde være nok).

Som det ses på billedet, så er min trosprocent på 54,53% ((390*5)/3576=0,5453) selvom jeg kun har 1979 indbyggere, hvor trosprocent burde være 98,53% ((390*5)/1979=0,9853).

Så mit spørgsmål er: Er det meningen, at trosprocenten er baseret på det totale antal indbyggere eller er det en fejl? Med de realistiske briller, så giver det ikke særlig meget mening, at man også skal overbevise borgere, som ikke "eksisterer". For mig ville det give mest mening, hvis det var baseret på det aktuelle antal indbyggere.
    ika.jpg
    Note: Grund plads-"billedet" (nederst) er taget senere, hvor jeg havde fuldt indbyggertal, for at vise max antal indbyggere.
    Mvh The Phoenix