Brian Jensen Siger Farvel

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Brian Jensen Siger Farvel

Brian Jensen lave også en tricket hvor han giver mig lov til at poste teksten nedenunder for ham i farvel tråden?

Jeg poster denne tråd på vejen af Brian Jensen da han ikke selv har mulighede for det,
      Og han for ikke mulighed for at fortsætte med at spille på de forskellige server som det ser ud nu.

Men han vil gerne takke alle de spillere som han har spillet med og mod igennem de mange år han har spillet, på Gamma, Delta, & Epsilon.
      Mvh
      Ghost
      Total REtards [sYv]

The post was edited 3 times, last by Ghosts ().

• Det er helt fantastisk surt at Brian ikke længere er her.

Jeg ved ikke hvordan andre alliancer oplever udviklingen i Ikariam, men jeg er ved at være stærkt bekymret.

FARE er en - på medlemstal - ganske lille alliance på 8 medlemmer, men - og her forudsætter jeg at Brians exit kan føres tilbage til en utilfredshed med denne udvikling - to (BJ og Djengis Kahn/fregatten) spiller ikke (For DKs vedkommende er det dog frivilligt) fordi de mener at tingene udvikler sig i den helt gale retning.

For begges vedkommende gælder det, at de har været fantastisk aktive, og berigende for både alliancen og de servere de spillede på, i såvel krig som fred.

At de ikke længere er her, får sgu også mig til at miste lysten til spillet, og skrue meget ned for aktivitetsniveauet.

Foreløbigt kan jeg "nøjes med" at sige TAK til Brian for MANGE gode timer både her og på skype, TAK fordi du i høj grad har bidraget til at gøre dette spil interessant og TAK for din måde at være på.

Jeg håber ikke at jeg også skal skrive dette til andre af "de store" foreløbigt, for så ender det sandsynligvis med, at det samtidig er et farvel og tak herfra.

Hvil i fred

The post was edited 1 time, last by skumle ().

• Ærgerligt du nu ikke er med mere.

Især efter vores sidste krig, kom jeg til synes om dig som spiller. Før havde vi vist også kun været mod hinanden.

Jeg takker for samtaler og siger farvel til en god samarbejdspartner.

\\AlienWar
      Am I not destroying my enemies when I make friends of them?

- Abraham Lincoln
    • Og jeg vil godt sige tusinde tak for de 4år vi har spillet sammen

Jeg startede på Delta i B-D ( Black Dragon) hvor du har lært mig op i alle spillets finesser, Og især krigs kunst.
      Og siden den gang har vi mere eller mindre følges ad.

Og for mit vedkommende vil du blive savnet du har altid kommet med din mening på godt og ondt, men for dem der kender dig, ved vi at det er kun for at hjælpe og for alliancen skyld.

Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden, Og måske kan vi finde et andet taktisk spil og kaste os over i fremtiden

Ps. Jeg håber jeg får lov til at poste Brians Farvel når vi lige for alle formaliteterne på plads:-)

Mvh
      Din tro væbner
      Ghosts
      Mvh
      Ghost
      Total REtards [sYv]
    • Ja herfra lyder det også ærgeligt efter at have spillet sammen med ham helt tilbage på delta i black dragons , har haft rigtig mange hyggelige timer sammen [w]****TEKST FJERNET*****[/W] får mig til helt seriøst at overveje min exit fra spillet, der er ved at være for mange af de hyggelige "gamle" spillere der har forladt spillet !
      Jeg takker for de mange gode timer vi har haft sammen Brian, men jeg ved jo hvor du bor, så kan jo være du får et besøg ( og dette var ikke ment som en trussel, [w]*****TEKST FJERNET*****[/w]!)
      [W]*****TEKST FJERNET*****[/w]

[w]Warn givet for flaming af team - toca3[/w]
    • skumle wrote:

Jeg ved ikke hvordan andre alliancer oplever udviklingen i Ikariam, men jeg er ved at være stærkt bekymret.

Du er ikke den eneste....
      Spillet er blevet en alt for stor pengemaskine, istedet for at fokusere på fornøjelsen af at bruge så mange timer på det :)
      Er ekstremt skuffet over udviklingen med mine godt 3-4 år, ved at overveje spillets fremtid selv.

[w]Warn givet for off topic - toca3[/w]
    • Kom til at kende dig da Ghost fik mig ind som medlem i EM på Delta for 4 år siden. Vi fik mange gode timer sammen herinde. Er nu sikker på at mange kommer til at savne dig herinde, og du havde da en mening og tuder sige det.
      Hvem ved det kan jo være vi mødes til en anden slags spil.
      Kan du nu ha det godt :)

Mvh HSxVIKING
    • ja det er ærligt at skulle sige farvel til dig brian jeg lærte dig at kende da vi var naboer på delta og vi kom i samme ally og siden har vi spillet sammen på forskellige server hvor vi har haft mange gode stunder jeg kommer til at savne en rigtig god spiller og ven.

jeg ønsker dig held og lykke fremover
    • Vil da også lige sige farvel til min bedre halvdel, men nu kan jeg så spille igen. Det var blevet for surt at spille efter de regler om flådekontakt der blev strammet kom og derfor har jeg været væk fra spillet i over 1 år men nu hvor Brian er stoppet mere eller mindre frivilligt starter jeg op på ny :)
      :beer:
      Den der griner højest, har drukket mest Vodka
    • Jeg vil da helt sikkert også lige sende BJ en hilsen. Jeg har også brugt en del tid sammen med dig. Var bl andet med på besøg hos dig da vi sammen var i TKT og vi alle skulle samles for at diskotere en evnt krig. Og samlingen hos Scandic hotel med resten af gamle TKT. Det har været en udsøgt fornøjelse at spille sammen med dig og Birte. Jeg ønsker dig alt vel. Jeg ved ikke hvorfor du ikke længere kan spille spillet. Men ved at du som jeg selv har lagt mange mange timer og penge i spillet. En skam.
      Nuvel BJ ønsker dig alt godt..

TK :beer:
    • Var lige ved at glemme at skrive :P hvilke ikke ville tjene BJ retfærdighed i forhold til den spiller han har været...

Jeg som Kovernat var også til den hyggelige samling i TKT i Scandic hotel, hvor der ellers blev delt ud af erfaring fra den daværende general (*host* det var BJ) og var enlig starten på min forståelse af krigens kundskaber. Da vi senere i TKT vil gentage succesen åbnede du dørende op og inviterede alle ind og lod endda min bror og jeg overnatte, da vi jo kom langvejs fra :P (vi er københavnere)

Da vi senere mødtes i ICP, må jeg indrømme at du kan give en diplomat mere arbejde end han ønsker, men drillerier og lysten til at prøve grænser af har altid ligget til dig ;)

Håber da du hygger din ekstra fritid nu når du pludselig fik meget af den :D

Hygge til vi ses/snakkes igen

The post was edited 1 time, last by Mort ().

• Jeg skulle hilse fra Brian og sige tak for de pæne ord der her er skrevet og hvis nogen lyster kan de kontakte mig på Delta eller Epsilon og af den vej komme i kontakt med ham.

Tak til TK og Mort ja i var jo lige på visit og hyggeligt var det :thumbsup:
      :beer:
      Den der griner højest, har drukket mest Vodka
    • ;(
      Jeg vil godt sige tusinde tak for de år vi har spillet sammen Brian.

Jeg lærte dig og kende på Delta, da vi startede Black Dragon [B-D] op, og udvide den med 2 wing (White Dragon [W-D] og Blue Dragon].
      Siden den gang har vi mere eller mindre havnet i de samme alliancer, selv om det ikke var i særlig lang periode.

For mit vedkommende vil du blive savnet Brian. Du har altid haft dine meninger på godt og ondt, og det er ikke altid vi har været enige, men har altid kunne enes og på et eller andet plan, har jeg altid beundret dig, for det du står for.

[b]Jeg ønsker dig held og lykke i fremtiden.[/b]