Search Results

Search results 1-20 of 214.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Det er så uretfærdigt. Sov godt, skat.

• Verden er uretfærdig RIP - hvor er det trist.

• Min farvel tråd

Shanty - - Farvel Tråde R' Us

Kære Mort Det er trist at se dig forlade spillet og teamet. Det har været en fornøjelse at spille både med og mod dig på Gamma - det har været en fornøjelse at arbejde med dig i teamet. Tak for din store indsats i teamet - du vil blive savnet. Med ønsket om alt det bedste fremover - og håbet om at RL behandler dig godt. //S

• Changelog 0.5.13

Shanty - - Spillet

Quote: “Changelog: · Feature – Animerede indbyggere og handelsskibe. En række spilsituationer afspejles nu i animerede indbyggere i byen og henover øen. By- og ø oversigten er blevet opdateret, og værkstedet og museet roteret. Hvis animationerne deaktiveres, vil de animerede indbyggere ikke blive vist. · Feature – Nedriv bygnings funktionen er blevet forbedret med muligheden for at nedrive bygningen fuldstændig. De refunderede ressourcer tilsvarer, hvad spilleren ville få ved at nedrive bygninge…

• Changelog version 0.5.8

Shanty - - Spillet

Hejsa Har lige tilladt mig at rette nogle enkelte småfejl, den rettede version er herunder: Changelog 0.5.8 <ul> <li>Feature - Optimering af kampsystemet, så kampe har færre nedbrud</li> <li>Feature - Forbedringer af de detaljerede kamprapporter</li> <li>"Tooltips" (infobokse) på slagmarken indeholder både opgraderinger og ejermand af enhederne i kamp</li> <li>For at slippe for at skulle klikke sig vej gennem hver eneste runde, er der tilføjet en sideindikator på skærmen, som giver adgang til at…

• Changelog version 0.5.3.2

Shanty - - Spillet

Tak til poiu for oversættelsen Quote: “ Feature - For at forhindre brug af scripts og bots under pirateri, vises et sikkerhedstjek i form af et Captcha efter et bestemt antal opsamlingsløb. Feature - Igangværende opsamlingsløb kan annulleres. Dog vil opsamlingspoint og guld i såfald ikke blive udbetalt til spilleren. Feature - Rådgiverbeskeder er nu delt i kategorier og kan filtres. Feature - Hvis en by ikke kan rives ned, vises beskeden som forhindre byen fra at blive revet ned nu. Ændring - Ti…

• Changelog version 0.5.3

Shanty - - Spillet

Stor tak til Philopery for oversættelsen Feature - Pirateri: Den nye forskningsmulighed "Pirateri" gør det muligt at bygge Piratfæstninger på en ny byggeplads, som kun er tilegnet denne type bygning. Bygningen Piratfæstning og dens 30 levels giver de følgende muligheder:- Plyndringstogter – Pirater kan blive sendt ud på 9 forskellige plyndringstogter med det formål at plyndre guld og optjene byttepoint. - Overfald – Piratfæstninger tilhørende andre spillere, der ligger indenfor rækkevidde kan bl…

• @Vide Hvem i himlens navn har snakket om udsmidelse... Men evt. sørget for det ikke var sket igen - og den del blev ikke klaret til UG - men også det er I jo helt opmærksomme på. Men Vide... Jeg fik 3 forskellige svar - intet i tråd med hinanden - andet end "sådan er krig"... Så jo, jeg vil tillade mig at synes at I har valgt at acceptere det, som ICPs holdning. Ét er hvad man siger - andet er hvorledes man handler. Begge dele taler altså - og ikke bare det du gerne bilder mig ind. Og så kan jeg…

• Kære Merstrand... For dem der kender til sagen, er ordet "gemyt" faktisk yderst passende.. Men man skulle nok have været der... Intet ondt ment. Takker for dit input dog..

• Frihed under ansvar KJ.... Men er der ikke også konsekvenser, hvis man ikke lever op til det ansvar? Hvis ikke formålet var, som visse gemytter har ytret (og som du har dokumentation liggende på), at opløse ONE (sagt på en noget grimmere måde), hvorfor så tillade at selvsamme gemytter fører krig under ICPs faner? Jeg tror det er lidt der, vi har lettere svært ved at skille ledelsen (Vide, KJ og Mort - som tilsyneladende udgør ICPs eneste stemme) fra ubehagelige udtalelser, som I tilmed blev gjor…

• Så er der vist ikke grund til at køre mere rundt i det... Jeg ved hvem jeg har sendt relevant info til, og er det blevet glemt undervejs så er der jo ikke noget at gøre ved det. Kamprapporter tak...

• KJ was here..

Shanty - - Farvel Tråde R' Us

Ønsker dig alt det bedste fremover...

• Quote from hugoline72: “Tøffede rundt på en af mine øer for at finde nogle at lege med, men desværre forgæves. I en af byerne var de dog meget gæstfri og bød på vin 8)” Hehe ja det var lige andensorterings-vinen du lige fik hjulpet mig af med den er udmærket, meeeen ikke helt op til standarden i Shantasia... Drik med måde og velbekomme

• Tak for kampen og som altid fedt med ONE-opbakning Kamp ved Helenestad (18.10.2012 17:01:13) Cajus fra JS Outpost, boss fra Hr Stork, Perlehøne, ELEFANT, Shanty fra JS Outpost, jsjensen fra JS Outpost, Helenestad, Ejby, Ejbylille, JBFO fra JS Outpost, Angantyr fra JS Outpost, PhilOPery fra Helenestad, JS Outpost, Optimus Prime fra JS Outpost, Helenestad vs Kaso fra Helenestad, Sønderby, Don O fra Vin 1 ------------------------------------------------------------------- Sværdkriger.........6163(-…

• Flot Tor - men ved du har mere!

• Sikke en lækker OPbakning... Er der mere - Ninelight? Heidos? andre???

• Quote from Vide: “Quote from Deimos: “@Don O Grunden til, at jeg poster her er, at jeg hverken fik en reaktion fra joker eller jeres diplomat reagerede (jeres diplomat fik kun den besked jeg sendte til joker). De spillere jeg kontaktede fra ONE svarede næsten med det samme.. Vh Deimos” Ja. Selvfølgelig har diplomaten ikke svaret.. Det kræver at han modtager beskeden Hvornår siger du, at du har skrevet? Du er i hvert fald velkommen til at skrive igen.. Men lad os klare det IG, for ellers bevæger …

• Quote from hugoline72: “Quote from Shanty: “Jeg tror det sker fra begge sider. I smider jo også vores vundne rapporter op - det kan jo ændres, men så må det jo være fra begge sider af.” Quote from Shanty: “Quoted from "Brian Jensen" Ups den var inde det er ikke nemt når nu også ONE ligger vores vundne rapporter op men pyt den her er fjernet og det var sq mig selv der var blind og gammel” I det her tilfælde synes jeg personligt at det var meget forkert at den blev postet af Jokke. Punkt 1. Vi van…

• Quote from Brian Jensen: “ Ups den var inde det er ikke nemt når nu også ONE ligger vores vundne rapporter op men pyt den her er fjernet og det var sq mig selv der var blind og gammel ” Jeg tror det sker fra begge sider. I smider jo også vores vundne rapporter op - det kan jo ændres, men så må det jo være fra begge sider af.