Search Results

Search results 1-20 of 23.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Kamp ved WhineDine (15.11.2018 9:50:53) Ryan[SoW] fra Vin Diesel, WhineDine vs Macro[GER] fra WhineDine --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................252(-0) - Svovl Karabinere......................168(-0) ............................................. - Spydmænd.............................1672(-0) Sværdkriger........................1060(-240) - Sværdkriger.........................772(-240) Hoplit.............…

• Jeg må... desværre.. give @Macro ret.. De har lov til at bruge colos, så meget de har lyst. Selvom det er øv. Men som han nævnte, var vi de første der brugte det. Hvilket helt sikkert er øv for dem når vi gør det. Så lad os lade den ligge der. Begge teams bruger colos, fairplay. Søslag nær Polis (08.11.2018 14:09:14) Ryan[SoW] fra Polis, IsakJr[SoW] fra Polis3 vs Macro[GER] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib.........…

• Søslag nær Polis 8 (03.11.2018 22:10:39) Ryan[SoW] fra Vin 3 vs Spearmaster[GER] fra Mammoth Atoll --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................12(-108) - Vædre-skib...........................318(-90) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................35(-0) Damp-væder...........................106(-14) - Damp-væder...........................74(-103) Raketskib................…

• Søslag nær Polis Krystal (01.11.2018 21:42:50) Sachsen[GER] fra Widukind vs Ryan[SoW] fra Vin 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................188(-33) - Vædre-skib...........................101(-19) Flammeskib.............................5(-31) - Flammeskib............................85(-59) Morter skib............................84(-0) - Morter skib............................42(-0) Damp-væder.................…

• Søslag nær WARHAMMER (31.10.2018 2:19:32) Ryan[SoW] fra Krystal, WARHAMMER, Polis vs Spearmaster[GER] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................40(-40) - Vædre-skib............................0(-155) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................0(-21) Damp-væder............................117(-3) - Damp-væder.............................0(-50) Raketsk…

• Nu skulle Spearmaster ikke føle sig glemt, så han fik også lige et godmorgen-besøg. Kamp ved WARHAMMER (30.10.2018 9:00:20) Ryan[SoW] fra Krystal, Qerro[SoW] fra Krystal vs Sachsen[GER] fra Widukind, Macro[GER] fra Christal, Spearmaster[GER] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Spydmænd................................0(-2) Svovl Karabinere......................420(-0) - Svovl Ka…

• Søslag nær WARHAMMER (27.10.2018 23:13:44) Ryan[SoW] fra krystal, WARHAMMER vs Macro[GER] fra Christal, Sachsen[GER] fra Widukind, Spearmaster[GER] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................44(-36) - Vædre-skib...........................137(-46) Flammeskib............................15(-21) - Flammeskib..............................2(-5) Damp-væder...........................105(-15) - Damp-væ…

• Kamp ved WARHAMMER (24.10.2018 10:40:25) Ryan[SoW] fra Polis Krystal, Qerro[SoW] fra Polis vs Macro[GER] fra Christal, frevic[GER] fra parken 5, Sachsen[GER] fra Widukind, Spearmaster[GER] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit............................3453(-1047) - Hoplit............................2074(-1598) ............................................. - Spydmænd................................0(-2) Svovl Karabine…

• Kamp ved Vin 1 (14.10.2018 17:51:23) Achanth15[Guder] fra Vin 3, Vin 1 vs Roadrunner[SMALL] fra Roadgrapes, RyanGamer[SMALL] fra Vin 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - ............................................. Svovl Karabinere......................198(-0) - Svovl Karabinere.......................78(-6) ............................................. - ...................................…

• ... Når man sover i timen mister man aaalt for mange flammeskibe.. Søslag nær Sulfos (08.08.2018 16:33:22) Ryan[SoW] fra Vinos, Polis vs løven[KÆF] fra Sulfos --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................47(-103) - Vædre-skib............................0(-151) Flammeskib............................0(-182) - Flammeskib............................0(-200) ............................................. - Katapultski…

• Søslag nær Mammoth Atoll (06.08.2018 10:28:50) Ryan[SoW] fra Polis, Greve[SoW] fra Murerborgen vs Spearmaster[KÆF] fra Mammoth Atoll --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................63(-87) - Vædre-skib...........................65(-118) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................40(-0) Damp-væder............................37(-63) - Damp-væder..........................…

• Quote from Piraten: “Jeg synes i har tendens til kun at have rapporter mod isak eller er det bare mig? ” - Det er ikke kun dig - Det er kun Isak og IsakJr - at de ligger rapporter ind af pt. Tak for kampen, Mini340. Søslag nær Polis (02.08.2018 1:09:19) Ryan[SoW] fra Polis vs Mini340[KÆF] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................146(-4) - Vædre-skib.............................0(-42) ............…

• Det blev til endnu en god kamp - Spearmaster! Nu runder jeg snart 10k gs slagtet fra dig Søslag nær Malaburg Chain (29.07.2018 16:18:08) Ryan[SoW] fra Polis vs Spearmaster[KÆF] fra Malaburg Chain --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................111(-39) - Vædre-skib............................0(-151) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................0(-30) Damp-væder............…

• Mange tak for kampene, Spearmaster! Søslag nær WARHAMMER (26.07.2018 16:05:14) Ryan[SoW] fra Polis vs Spearmaster[KÆF] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................110(-40) - Vædre-skib............................74(-86) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................30(-0) Damp-væder............................52(-48) - Damp-væder...........................…

• Quote from BruseLee: “Ja, tager hatten af for det. Tak for kampen Jeg så dig i Juniors by her tidligt. Men troede faktisk at det var Isaks flåde og de var bange for at lade dem stå hver for sig i nat. Har kun guldplyndringer desværre og dem orker jeg ikke at indsætte. ” Jeps, var derude nogettid før at jeg angreb. Men ja. Tak for kampen

• Godmorgen folkens! Søslag nær Polis (21.07.2018 7:21:37) Ryan[SoW] fra polis vs Bruse[KÆF] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................29(-71) - Vædre-skib............................0(-118) Flammeskib...........................11(-139) - Flammeskib............................0(-185) ............................................. - Katapultskib...........................0(-30) Morter skib............…

• Jeg kan se at folk har travlt med at smide rapporter op, super lækkert! Kan tilgengæld også se at folk på alle sider af krigen, elsker at skrive om alt det der er “unfair”og forsvare dem selv... Og som altid give andre skylden.. Så nu vil jeg lade som om at jeg er super aktiv i krigen og smide en enkelt rapport op. Altså jeg skulle lige vise at jeg endelig var kommet ind på midten med skibe. Søslag nær WARHAMMER (18.07.2018 7:48:59) Ryan[SoW] fra Christian den 4 vs Palamedes-7184[KÆF] fra Krysta…

• Mange tak, Pallas! Håber du nyder ferien... Kamp ved HViiiiin (13.07.2018 4:24:35) Ryan[SoW] fra Polis vs PallasAthene[KÆF] fra HViiiiin --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit...............................767(-33) - Hoplit.................................0(-10) ............................................. - Katapult...............................0(-15) Læge...................................15(-0) - Læge.............................…

• Jeg håber denne krig ikke bliver ligesom krigen mod DA på Lambda. Men held og lykke til begge parter.