Search Results

Search results 1-20 of 31.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• ah ja Det var jo en af de gange du angreb eer12s by.

• Ændringer af feriemode

Lady Raven - - Forslag

Jeg bliver altså nødtil at korrigere dig lidt Central. Uagtet dit sprogbrug, så er HoG og eliten 2 alliancer. Så din ferie denne gang, den syntes jeg bare vi skal lade Rekute tage æren for At vi hænger godt sammen, det er så en anden snak. Men det betyder ikke at jeg sidder og holder øje med din ferie tid. Og nej vi snakker så ment heller ikke om dig, så længe du ikke giver os et grundlag for det.

• Den eneste spillere der har hjulpet små nye i eliten med at plyndre inaktive er frozen, Det er helt rigtigt, det har du gjort da du var i eliten. Når det så er sagt, så valgte du at starte med, at besøge eer12 og du var endda så venlig, at skrive til ham at du stoppede når han meldte sig ud af eliten og ind i din alliance. Normalt kunne man så sige, at det var en del af indbakke gamet og havde det været en som ikke har kendskab til eer12 ville diplomaten nok bare have ladet et ord falde i indbak…

• vi går ikke efter at vinde vi går efter at fjerne din gs så du ikke kan gå på de små i både HoG og eliten, som du ellers har været ganske god til det sidste stykke tid.

• res er også en gevinst men rolig nu jeg beder Warlord ligge det hele op

• du mangler noget i de rapporter de res der blev nuppet kan man jo ikke se på det du ligger op

• seriøst nævner du ENT igen der er bare nogen der har svært ved at slippe de smæk de engang fik jamen det må du skam også gerne alt det du lige vil Det eneste vi vil sikre os er at du ikke har gs nok til at gå på de små i HoG de næste par dage, så de har en chance for at opruste

• som altid lever du en lidt virkelighedsfjern ika verden Og jeg tænker faktisk HoG er lidt ligeglad med at dit vrøvl om at de taber for du har i et godt stykke tid været igang hos deres mindste spillere uden pause.

• hovhov det eneste jeg pt har gjort er at smide dig ud af min alliance på lambda Og din såkaldte krig starter jo først d. 4 At du så har været jævnligt på besøg hos HoG og ikke givet dem muligheden for at opruste som en dato jo faktisk er beregnet til betyder ikke at krigen er startet. Du har selv valgt datoen. Men jeg kan da godt blande mig nu du faktisk ber om det. Jeg tager det lidt som at du kalder på mig

• Woooo der sker ting og sager mens man sover.. Så BD opgiver kampen mod eliten og lukker den uden en lyd for så at gå på HoG? Det lyder til at BD ikke er klar over hvem HoG er i forhold til eliten Men en ting er sikkert Central Med det medie cirkus du har lavet på forummet de sidste par dage, har du formået at tippe min tålmodighed så meget, at du nu ryger ud af DA på lambda. Hvis det er denne måde du hele tiden blæser på reglerne på kan du ganske enkelt ikke være i nogen af mine alliancer. * 01.…

• nu er spillet jo sådan, at man selv kan vælge om man vil være krigere, handelsmand eller bare bygge. Og uanset hvad du mener kære CK Så har vi valgt at sige at DD ikke er en krigsalliance og at vi derfor afslår deres krigserklæring. Så ikke alene takker vi pænt nej tak Vi opfylder frivilligt et af deres krav

• Det kan jeg garanter dig for det er Alle alliancer har ret til at afslå en krigserklæring og det er det vi gør

• Krigsalliance? jeg ved ikke hvor den kommer fra, for vi i DD aner faktisk ikke selv, på nuværende tidspunkt hvad fremtiden skal være på MY for DD.(hvilket også kan ses på vores forside) Så jeg er da lidt imponeret over at en anden alliance på MY ved hvad DD er Da vi ikke er en krigsalliance, og ikke på nuværende tidspunkt har en interesse i at modtage en krigserklæring, afvise vi hermed ANM.

• Qerro hvis det er med den på klan I få tråden for jer selv hvad siger du til det?

• kæreste Trump Du larmer jo Ja jeg har set dit fine skriv og du skal så ment nok også modtage et par guldstjerner for opgaven fuldført. Jeg bliver dog nødtil, at tage dig lidt i skole igen. Kan se næste lektion skal omhandle det yderste svære begreb "diplomati". Det er ikke diplomati, når du rejser dig op i sandkassen, smider legetøjet efter Quark, stamper lettere hysterisk i sandet og råber "Fønix, Fønix, Fønix Quark driller" bare fordi han er den som leger med den gule spand. Det er yderst udip…

• Trynet af flere spillere

Lady Raven - - Verden Lambda

er det et trick spørgsmål du der kommer med?

Som jeg nu har pointeret 2 gang overfor dig så ja Både jeg og Bluedolphine har været i kontakt med jer. jeg forstår virkelig ikke hvorfor du ikke læser det jeg skriver?

jeg antager til jeg har fået anden besked og som sagt har både jeg og Bluedolphine været i kontakt med jer Som jeg skrev i mit første indlæg , har vi en gruppe ude i jeres område, hvoraf de 5 er aktive i konflikten, så ja det har han sikkert haft. Så det kan du roligt påpege, jeg har immervæk smidt et regnestykke på gruppe ude i området, i mit indlæg. Det er korrekt. I har haft besøgt Adam, en af vores mindre nye spillere og den slags kan jeg naturligvis ikke bare sidde og kigge på uden at gøre …

Kære Boing_ jeg bliver nødtil at korrigere dig lidt, inden din fustration vælter og du begynder at himle op med at det er servens mest medlemsstærke alliance der tromler dig. Ud fra dit skriv herinde må jeg jo antage du ikke lige har fået snakket med din alliance. hvilket jeg da varmt vil anbefale dig, at gøre.For det har vi Så lad mig kort ridse op hvad der er sket. Vi har et bette medlem i jeres område, yndlingen Adam og han har sørme haft besøg af jer. Jeg kan godt forstå, hvis man har tænkt,…

• kæreste elguapo1 inden du går helt i selvsving må jeg indrømme jeg intet kender til Moano jeg har tjekket min liste 2 gange og nej han er ikke på positivlisten Og da jeg ikke aner hvem han er, kan jeg næppe tage hans oplysninger for gode vare Men det kan du så åbenbart?..er det bare dig der kan det eller er det hele FP? jeg går ikke ud fra at du vil oplyse mig om ham ???