Search Results

Search results 1-11 of 11.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Wanda, bare stop der Dine spioner bliver opdaget i mine byer, stor set hver dag? Du skal ikke komme og sige du lige præcis den weekend, slet ikke spionerede mine troppebevægelser //BG

• davs axxo.. Længe siden.. Wanda vidste da godt at jeg var på vej..? Wanda har ku se det, siden lørdag eftermiddag?? Så hvis i bare snakker sammen derovre, så havde i da god reaktionstid? //BG

• Og nu er jeg så sejlet til jer.. det tog over en halv dag at komme hertil. Også flygter i bare :O -Skuffet Nåmen så kan jeg jo besætte byerne, og blokere havnene //BG

• Jeg vil med glæde rejse til jer Wanda.. men hvis du lige tar et kig på mit guld, så forstår du hvorfor jeg er tilbageholdende I er sku dyre i drift dagen igår, tog lige en mil guld, på de timer vi legede Desværre..

• Tak for kampen (09.12.2015 2:03:49) ZepRo[TAR] fra Bastrup, JudyMaster36[TAR] fra Vin øen ll, Blackghost[TAR] fra Vin øen, Bastrup, Florentiaviola[TAR] fra Dronningholm, Vin øen vs Wanda G[-MOD-] fra Vienno resort, Dronningholm, Vin øen, Vin øen, karand97034[-MOD-] fra Marmorit 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere.....................1321(-0) - Svovl Karabinere......................0(-300) Sværdkriger....................…

• En lille kamp fra efter jeg kom ud af mit FM Kamp ved Vin øen (08.12.2015 16:25:43) Florentiaviola[TAR] fra Polis, Blackghost[TAR] fra Vin 7 vs Wanda G[-MOD-] fra Vienno resort, Insignia[-MOD-] fra Maren --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................886(-0) - Svovl Karabinere.......................90(-0) ............................................. - Spydmænd................................1(-0) Sværdkriger...…

• Jeg er ked af at måtte skuffe dig Wanda.. Men de næste par dage har jeg en del arbejde.. Så du må lige smide mig en besked, når i kommer op imod os, så ka vi lige aftale nærmere omkring et slag.. Har ikke tid til at sejle rundt og lede efter jer.. eftersom jeg er på farten konstant.. Hvilket vi også snakkede om her den anden dag //BG

• Og nu vi snakker om GS tab, så havde vi da et par hyggeligt kampe, trods jeg træk mig, da jeg nærmede mig de 50/50. Mine fodtusser lander hjemme i den by, du plejer at miste dine spioner i, Wanda, i morgen ved 11-tiden.. Ses vi??:) Har lidt langt med det døgns sejltid over til jeres fodtusser igen, så kommer i hertil denne gang? Skal nok bage nogle pebbernødder og lidt klejner, og hente "saftevand" på den lokale så ka vi lige fejre at det blir 1. december meget snart Ska nok også sætte kaffe ove…

• Jeg er stadig skuffet over du brugte colo, da jeg lå og sov.. du sendte alle mine morter væk, og lod mine hops og sværd lege med din mur, alene Og dernæst lukker du så havnen, så jeg ikke kan komme ind med flere tropper //Klegne

• Wanda, det ville da kræve at vi havde noget at bygge op? Efter sidste møde, ser det da mere ud som om det er jer, der skal have bygget lidt op. Ser frem til den kommende weekend //BG

• Davs medlemmer af MOD Håber i ka leve med vores kompromis denne gang, hvad angår krigsstart Dette inkludere jo også at vi giver jer et par dages fred, til at opbygge flåden Ser frem til en dejlig gentlemans kamp, som det blev beskrevet så pænt, mellem diplomaterne.. Ses i jeres havne //BG