Search Results

Search results 1-5 of 5.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

This board is now obsolete and has been put in read-only mode. Please follow this link to reach the new forum and register a new account.

• Biograf-teater

Tipper - - Spillefejl, Bugs o.l.

Siden hvornår er det ikke længere godt nok at fortælle jer noget er galt? nu skal vi også bevise det? Mea1, hvad med bare at gi det videre til en kompetent medarbejder der så kan kigge på det? Eller lade vær, det er jo GF vi snakker om.... Men det gir ganske enkelt ikke mening at vi som brugere skal til at føre en bevis byrde før i gider gøre mere ved det. Desuden vil jeg da mene du her har relevant viden fra franskmanden lige her.... Quote from Franskmand: “Biografteateret fungerer pt. ikke på …

• og hvis i går og tror ANO selv har været klar til dette, så er svaret nej! Meeen hey, lad os håbe på nogen gode kampe!

• Sååårh offentligt ydmygelse er en del af Ikariam nu? Måske man skulle ha holdt sig væk, virker som om spillerne bare har givet op.

• Nååårh ja, her kommer lige en mere.... Hvad blev der af, "krig slutter om 14 dage, lad den bedste alliance vinde på mest vundet GS" Nej, nu slutter en krig først når den ene eller anden part skal ligge helt i støvet og tikke og be om tilgivelse, for at spille et spil? Kom nu tilbage til kampen! Drop nu de ydmygelser af hinanden! Jeg håber inderligt det kommer tilbage til tid, og GS, det andet splitter og gør ingen gavn!

• Okay, har i helt tabt sutten alle sammen? Har siden jeg startede på My. også holdt øje med dette forum, og må sige jeg er skuffet over den opførsel der er. Jeg er blot en "gammel" ung spiller der er kommet tilbage, men hvad pokker er det der foregår? Mudderkastning til højre og venstre! Du dit og han datten.... STOP DET.... Hvad blev der af dengang man kunne grine og grade sammen med sine modstandere? "Jaaaa du udraderende min flåde, men jeg kommer igen!" Er det helt væk? Alt jeg ser, er ordkløv…