Search Results

Search results 1-20 of 378.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Ny server igen???

Bassecon - - Spørgsmål og Hjælp

Mig bekendt blev server sammenlægningen for noget tid siden en realitet grundet meget "få" spillere fordelt over mange servere. God ide. Men nu begynder man sådan set forfra med at skyde sig selv i foden da man igen begynder at åbne flere og flere verdener. Hvor er fornuften i det? Så vidt jeg kan fornemme er der sandelig ikke kommet flere spillere nærmere omvendt. Det giver slet ingen mening. Nogen der kan se meningen med det?

• Kultur

Bassecon - - Verden Zeta

søger 13 stk kultur. Først til mølle. Ig navn: Bassecon

• 893 bueskytte, 530 kokke og 425 læger ? Hvad sker der lige for det Gode kampe

• Ære være dit minde Tak for de mange mange timers hygge du var med til at skabe i de forskellige alliancer. Du er savnet.

• 2 krige i Gamma, det er længe siden det er sket God krig til begge parter

• Det var ikke lang tid vi nåede at være under samme fane. En stor stor skam at tingene skulle ende som de er endt.............. God vind fremover til dig BJ

• Jeg træder et lille skridt indenfor i jeres fine tråd tiltrods for der ligger lidt mudder på dørtrinet . Ikke for at kommentere på hvem der har vundet hvad og hvem der ikke har vundet hvad osv osv osv Men der skal lyde en tak til begge parter for at sætte lidt gang i Gamma igen. det har været en fornøjelse at følge med i jeres slag

• Et lidt forsinket held og lykke med krigen herfra

• @RiddickONE Som tilskuer til denne tråd, er det mig uforstående at du ligger KR ud med 0 tab fra begge parter. En KR hvor du slår en hoplits men taber 7 osv osv Hvor er underholdningen i det ? Er det ikke lidt Kan jo være du har en god grund til det, det ved jeg ikke. Jeg ved kun hvad jeg ser som tilskuer, og det er så absolut ikke noget som får en til at følge med i denne tråd. Denne besked er ikke ment negativ eller andet, det er kun et spørgsmål

• Over and Out fra Donny

Bassecon - - Farvel Tråde R' Us

Tak for tiden vi havde i T-B og efterfølgende............Fede slag vi har haft side om side i de gode gamle dage Jeg ønsker dig alt godt fremover

• God krig til TKT og Q Lad os få nogle gode slag

• Vil da lige sige tak for krigen...............

• Plads til mere

• Der må vist lige være træ nok til en ny havebænk foran rådhuset Kamp ved Chennai bassecon fra Madras vs Grums fra Chennai ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Falanks...............95(-5).... - ................................ Morter................30(-0).... - ................................ ................................ - wall?..................5(-2).... ─────────────────────────────────────────────────────────────────── General.......................-7 - Gen…

• Hvorfor skal vi bemærke at jeres 3 mille ts spillere ikke bruger forum ??? I skulle hellere lære dem det, end undskylde det Bemærk i øvrigt også at Q også har nogle som ikke sætter kampe på forum God kamp jesper kan se du vandt på GS

• En bette en Kamp ved Chennai bassecon fra Madras vs Grums fra Chennai ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Sværdkriger..........400(-0).... - Sværdkriger............0(-300).. Falanks..............592(-18)... - Falanks................0(-116).. Musketer..............84(-0).... - ................................ Morter................40(-0).... - ................................ Kok...................50(-0).... - ................................ Gyrokopter............…

• Så fandt jeg endelig dit gemmested bolt Måtte trække ud af kampen nogle gange da du jo havde "glemt" dine tenderskibe, og jeg ikke rigtig vil lade dig sprede. 1 kamp: Søslag nær Saud bassecon fra Fxtryll vs Itachi Uchiha fra Saud, Lightning Bolt fra New Orleans ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Vædre-skib............90(-35)... - Vædre-skib...........138(-46)... Flammekaster.........109(-91)... - Flammekaster...........5(-76)... Undervandsbåd.........20(-0).... -…

• Mange tak Grums Kamp ved Bangalore (29.03.2012 9:07:39) bassecon fra Hefaistos vs Grums fra Bangalore ─────────────────────────────────────────────────────────────────── Falanks...............95(-5).... - ................................ Morter................12(-0).... - ................................ ................................ - wall?..................5(-2).... ─────────────────────────────────────────────────────────────────── General.......................-7 - General................…

• Spændende God krig begge parter