Search Results

Search results 1-20 of 350.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Er du også kommet på Block Mr Escobar, det er jo desværre den magt Fønix/Lady Raven bruger i sine chats, når sandheden er ilde hørt, eller når hun er i et af sine sure hjørner, troede når man havde den magt at man skulle være en neutral moderator, det har Fønix lidt svært ved at leve op til. I havde vel ikke regnet med de ville tage imod en krigserklærring frivilligt, bare se den krig vi havde imod hendes alliance på lambda, hvor der derimod stod de var en krigsalliance, den var der heller ikke …

• Quote from reggab: “Quote from Wanda: “Det er skam ikke vores valg at denne nedslagtning skal forsætte i det uendelige, det er DA´s eget valg, så kan vi andre synes om det eller ej. ” Eftersom DA ikke lægger kamprapporter op, så er der ingen evidens for, at SOW vinder flest kampe. ” Næææ det kan du godt have ret i, men så synes jeg du skal skrive til deres leder Fønix og hører om hvor meget hun synes hendes alliance vinder, måske får du en meget farverig historie med i købet om hvor slemme SoW e…

• Det er skam ikke vores valg at denne nedslagtning skal forsætte i det uendelige, det er DA´s eget valg, så kan vi andre synes om det eller ej.

• Tre dage og 3 nætter har jeg stået i DA byer, både med min flåde og hær, har stået stille og roligt, imens jeg har handlet, sovet, kørt 900 km i bil, tjaaa der har jo intet været at frygte lige gyldigt hvad jeg har lavet udover ikariam, nu har jeg vist været forbi alle snapkongens byer, hvem skal jeg så besøge, det var efterhånden meget lettere hvis I bare sendte kordinaterne i ens indbakke på dem som har resourcer, eftersom I er ligeglade alligevel så gør det jo ingen forskel. Søslag nær Snapst…

• Kamp ved Ares (27.03.2018 22:55:51) Eragon[SoW] fra Svovl I, Wanda[SoW] fra Svovl I vs Matchris[-DA-] fra Ares --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................140(-0) - Svovl Karabinere......................0(-200) ............................................. - Hoplit..............................141(-823) Gyrokopter............................100(-0) - Gyrokopter.............................0(-20) Rambuk.......…

• Kamp ved Svovl I (27.03.2018 14:26:37) Wanda[SoW] fra Jólborg vs B4NG[-DA-] fra Svovl I Vindere: Wanda[SoW] Tabere: B4NG[-DA-] Byen Svovl I er plyndret af Wanda[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 22,281 Svovl -------------- Kamp ved Snapkongen (27.03.2018 17:57:13) Wanda[SoW] fra Svovl I vs Snapkongen[-DA-] fra Snapkongen --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit...............................135(-44) - Hoplit.......................…

• Hahaha I åndeløs spænding, jeg vil blive forbavset hvis der overhovedet sker noget fra DA´s side, de virker til at være indaktive hele bundtet, men det ser jo godt og farligt ud når man ligger nr 1 som krigs alliance på Lambda Kamp ved MarmorII (26.03.2018 21:00:12) Wanda[SoW] fra Jólborg vs GodOfDenmark[-DA-] fra MarmorII Vindere: Wanda[SoW] Tabere: GodOfDenmark[-DA-] Byen MarmorII er plyndret af Wanda[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 8,805 Træ, 20,644 Marmor Byen MarmorII er plyndret af…

• Jeg forstår ikke at lederen i DA synes det er fedt at se på at hendes krigsalliance er et ta´selv bord, det virker mere til at være en handels alliance, måske jeg har taget fejl af hvad der står på deres eksterne side, men vi skal jo ikke brokke os, de giver go´vækst til vores bygninger. Ydermere burde Jeres (DA) eksterne side opdateres, navne som ikke er i alliancen længere står stadig og har stået der længe på jeres eksterne alliance side

• Kamp ved Krystal (22.03.2018 11:25:07) Wanda[SoW] fra Polis vs Situlas[-DA-] fra Krystal --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................100(-0) - ............................................. Hoplit................................200(-5) - ............................................. Katapult...............................37(-0) - ............................................. ...................................…

• Lidt mere trivielt bla bla.... Kamp ved city 4 (19.03.2018 9:52:35) Wanda[SoW] fra Junior vs dude[-DA-] fra city 4 Byen city 4 er plyndret af Wanda[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 3,120 Vin Kamp ved Atalia (19.03.2018 13:38:51) Wanda[SoW] fra Vin vs Eve[-DA-] fra Atalia Byen Atalia er plyndret af Wanda[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 2,600 Træ Kamp ved Vin 1 (19.03.2018 15:29:03) Wanda[SoW] fra Vin vs Karpete[-DA-] fra Vin 1 Byen Vin 1 er plyndret af Wanda[SoW]. De følgende resso…

• Meget kedelig, endelig tog dude sig sammen til at smide mit ene skib hjem der har stået i hans havn en uge plus det løse, var begyndt at tro at han nød at være en farm Det er lidt skuffende at når vi som de første erklære en krig til den alliance som ligger nr 1 på Lambda, og det så oven i købet er en krigs alliance, det står der ihvertfald på deres eksterne alliance side, så vil jeg da gerne vide hvor de krigere er henne, for det er ikke meget de viser sig på slagmarkerne.... TRIST. Kamp ved ci…

• * Kamp ved city 4 (16.03.2018 9:43:56) Wanda[SoW] fra Nonnebakken vs dude[-DA-] fra city 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit.................................30(-0) - ............................................. Katapult...............................20(-0) - ............................................. ............................................. - Mur.....................................0(-7) --------------------------------…

• * Søslag nær city 4 (14.03.2018 21:42:55) Russer[-DA-] fra Viking l vs Lithium[SoW] fra Brylleriget, Wanda[SoW] fra Nonnebakken --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib.............................0(-73) - Vædre-skib.............................24(-6) ............................................. - Flammeskib.............................94(-7) Katapultskib...........................0(-11) - Katapultskib...........................25…

• De sørgelige rester fra igår, er I faldet i søvn DA ? kunne ophæve blokeringen som havde været der siden igår, dog uden skibe, komme igen knap 2 timer senere og nuppe de få skibe som vi efterlod igår. Søslag nær city 1 (13.03.2018 21:48:22) Wanda[SoW] fra Svæger vs dude[-DA-] fra city 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Morter skib.............................0(-3) Raketskib...............…

• Denne her løb vi med vijle fra, så han ikke løb helt tør for morale, så vi kunne vende tilbage til kampen, som Eragon har ovenfor. Tak for kampene Dude Søslag nær city 1 (12.03.2018 18:32:30) Eragon[SoW] fra Athen, city 1, Wanda[SoW] fra city 1 vs dude[-DA-] fra city 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................106(-21) - Vædre-skib............................62(-28) Flammeskib............................40(-…

• (Hidden Content)

• Så laves der lige lidt plads....

• 1. gang hvor Rossen løb sin vej, desværre lige inden de nåede at lide størst gs tab. Kamp ved Delfi (05.03.2018 15:36:00) Wanda[SoW] fra Athen, Odins Klinge, Gotland, mjødborg, Jelling vs Rossen[-DA-] fra Marmor, ann-14[-DA-] fra Delfi --------------------------------------------------------------------------------------------- Spydmænd...............................33(-0) - Spydmænd................................0(-5) ............................................. - Mur.........................…

• Søslag nær Godset (05.03.2018 11:42:01) Wanda[SoW] fra Dyreskuepladsen vs MajaMM[-DA-] fra Godset --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib.............................63(-0) - Vædre-skib..............................0(-1) ............................................. - Bueskib.................................0(-2) Flammeskib.............................44(-0) - Flammeskib..............................0(-2) Katapultskib..............…

• Tusind tak for nogle pludselige, hyggelige, samt sjove kampe vi nåede at have, tak for kommunikationen jeg nåede at have med nogle af Jer, og stadig har, trods vores forskellige meninger om krigens afslutning, fandt vi en afslutning inden julen kom alt for tæt på. Så ja vi er enige om det er en uafgjort krig, og må I have en fantastisk jul. Så tråden kan lukkes. De venligste hilsner Wanda G Leder i -MOD-