Search Results

Search results 1-20 of 115.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Krigen som officielt sluttede i går kl 16. Vil jeg på SoW´s vegne takke Ger for krigen. ¨ Dog må jeg anerkende at selv jeg blev overrasket over bruget af FM på både SoW og Ger´s side, trist men sådan er det vel. Her til sidst har vi lige et færdigt regnet stykket af GS tab fra alle kampene til sammen. SoW mistede 263431 gs. Ger mistede 292443 gs Det vil sige SoW vandt med 29012 gs. Trist vi ikke fik flere alliance kampe, men det må jo komme på et senere tidspunkt. Tråden her kan lukkes.

• Macro havde sejren i hånden men heldigvis dummede han sig en smule så det gik til at blive min sejr i stedet Søslag nær Polis (14.11.2018 16:37:13) Qerro[SoW] fra XDD vs Macro[GER] fra Christal --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................140(-10) - Vædre-skib............................90(-10) Flammeskib.............................5(-31) - Flammeskib.............................5(-16) Morter skib.............…

• Jeg lå lige så fint og sov indtil natte alarmen Joey ringede og hev mig ud af søvnen. I mine forventninger troede jeg at jeg tabte i gs i det jeg var offline, så trak colu så jeg kunne sove videre. Men åbenbart vandt jeg på GS så det jo lækkert Søslag nær XDD (14.11.2018 3:36:43) Macro[GER] fra Polis2, XDD vs IsakJr[SoW] fra Polis, Qerro[SoW] fra XDD, Ryan[SoW] fra Vin 3 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib......................…

• Imponerende natte aktivitet fra Macro dog synd han ikke vandt mere på tab trods alt Men som man siger, mennesker der bruger natten på at spille ikariam skal bare jages tidligt om morgenen og efter lidt besøg i nogle byer fandt jeg endelig lidt flåde fra Macro Søslag nær Whine (13.11.2018 8:10:47) Qerro[SoW] fra WhineDine, Vin Diesel vs Macro[GER] fra Whine --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................215(-15) -…

• Og lige lidt mere også tak for kampen thumbup.png (Hidden Content)

• Havde næsten glemt mine rapporter her Søslag nær Widukind (10.11.2018 22:48:47) Qerro[SoW] fra Christal, Widukind vs Sachsen[GER] fra Widukind --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................217(-33) - Vædre-skib...........................217(-33) Flammeskib.............................8(-40) - Flammeskib.............................4(-32) Morter skib............................84(-0) - Morter skib................…

• Quote from Macro: “Det var ikke længe du ville have en 1 mod 1 . Nøgleordet var måske at fange min hær offline . Det indrømmer jeg dog gerne er min taktik også hehe. Havde colo, men troede at Bredde med den klart større hær, gerne ville lege. Tog fejl :-(. ” Macro hvorfor gad du så ikke 1v1 med mig de gange du sejlerede rundt 10 min væk fra mig af? selvom jeg skrev vi kunne tage den 1v1, samt ingen backup.

• Søslag nær Widukind (05.11.2018 15:51:51) Sachsen[GER] fra Widukind vs Qerro[SoW] fra XDD, WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................150(-30) - Vædre-skib............................44(-30) Flammeskib..............................5(-0) - Flammeskib............................16(-27) Morter skib............................84(-0) - Morter skib............................84(-0) Damp-væder............…

• Folk der sidder og tuder og folks spillestil på forumet... oh gud Spild af tid, kun folk i børnehaven der gør den slags. Så må i beslutte jer hvilken afdeling i høre til Søslag nær Widukind (05.11.2018 15:35:50) Qerro[SoW] fra WARHAMMER, Widukind vs Sachsen[GER] fra Widukind --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................134(-36) - Vædre-skib...........................240(-36) Flammeskib..........................…

• En dejlig morgen Søslag nær Walls Well (04.11.2018 7:41:18) Qerro[SoW] fra XDD vs Sachsen[GER] fra Widukind, Spearmaster[GER] fra Walls Well --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib.............................71(-0) - Vædre-skib..............................0(-1) Damp-væder.............................30(-0) - Damp-væder.............................0(-45) Flammeskib.............................4(-20) - .............................…

• Søslag nær Widukind (04.11.2018 1:55:07) Qerro[SoW] fra Mammoth Atoll, Widukind vs Sachsen[GER] fra Widukind --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................71(-54) - Vædre-skib...........................224(-54) Flammeskib............................10(-62) - Flammeskib.............................5(-31) Morter skib............................84(-0) - Morter skib............................84(-0) Damp-væder....…

• Søslag nær Netto (03.11.2018 22:31:12) Spearmaster[GER] fra Polis 8 vs Qerro[SoW] fra XDD, Murerborgen --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................154(-78) - Vædre-skib...........................155(-54) ............................................. - Flammeskib............................31(-41) Morter skib............................27(-0) - Morter skib............................84(-0) Damp-væder..........…

• Lidt farming Men hvaa jeg har undret mig. Er det kun Macro der deltager i denne krig mellem Ger og SoW? ' Byen Marmor er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 39,084 icon_gold_small.png Byen Mammoth Atoll er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 38,994 icon_gold_small.png, 23,214 icon_wood_small.png, 42,356 icon_marble_small.png Byen Mammoth Atoll er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 38,922 icon_gold_small.png, 1,843 icon_wood_small…

• Jeg fik en hyggelig snak med Macro her den anden dag om at han ingen besøg fik Det måtte ændres Søslag nær Swhole (30.10.2018 7:28:30) Trumpfanboy[SoW] fra StoneDuck, Swhole vs Macro[GER] fra Swhole --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................47(-58) - Vædre-skib............................49(-82) Flammeskib.............................5(-89) - Flammeskib..........................213(-217) Morter skib........…

• Argh Joey som Boss ville sige så ved vi alle du har mere end det der

• Som sachsen beskrev via ingame med hans specielle udtalelser om at jeg altid flygter, på trods af han ikke har været forbi min by en eneste gang måtte jeg jo tage kampen til ham Søslag nær Widukind (30.10.2018 3:45:21) Qerro[SoW] fra Krystal, Widukind vs Sachsen[GER] fra Widukind, Palamedes-7184[GER] fra vin --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................39(-115) - Vædre-skib...........................50(-150) Fl…

• Tak for kamp Sachsen man må sige du er på hver gang man kommer Søslag nær Widukind (28.10.2018 2:35:14) Qerro[SoW] fra WARHAMMER, Widukind vs Sachsen[GER] fra Widukind --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................80(-30) - Vædre-skib...........................151(-30) Flammeskib............................14(-46) - Flammeskib.............................9(-27) Morter skib............................42(-0) - Mo…

• Søslag nær Polis3 (27.10.2018 14:38:52) Trumpfanboy[SoW] fra China vs Palamedes-7184[GER] fra Svovl --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................105(-5) - Vædre-skib.............................0(-24) Flammeskib............................53(-13) - Flammeskib.............................0(-16) Damp-væder.............................55(-0) - Damp-væder.............................0(-23) Speed hjuldamper.......…

• Hmm ja den rapport er 1 dag for gammel som Macro hentyder til. Må vi lige have fjernet så

• Det som om Sachsen ved jeg kommer Tak for kampen Søslag nær Christal (26.10.2018 15:28:02) Trumpfanboy[SoW] fra Walls Wood, Christal vs Spearmaster[GER] fra WARHAMMER, Sachsen[GER] fra Widukind --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................110(-36) - Vædre-skib...........................173(-36) Flammeskib.............................4(-44) - Flammeskib.............................3(-22) Morter skib.............…