Search Results

Search results 1-20 of 48.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Kamp ved Krystal W (20.05.2018 12:22:23) Rekute1[HoG] fra Rivendell vs West[-A-] fra Krystal W --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit................................21(-28) - Hoplit................................700(-0) ............................................. - Ballon-Bombardier......................40(-0) ............................................. - Mur.....................................7(-0) Sværdkriger..................…

• Nyder det gode vejr

• Dette er ikke slut, tråden lukkes ikke. Da det er mig som har lavet den

• Selvom jeg er gået på ferie, for 2 gang, så kan han jo godt se denne kamp rapport * Kamp ved vin 2 (02.05.2018 17:45:46) West[-A-] fra Vin W1 vs Vamaro[HoG] fra Asgård, Bifrost, Ida-sletten, Warlord[IKA_E] fra Hovedstad, Vin W1, Marianne Hansen[IKA_E] fra Polis, Dennis123849[IKA_E] fra Vindruen, Rekute1[HoG] fra The Shire, Helms Deep, lady Raven[IKA_E] fra aress, Mjodur, Asgård --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere.........…

• Ændringer af feriemode

Central - - Forslag

De har jagte mig før det.

• Ændringer af feriemode

Central - - Forslag

Igen. Når en flok spillere kigger surt på 1 bestemt spiller, så er det klart man bruger FM knappen? Bare se på Lady, når hun ser jeg er online så er hele IKA-E efter mig. Så FM knappen skaber godt nok lidt problemer, men det beviser jo også bare at man kan have et sted at koble af

• Ændringer af feriemode

Central - - Forslag

Hahaha. Du bruger bare mig som eksempel, jeg ved godt du ikke kan undvære mig, siden du skal skrive om mig hele tiden. Hahaha. Det er ligesom at se Lady hun snakker også om mig hele tiden. Folk skal ligesom ha´ mulighed for at gå i feriemode, hvis de skal noget. Fx. Hvis man nu kommer på efter en feriemode og så skal noget 1-2 dage efter "Uventet" så kan det ligsom ikke nytte noget at der er cooldown på. Jeg synes personligt ikke at feriemode skal ændres eller der skal cooldown på.

• Quote from Mosen: “Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre ” Mosen jeg kan godt forstå din holdning, men frozen er jeg ej. Jeg er irriteret på Lady og hendes holdninger, jeg er irriteret på hendes måde at håndtere sine problemer på. Jeg har …

• Upsi. Jeg brød ingen regler, jeg angreb før tid ja, men der var ingen regl om at man ikke måtte det, ja der var en start dato og den dato er det stedvæk, men i brød reglerne, så vi vinder tabere. ... Tillykke så siger vi jo bare i vinder,. ..... Indlæg redigeret af Helle

• Lady, jeg er ikke hoppet på nogen små, du er fuldstændig til grin. Ja men du ved jo at nu er i jo 48 mod mig, så jeg laver lige en Lady og hopper på ferie her senere, ligesom du gjorde på MY.... Hvis jeg har angrebet nogen fra eliten og HoG de sidste 2 dage. hvem er det så? Ja jeg har angrebet HoG fordi de truet mig, men hvem har jeg angrebet fra eliten? BEVISER TAK, SCREENSHOT!!!

• Ress i mine øjne, er ligegyldigt, det er GS der tæller Men i vil jo også gerne have en chance for at sige i har vundet, så det er vel fair nok...

• Sjovt nok går man efter GS ikke ress ? I får tæsk....

• HVEM FÅR SMÆK? Kamp ved Vin W1 (02.05.2018 14:01:56) Warlord[IKA_E] fra vin 2 vs West[-A-] fra Vin W1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................180(-0) - Svovl Karabinere.....................1608(-0) Sværdkriger.........................446(-790) - Sværdkriger........................5404(-552) Hoplit.............................483(-1081) - Hoplit.............................4038(-743) ......................…

• Problemer ligger nu i at i var 6 alliancer mod 2 dengang lille LADY HoG har tabt denne krig fordi i blander jer. Tråden lukkes her, da HoG ikke følger reglerne, eller at IKA-E fucket reglerne op for dem Tråden lukkes -BD- Vandt Slut

• Prøv lige hør dig selv Lady. har været i gang med deres mindste spillere? Nej jeg havde en af deres byer i 2 timer og så blev de pige sure. Ligesom dig din lille ENT krigere. Det er nogen flotte rapporter jeg kan ligge op snart var.

• Jamen så. Ifølge reglerne så taber HoG fordi du blander dig men når i gerne vil have 43 vs 1 så viser i jo bare i er en flok tabere. og til dig P Trump Så er det sku Warload som mister meget militær -BD- Har vundet krigen før den er begyndt.

• Lady blander sig i denne konflikt så hermed har Høg tabt krigen, før den er begyndt

• Krigen er med regler, krigen er som den er.... følger i ikke de regler, vi er kommet med, så er det jer som vil tabe krigen.... LÆS IGEN? Pinligt fra din side af?

• Krigen er med regler, krigen er som den er.... følger i ikke de regler, vi er kommet med, så er det jer som vil tabe krigen....

• Nej? Fordi i vil havde lavet en krig, hvis jeg ikke havde gjort det og så vil det samme grundlag komme frem.