Search Results

Search results 1-12 of 12.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Søslag nær Marmor T2 (18.06.2018 7:54:39) Srensen9o[HoG] fra srensen vin, srensen svovl vs West fra Marmor T2 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib..........................245(-105) - Vædre-skib............................0(-317) Flammeskib............................11(-89) - Flammeskib.............................0(-90) Morter skib............................51(-0) - Morter skib...........................0(-100) Damp-væder....…

• jaa ville jo egentlig gerne at dette post kunne have været en kamprapport, men 5 sek inden kampen gik i gang, fik West pludselig noget han skulle igen, godt solen skinner så han kan komme i haven *G* helle Tøsen luk venligst tråden, HoG vandt, da -BD- alle er i feriemode

• Quote from Mosen: “Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre ” hvis du savner stemningen fra gamle dage, har lady lavet en discord hvor den gamle hygge stadig lever i bedste velgående

• Quote from Central: “Upsi. Jeg brød ingen regler, jeg angreb før tid ja, men der var ingen regl om at man ikke måtte det, ja der var en start dato og den dato er det stedvæk, men i brød reglerne, så vi vinder tabere. ......... Tillykke så siger vi jo bare i vinder,. ..... Quote redigeret af Helle ” jeg acceptere din overgivelse men med det sagt er mit lederteam sat i gang med at fremskrive regler for dig (der skal overholdes). du vil få dem sendt når du er færdig med at græde snot (Feriemode FTW…

• Quote from Central: “Lady, jeg er ikke hoppet på nogen små, du er fuldstændig til grin. Ja men du ved jo at nu er i jo 48 mod mig, så jeg laver lige en Lady og hopper på ferie her senere, ligesom du gjorde på MY.... Hvis jeg har angrebet nogen fra eliten og HoG de sidste 2 dage. hvem er det så? Ja jeg har angrebet HoG fordi de truet mig, men hvem har jeg angrebet fra eliten? BEVISER TAK, SCREENSHOT!!! ” jeg undskylder på forhold det hårde sprog er du virkelig så dum at du ikke selv kan se at du …

• Quote from Central: “Krigen er med regler, krigen er som den er.... følger i ikke de regler, vi er kommet med, så er det jer som vil tabe krigen.... LÆS IGEN? Pinligt fra din side af? ” igen... overholdes startdato ikke så følger man jo ikke reglerne. så derfor må det jo være JER der taber? eller er der noget jeg har misforstået? om ikke andet føler jeg at diskussion med typer som dig, ikke fører til noget. ligesom sidste gang naxiis ødelagde dig og du stod og græd snot om at han skulle stoppe. …

• Quote from Central: “Krigen er med regler, krigen er som den er.... følger i ikke de regler, vi er kommet med, så er det jer som vil tabe krigen.... ” så vandt vi ;D tak for kamp

• GODTAGER IKKE KRIGSERKLÆINGEN, DA JERES VALGTE DATO IKKE BLIVER OVERHOLDT. enten overholder du dit skrev, ellers er det en krig uden regler.

• ved slet ikke hvor jeg skal begynde. det her er jo til grim på så højt et plan at det burde være forbudt. i har jo allerede besat og plyndret flere byer. i kommer med regler om at vi ikke på få hjælp men udnytter på det groveste at IKA-E ikke smadrede jer (feriemode FTW) men jaja lad of få en *fair* kamp. fuldstændig til grin... vi har ikke travlt så i skal forberede jer på en lang krig(som rekute siger) og lige med reglerne ingen slowboats igen sabotage af mirakler

• det undre mig om denne krig blev til noget eller ikke, for kan ikke se nogen form for kamp reporter, men alligevel vælger -BD- at besætte mine mindste spillers havne, på trods af at de har fået at vide at de ikke har tilladelse... Quote from Central: “Quote from Central: “Så jeg strækker lige tidspunktet til D. 30/4/18 ” Luk tråden tak. ”

• helt rigtigt helle, det har vi også haft diskuteret før, og er sikker på at admin holdet har gjort det de kunne, i flere omgange, for at få "problemet" løst, men skal man se de fra gameforges side, og sådan som Trump sætter det op, jo nok også engang den bedste løsning, personligt ser jeg hellere at man må logge på over mobilnet så man kan spille hvis man er i skole, end at du bliver ødelagt af en spiller med 3 store kontoer, fodi du stjal hans pirat points, hehe

• nu kommer min holdning også lige, ip deling har kostet flere spillere fra vores community, det er en skam at man ikke kan finde en gylden mellemvej, har selv oplevet at være blevet bannet fordi jeg havde haft en kammerat på besøg. ikke desto mindre tænker jeg at hvis man nu sagde at ip deling kun var for multi kontoer, og at hvis man har det ovenstående problem som man går på skole sammen. er det bare at vente med at sende resurser til i kommer hjem. også haavde man ikke brug for den. så min poi…