Search Results

Search results 1-15 of 15.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Søslag nær Svovl T (08.06.2018 6:08:08) Rekute1[HoG] fra The Shire vs West fra Svovl T --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Flammeskib.............................0(-82) Vædre-skib............................172(-0) - ............................................. Morter skib............................50(-0) - ............................................. Damp-væder...........................…

• Såså Moana hold da lige en ordenlig tone. Ville hellere end gerne sætte kamprapporter op, men alle vores fjender er i feriemode så jeg har kun mine "tomme ord"

• Jeg er nu mere interesseret i hvornår West vil ud og lege igen Denne konflikt blev startet af West på egen hånd mens hans alliance var i FM og de har ikke deltaget i nogle kampe mod os, så i mine øjne handler det her mere om West alene end hans alliance Det kan jo ændre sig afhængigt af hvordan resten forholder sig

• "Ferie, ferie ferie! Slap nu af du har fri og syng en glad melodi!" Lille update herfra: Efter at have mistet 4k i GS har West/Central nu hoppet på ferie for 4. gang Græsset gror åbenbart hurtigere end han kan slå det så havearbejdet tager en del tid og derfor kan han ikke spille Ikariam. Kampene der fandt sted var mellem West og 3 spillere fra House of Gaul som nu genopbygger deres hær, mens Central/West ikke har mulighed for at genopbygge sin da han, som nævnt før, er hoppet på feriemode for 4…

• Hej Central! Det var da grov så meget ferie du holder! Du rejser da hele tiden! Hvor er du nu henne i verdenen?

• Ændringer af feriemode

Rekute - - Forslag

Det Trump har gang i er misbrug af FMs oprindelige formål, men ja jeg forstår godt hvorfor. Nu ved jeg ikke hvad der startede krigen mellem Trump og 21 andre, men der er måder man kan løse konflikter på udover at gå på feriemode. Misbrug af feriemode løser intet og forhindrer bare krige som er en stor del af dette spil. Min pointe er ganske simpel: Der er en funktion der bliver misbrugt og det forhindrer spillet i at nå dets fulde potentiale og det bør der gøres noget ved. Og hvis vi er nok der …

• Moano han er gået på FM for 2. gang siden konfliktens start så der kommer ingen rapporter foreløbig

• Ændringer af feriemode

Rekute - - Forslag

Jeg gider ikke starte en diskussion over en konflikt der ingen ende får foreløbig. Men angående feriemode: HVIS der nu skulle dukke noget akut og fuldstændig uventet op som kræver at man skal bruge et par dage yderligere fri fra spillet, så dør man vel ikke af 2 dages inaktivitet? Eller bare af 24 timer endda? Jeg har adskillige gange set eksempler (uden at nævne navne) på hvordan nogle spillere angriber andre uprovokeret i nattens mulm og mørke og derefter gå på feriemode så der ikke er mulighe…

• Ændringer af feriemode

Rekute - - Forslag

Hej forum! Kunne der måske ændres i feriemode så folk ikke misbrugte det i forhold til krig? Central/West gik på feriemode for et par dage siden da han var ved at tabe en krig og han kom på igen i dag. Da krigen ikke er ovre sendte jeg en flåde afsted hvorefter han går på feriemode igen et par minutter senere. Hvis dette fortsætter vil man aldrig få afsluttet krige på nogen måde og jeg ved at dette heller ikke er formålet med feriemode. Kun man sætte en "cooldown timer" på hvornår man kan aktive…

• Du har startet krigen før datoen og derved er din krigserklæring ugyldig. Derudover har vi afvist din krigserklæring. Så derfor er der ingen krigsregler vi skal overholde når du bryder dem til at begynde med. Denne "konflikt" slutter først når du nedruster og din GS er på 0.

• Vi havde erklæret krig hvis du ikke trak dine tropper fra vores medlems by ja. Men nu har du jo angrebet os fuldstændig umotiveret EFTER du havde trukket dine tropper så vi ikke længere havde nogen grund til at bekrige dig? Det er et fuldstændigt umotiveret angreb du har iværksat.

• Så du trak dig i forhold til vores krav og angreb så alligevel? Så har du jo imødekommet vores krav, men angrebet os alligevel og derved startet en krig selv. Så er du stadig aggressoren i denne konflikt.

• Nej du havde bestemt ikke trukket dig. Og vi havde ikke gjort nogen fjendtlig handling mod dig, men alligevel besætter du flere af vores byer inden krigen er gået i gang og inden vi har gjort dig noget. Så ja det er til grin.

• Hmmmm at besætte andres byer og erklære krig EFTER? Det er vidst ikke helt lovligt hva? Og det var jer der nægtede at hæve blokaden og belejringen af vores medlemmers by, så det er jer der har ønsket denne krig.

• God aften verden Zeta! Efter at House of Gauls tidligere samarbejdspartnere enten har sluttet sig til os eller vi har droppet samarbejdet grundet inaktivitet, leder vi nu efter ny alliancer vi kan samarbejde med! Men hvad menes der med "samarbejdspartnere"? Vi leder efter en anden alliancen der er villig til at indgå i et fællesskab med HoG hvor vi hjælper hinanden med handel, krig, kultur og hvad end man kan komme i tanke om Vi har dog 2 krav: 1: Begge alliancer forbliver separate alliancer (al…