Search Results

Search results 1-20 of 310.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Jeg vil gerne rose 2018 for at gennem et år ville gøre piratspillet til noget træls for os alle, uden at få noget ud af det på den sidste dag. Jeg er helt sikker på at han er en god spiller for ikariam, for han brænder en del amb. af, uden rigtigt at få noget ud af det. Jeg har fået et par søde beskeder fra ham, hvor han roser mig for at kigge forbi hans fort, så derfor roser jeg tilbage.

• Zelena er på igen, jeg overvejer at kigge forbi, godt der er en af de kyllinger i BD der vil komme ud af FM.

• Det gør jeg nu ikke men vil nok vende min gs mod BD, da de er helt vingeskudt. Der er vel ikke mange af os, der er i tvivl om at det er Frozen, der ellers er bannet flere gange, der er i gang igen, utroligt samme spiller kan komme igen og igen

• Nu har jeg læst begge BD' krigserklæringer igennem og sidder og krummer mine tæer, hvor er det pinligt, udfordrer 2 alliancer og så er i næsten alle i FM og samtidig er i vildt uforskammet, når jeg læser dette ville jeg ønske at der var et forum for under 12 år og ellers et forum for os lidt ældre

• Jeg undrer mig lidt over at SyV ikke har større ambitioner end LoA, der vil jo ikke være meget at komme efter

• Nu fik i af samme skuffe, er det sjovt at kæmpe imod. Søslag nær Hermod H (16.02.2018 17:59:44) boss[--B--] fra puffeluffe sj vs Falken_[SCS] fra Hermod H --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................153(-0) - Vædre-skib..............................0(-1) Speed hjuldamper.......................70(-0) - Speed hjuldamper.......................30(-0) Ballonbærer............................28(-2) - Ballonbærer....…

• Ikke meget at komme efter, nu ligger B små rapporter ind, så jeg gør det samme. Søslag nær Siguard (16.02.2018 13:43:47) Mosen[SCS] fra Dalum vs Leonidas71[--B--] fra Siguard, Ford[--B--] fra 7000 --------------------------------------------------------------------------------------------- Flammeskib.............................24(-0) - Flammeskib..............................0(-9) Speed hjuldamper.......................60(-0) - Speed hjuldamper........................0(-1) Tender...............…

• Kamp ved Polis (16.02.2018 15:43:55) Mosen[SCS] fra Dalum vs Ford[--B--] fra 4000, Good55[--B--] fra Goods City 6, Tordenkile[--B--] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Sværdkriger...........................480(-0) - Sværdkriger.............................0(-1) ............................................. - Mur.....................................1(-6) Hoplit...............................688(-12) - Hoplit.....................…

• Søslag nær Montecatini 97 (04.02.2018 17:05:26) Mosen[SCS] fra Warsaw 06, Montecatini 97 vs Gønge[--B--] fra Høvdingen4, Kaizer[--B--] fra Montecatini 97, Malmø 04, Poznan 11, Tenerife 01, Salsomaggiore02, Pau 08, Oostende 10 --------------------------------------------------------------------------------------------- Flammeskib............................8(-112) - Flammeskib..........................488(-268) Vædre-skib...........................156(-84) - Vædre-skib..........................10…

• Søslag nær K-marmor-4 (02.02.2018 17:54:20) Kaizer[--B--] fra Warsaw 06, Montecatini 97 vs Mosen[SCS] fra Brændekilde, K-marmor-4, Bær --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................48(-252) - Vædre-skib..........................175(-253) Flammeskib...........................32(-117) - Flammeskib...........................14(-228) Morter skib...........................142(-0) - Morter skib........................…

• En meget hoverende Santino, var glad for hans feature pakker men tonen ændrede sig Kamp ved Fredensborg (30.01.2018 19:25:00) Mosen[SCS] fra M 4, Fredensborg vs Remus[--B--] fra Sulphur, Santino[--B--] fra Fredensborg --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................0(-3) ............................................. - Spydmænd................................0(-2) …

• Kamp ved Brændekilde (19.01.2018 16:54:24) Mosen[SCS] fra Brændekilde, Bær vs Kaizer[--B--] fra Warsaw 06 --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................252(-0) - Svovl Karabinere......................0(-168) Sværdkriger.........................540(-460) - Sværdkriger...........................0(-600) Hoplit..............................778(-722) - Hoplit................................0(-786) Gyrokopter........…

• Mosen

Mosen - - Verden Zeta

Er V med i krigen, der bliver ved at komme tropper til vores kampe fra V, er B ikke store nok til at klare sig selv, syntes godt nok det er sørgeligt Forsvarer: Remus[--B--] fra Perspolis, Good55[--B--] fra Goods City 8, Goya, Acra Indlæg redigeret - Little Devil

• Kamp ved del1 (10.01.2018 21:31:05) Falken_[SCS] fra Sanderum vs joker[--B--] fra del1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Sværdkriger.............................7(-3) - ............................................. Morter.................................30(-0) - ............................................. ............................................. - Mur.....................................3(-4) -------------------------------------…

• Kamp ved del1 (10.01.2018 17:52:57) Falken_[SCS] fra Sanderum vs Zu El[--B--] fra sv 1, joker[--B--] fra del1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Kok....................................30(-0) - Kok....................................97(-0) ............................................. - Mur.....................................3(-4) ............................................. - Stenslynger.............................1(-0) Svovl Karabine…

• Fejl ved flådekampe

Mosen - - Spillefejl, Bugs o.l.

Hvad betyder okkupert

• Fejl ved flådekampe

Ok, det vil sige at hver gang man er presset kan man fjerne størstedelen af flåden og lade et par skibe blive i kampen, så er man væk derfra, når runden slutter, det virker efterhånden ikke som et krigsspil mere.

• Fejl ved flådekampe

Jeg har nu 3 gange prøvet at mine modstandere i flådekampe, trækker størstedelen af flåden så kampen fortsætter og når kampen er slut runden efter er flåden helt væk, Jeg er klar over at man kan vælge at fyre flåden men den ene gang var det 800 morterskibe, det ville kunne ses tydeligt hvis de blev fyret og jeg fandt dem også igen, kort tid efter

• Søslag nær Incontinentia (19.04.2015 16:28:51) Mosen[-A-] fra Dalum vs Hefaistos[SMALL] fra Incontinentia --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................60(-12) - Vædre-skib.............................0(-36) Damp-væder.............................40(-0) - Damp-væder.............................0(-35) Undervandsbåd..........................36(-4) - Undervandsbåd..........................0(-10) Speed hjuldamper..…

• Søslag nær Årslev (26.03.2015 6:51:05) Mosen[-A-] fra Dalum, Årslev vs McDue[SMALL] fra Årslev --------------------------------------------------------------------------------------------- Morter skib............................84(-0) - Morter skib............................0(-50) Damp-væder............................120(-0) - Damp-væder.............................0(-50) ............................................. - Raketskib............................123(-23) Undervandsbåd................…