Search Results

Search results 1-20 of 70.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Øv efter lidt inaktivitet i krigen vågnede SoW pludselig op til at der ikke eksistere nogen alliance kaldet Kæf mere som vi ellers var så glade for Tråden kan derfor lukkes da modparten ikke findes

• Hov mig som ligger og dovner på stranden næsten hver dag har da næsten glemt at jeg også var en tur i Brusen Vindere: Qerro[SoW] Tabere: Bruse[KÆF] Byen svovl er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 97,567 icon_gold_small.png Vindere: Qerro[SoW] Tabere: Bruse[KÆF] Byen svovl er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 97,621 icon_gold_small.png Vindere: Qerro[SoW] Tabere: Bruse[KÆF] Byen svovl er plyndret af Qerro[SoW]. De følgende ressourcer er stjålet 97,6…

• Den vise Bredde havde nu endnu engang fundet fjendtlige enheder Godt man har en der kan finde modstanderne for mig så jeg kan flyde videre på stranden og dovne den Tak for kamp Løven Kamp ved Sulfos (30.07.2018 20:30:02) Qerro[SoW] fra Brusebadet vs løven[KÆF] fra Sulfos --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................0(-1) Sværdkriger.........................582(…

• Havde næsten helt glemt mine få rapporter her Quark blev er jo en fest at besøge.. som altid Kamp ved Svovl (20.07.2018 4:10:11) Qerro[SoW] fra Heraklion vs Quark[KÆF] fra Svovl --------------------------------------------------------------------------------------------- Hoplit...............................571(-23) - Hoplit................................0(-191) ............................................. - Mur.....................................0(-7) Svovl Karabinere......................14…

• Man kan vist godt sige at din flåde blev bruset igennem Men nu er der jo ikke flere Kæf spillere i i top 10 gs, samt 6-7 stykker i fm 10v22 og jeg mangler stadig noget at slå på, men så må jeg tage nogle godbider i stedet Kamp ved Polis (18.07.2018 11:30:02) Qerro[SoW] fra Polis vs Palamedes-7184[KÆF] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................0(-2)…

• Når man alligevel skulle tidligt op, så kunne det jo ikke blive til andet end et godt besøg hos Spearmaster, mon han sov længe? Greve skal også have sin tak for ballongerne Kamp ved WARHAMMER (18.07.2018 8:12:25) Qerro[SoW] fra Freja, Greve[SoW] fra Freja vs Spearmaster[KÆF] fra WARHAMMER --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................140(-0) - Svovl Karabinere......................0(-140) Sværdkriger...........…

• Lige lidt mere til looter genet Kamp ved Kirke Skensved (18.07.2018 6:35:04) Qerro[SoW] fra Odins Ø vs Quark[KÆF] fra Vin, Fyrstinde olga[KÆF] fra --------------------------------------------------------------------------------------------- Spydmænd.............................5226(-0) - Spydmænd................................0(-2) ............................................. - Mur.....................................0(-7) Svovl Karabinere......................140(-0) - .......................…

• God ferie til Darklord også Kamp ved Vinostad (17.07.2018 16:18:30) Qerro[SoW] fra Polis vs Darklord[KÆF] fra Vinostad --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................140(-0) - ............................................. Spydmænd.............................5226(-0) - ............................................. Sværdkriger...........................533(-0) - ............................................. Hopli…

• Bruse har travlt Når han ligefrem bruger tid på at finde de forskellige discord channels hvor der befinder sig mange ikariam spillere for at prøve at få SoW til at fremstå som skurkene, men det okay nogle skal jo være skurkene for at få liv i ikariam Men hey han er jo faktisk blevet vigtigere for mig at jage end selveste Quark, så Quark du var sku ikke effektiv nok Og så har vi lidt flere gaver af de begavede Kæf spillere Kamp ved Krystalstad (17.07.2018 2:46:35) Qerro[SoW] fra Brusebadet vs Dar…

• Det er jo godt du kan beklage dig så meget Bruse Først klager du over Kæf ikke kan ligge rapporter op Så klager du over at SoW har multi kontoer som så anvendes hvis der kommer de specielle folk der kommer ind på øen for at jage multi kontoeer. Men det er da lidt øv at halvdelen af top 10 i gs score var Kæf spillere.. nu er der kun nogle enkelte tilbage samt nogle smuttet i FM, andre smidt ud, og få i inaktivitet. Men så må jeg da hellere vise lidt frem nu også så Og må da vist også lige skynde …

• Du har vel nok brug for at blive hørt min dreng. Hvis jeg nu giver dig ret, kan vi så komme tilbage til en masse rapporter i stedet for din tomsnak ? Så for jeg fred

• Argumentet for at forsvare multier eller ej, vil så være påstand mod påstand som du ligger den op der. Så jeg vil igen pege hen til at fokusere på hvad tråden her omhandler, netop rapporter mellem SoW og Kæf. Og jo jeg svarede på at vi ikke går op i multier i så stort et omfang at vi gider at sidde og main 10 kontoer hver. Og det sidste er at du skal huske at du netop lige tager 1 rapport ud af de utallige rapporter der er mellem vores multier og jer, så at stille tropper hen hvor de kan fjerner…

• Bruse vi vil netop ikke benytte multier i så langt et omfang. Vores multier forholder sig fredeligt, indtil folk angriber dem. Så det er jer der vælger at indblande multier ved at blive ved med at angribe dem, så at de multier forsvare sig er vel meget normalt præcis hvis i angreb andre spillere Så jeg tænker vi ligger den på hylden her, i styre selv om multierne er indblandt eller ej, selvom vi ikke har nogen grund til at involvere dem som du tydeligvis kan se i forum tråden her Så lad os fokus…

• Kulturtraktat eller fjendskab

Qerro - - Verden Kappa

Haha det ved vi jo godt ingen af dem tør kære Trump

• Kære Bruse Vi har ikke valgt at angribe jer med multier i hele vores konflikt ( også før forum krigen ) men i prøver konstant på at angribe og nuppe guld/ress fra vores multier. Så vores mains ikke må stjæle fra jer. Og som jeg prøvede med Valdemar at udelukke multi kontoer i konflikten, det ville i ikke. Så kort sagt når i angriber vores multier tages de klart nok i brug. Udover det vil jeg også påpege at forum tråden her kun er relevante for kontoer der står mellem SoW og Kæf, så har du klager…

• Kulturtraktat eller fjendskab

Qerro - - Verden Kappa

Så for du netop ingen fra mig af

• Er Kæf ved at blive lidt trætte? syntes man skal jage dem meget for at finde dem Kamp ved Durla (15.07.2018 15:08:12) Qerro[SoW] fra Polis vs Mephistopheles[KÆF] fra Durla --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere......................139(-0) - ............................................. Spydmænd.............................4283(-0) - ............................................. Sværdkriger...........................896(-0) …

• Quark er jo i gave humør Og han er vist endda helt nede på under 100 gs nu Kamp ved Sprut (15.07.2018 4:54:24) Qerro[SoW] fra Polis vs Quark[KÆF] fra Sprut --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................0(-1) Spydmænd.............................3833(-0) - Spydmænd................................0(-1) ............................................. - Mur...........…

• Så måtte Bredde lige komme på banen og underholde på discord mens jagten på den utrolige Quark gik i gang Også lige med hans frække træk fra tidligere hvor han måtte smide 2 pakker i hovedet på mig, så jeg blev jo lige nød til at jage resterne af hans hær.. og efter et check i 4 af hans byer blev nr 5 lykkens gang Kamp ved Marmor (15.07.2018 2:50:18) Qerro[SoW] fra Murerborgen vs Quark[KÆF] fra Marmor --------------------------------------------------------------------------------------------- .…

• Isakjr har vist noget at indhente da Men jeg vil da bare fortsætte med at samle guld.. Som folk også kalder mig `farmer` Qerro så må jo leve op til det Kamp ved Polis (14.07.2018 22:45:40) Qerro[SoW] fra Kobrapalme vs Epoq[KÆF] fra Polis --------------------------------------------------------------------------------------------- Svovl Karabinere.......................84(-0) - ............................................. Spydmænd.............................3833(-0) - ..........................…