Search Results

Search results 1-20 of 591.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Kulturtraktat eller fjendskab

Luca Brasi - - Verden Kappa

Jeg må sige, at Moano overgår ingen i morskab - at være til morskab eller at være morskab er to forskellige ting - jeg tror at Moano for de fleste er det sidste.

• Men det er sådan det ser ud - 74 k gs på den ene konto og 63 k gs på den anden + masser af gs på øvrige multi - det ligner ikke, at man har hensigt til fred.

• Det er jo som sådan ikke os der holder liv i konflikten på Zeta - du angriber jo fra både din Trump konto og Blob konto hver gang du er ude af fm - vi er jo nødt til at holde beredskabet klar. Du kan jo blot meddele at du overgiver dig og herefter nedruste, så bør den konflikt være løst.

• Jeg synes, at det er vældig trist, at der er et lille hold spillere som er meget personlige i deres angreb på andre spillere og udspiller denne adfærd på alle servere. Det er en tendens der har taget til de seneste år og gør ikke noget godt for Ikariam-spillet. Helt konkret her er det Fønix, Lady Raven eller som jeg tidligere kendte hende som Nicole og Lady Panik der skal stå for skud - på alle servere, men jeg kan også nævne Blob eller Trump eller hvad han nu hedder på alle sine multi, der har …

• Kamp ved Sulfistan (11.02.2018 15:22:23) Kapetan Dragan[SCS] fra Svovlby vs Hefaistos III[--B--] fra Sulfistan --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................3(-0) ............................................. - Svovl Karabinere......................101(-0) ............................................. - Spydmænd...............................11(-0) .............…

• Så blev det på ny ferietid for Flamse, da hans mortere og balloner var på vej til den visse død. Det er ikke første gang SCS trækker FM knappen når de ikke kan klare sig. Spørgsmålet er vel i bund og grund hvorfor de har erklæret os krig, når de ikke tør kæmpe? Kamp ved Spirit Breaker (31.01.2018 6:20:38) Flamse[SCS] fra Spirit Breaker vs Remus[--B--] fra Mármaros, Hannibal[--B--] fra Khartago9 --------------------------------------------------------------------------------------------- Ballon-B…

• Self - jeg vidste slet ikke, at Mosen var sådan en stærk kriger - han har jo altid gemt sig - men stærkt gået og tillykke med sejren - dem har du nok ikke mange af. Jeg har noteret mig, at SCS nu har inddraget WB-P i krigen - det synes jeg også er et stærkt træk, at I nu udvider konfliktfladen - det er vældig overskudsagtigt og modtages med glæde

• ...

Luca Brasi - - Spørgsmål og Hjælp

Hvis du trykker ctrl5 så vil den være klaret

• Søslag nær Brændekilde (26.01.2018 18:17:22) Gønge[--B--] fra Bær vs Mosen[SCS] fra Brændekilde --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................102(-14) - Vædre-skib............................14(-34) Flammeskib.............................9(-15) - Flammeskib..............................0(-4) Morter skib............................42(-0) - Morter skib............................42(-0) Damp-væder..................…

• Krigen er slut - tråden kan lukkes.

• Søslag nær S 1 (17.01.2018 15:02:38) allan g[--B--] fra Polis vs Malf[SCS] fra S 1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................79(-30) - Vædre-skib...........................946(-54) Flammeskib............................10(-14) - Flammeskib.........................1354(-148) Damp-væder.............................48(-0) - Damp-væder............................300(-0) Undervandsbåd..........................37…

• Og så trængte Malf til ferie igen Med henvisning til Flamses rapporter, så er det vil næppe en vinderkamp hvis den står lige og man har trukket. Kamp ved M 4 (21.01.2018 8:21:07) Al Neri[--B--] fra Århus vs Malf[SCS] fra M 4 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Stenslynger.............................0(-1) ............................................. - Spydmænd...............................…

• Lidt mere - og så var det tid til ferie Søslag nær PæntJaTak (14.01.2018 21:26:54) Santino[--B--] fra Nærum, Nr Farup vs Kapetan Dragan[SCS] fra FN 10, Stener --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................78(-72) - Vædre-skib.............................0(-72) Flammeskib............................42(-90) - Flammeskib.............................0(-64) Morter skib............................42(-0) - ...........…

• Søslag nær Brændekilde (15.01.2018 15:40:59) Kaizer[--B--] fra Warsaw 06 vs Mosen[SCS] fra Brændekilde --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib...........................168(-32) - Vædre-skib.............................0(-50) Flammeskib............................28(-20) - Flammeskib.............................0(-29) Damp-væder............................200(-0) - Damp-væder.............................0(-50) Undervandsbåd........…

• Svar på hvad?

• Og så blev det ferietid for Malf Kamp ved Espergærde (09.01.2018 19:21:45) Malf[SCS] fra Ribe, Espergærde vs Remus[--B--] fra Perspolis, Santino[--B--] fra Espergærde, Torden 6 --------------------------------------------------------------------------------------------- ............................................. - Spydmænd................................2(-0) ............................................. - Stenslynger.............................1(-0) .........................................…

• Søslag nær Germania (09.01.2018 13:29:25) Kapetan Dragan[SCS] fra Nostradamus vs Remus[--B--] fra Germania --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib............................150(-0) - Vædre-skib..............................0(-1) Speed hjuldamper.......................30(-0) - Speed hjuldamper.......................30(-0) Ballonbærer............................28(-2) - Ballonbærer.............................4(-2) Flammeskib.......…

• Søslag nær Karthago2 (09.01.2018 15:10:55) Kapetan Dragan[SCS] fra Nostradamus, Karthago2, Hund sj, Germania vs Hefaistos III[--B--] fra Germania, Karthago2, Remus[--B--] fra Sulphur, Krustallos, Hannibal[--B--] fra Karthago2, Karthago1 --------------------------------------------------------------------------------------------- Vædre-skib..........................192(-216) - Vædre-skib..........................691(-216) Flammeskib...........................14(-281) - Flammeskib.................…