Ikariam DK

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

Unread Threads

Topic Replies Last Reply

Sound of War(SoW) erklærer Kongeriget(KÆF) krig

60

BruseLee

Kulturtraktat eller fjendskab

4

Qerro

Oh Happy Day!

0

Recent Activities

• BruseLee -

Replied to the thread Krigserklæring Sound of War(SoW) erklærer Kongeriget(KÆF) krig.

Quote from Qerro: “Du har vel nok brug for at blive hørt min dreng. 8o 8o Hvis jeg nu giver dig ret, kan vi så komme tilbage til en masse rapporter i stedet for din tomsnak ? Så for jeg fred :phatgrin: ” Jeg postede nu også en masse kamprapporter med min…
  • Qerro -

Replied to the thread Krigserklæring Sound of War(SoW) erklærer Kongeriget(KÆF) krig.

Du har vel nok brug for at blive hørt min dreng. 8o 8o Hvis jeg nu giver dig ret, kan vi så komme tilbage til en masse rapporter i stedet for din tomsnak ? Så for jeg fred :phatgrin:
  • BruseLee -

Quote from Qerro: “Argumentet for at forsvare multier eller ej, vil så være påstand mod påstand som du ligger den op der. Så jeg vil igen pege hen til at fokusere på hvad tråden her omhandler, netop rapporter mellem SoW og Kæf. Og jo jeg…
  • Qerro -

Argumentet for at forsvare multier eller ej, vil så være påstand mod påstand som du ligger den op der. Så jeg vil igen pege hen til at fokusere på hvad tråden her omhandler, netop rapporter mellem SoW og Kæf. Og jo jeg svarede på at vi ikke…
  • BruseLee -

Quote from Qerro: “Bruse vi vil netop ikke benytte multier i så langt et omfang. Vores multier forholder sig fredeligt, indtil folk angriber dem. Så det er jer der vælger at indblande multier ved at blive ved med at angribe dem, så at de multier…
  • Qerro -

Bruse vi vil netop ikke benytte multier i så langt et omfang. Vores multier forholder sig fredeligt, indtil folk angriber dem. Så det er jer der vælger at indblande multier ved at blive ved med at angribe dem, så at de multier forsvare sig er vel…
  • BruseLee -

Quote from President Trump: “Tør øjnene og slås. Ellers så prøv imod mig, jeg behøver ikke multier ;) ” Jeg gider ikke gå ned til det niveau, så jeg melder mig fra forumkrigen. Men fedt at i behøvet at bruge jeres multier mod en spiller, som er 10x…
  • President Trump -

Tør øjnene og slås. Ellers så prøv imod mig, jeg behøver ikke multier ;)
  • President Trump -

Liked Qerro’s post in the thread Diplomati Kulturtraktat eller fjendskab.

Like (Post)
    Haha det ved vi jo godt ingen af dem tør kære Trump :phatgrin: :phatgrin: :phatgrin:
  • BruseLee -

Quote from Qerro: “Kære Bruse Vi har ikke valgt at angribe jer med multier i hele vores konflikt ( også før forum krigen ) men i prøver konstant på at angribe og nuppe guld/ress fra vores multier. Så vores mains ikke må stjæle fra jer. Og som…